Εφημερίδα Κοινωνική

Γιάννης Μώραλης – Δήμαρχος Πειραιά – ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ: «Θα φέρουμε λύσεις για το κυκλοφοριακό πρόβλημα του Πειραιά» – Απαντήσεις για την κυκλοφοριακή μελέτη, την ελεγχόμενη στάθμευση, το ΜΕΤΡΟ, την «πύκνωση» των δρομολογίων του ΟΑΣΑ και την υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ

 Breaking News

Γιάννης Μώραλης – Δήμαρχος Πειραιά – ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ: «Θα φέρουμε λύσεις για το κυκλοφοριακό πρόβλημα του Πειραιά» – Απαντήσεις για την κυκλοφοριακή μελέτη, την ελεγχόμενη στάθμευση, το ΜΕΤΡΟ, την «πύκνωση» των δρομολογίων του ΟΑΣΑ και την υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ
19 Απριλίου 2023

Μια εφ’ όλης της ύλης αποκλειστική συνέντευξη έδωσε ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης στην ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ, στον εκδότη Απόστολο Καραμπερόπουλο και στον διευθυντή σύνταξης Κώστα Παναγιωτάκη. Όπως συνηθίζει στις συνεντεύξεις του στην εφημερίδας μας, ο Γιάννης Μώραλης μίλησε άνετα και «ανοιχτά» για όλους και για όλα!

Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε και στο μείζον ζήτημα της πόλης, το Κυκλοφοριακό. Ο Δήμαρχος είπε στην ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ:

«Το κυκλοφοριακό και η παράνομη στάθμευση είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του Πειραιά. Δεν είμαι ευχαριστημένος από την κατάσταση, να λέμε τα πράγματα όπως έχουν. Θα προσπαθήσουμε να αλλάξουμε καταστάσεις. Σίγουρα το Μετρό έδωσε κάποιες ανάσες, λιγότερες ίσως το ΤΡΑΜ.

Δεν έχει λυθεί το πρόβλημα με την πρόσβαση στα νοσοκομεία της πόλης. Ίσως θα έπρεπε να είχαμε και ένα σταθμό ΜΕΤΡΟ στο πιο πολυπληθές διαμέρισμα της πόλης, στο Α’. Εν πάση περιπτώσει, αυτά έγιναν. Περιμέναμε την κυκλοφοριακή μελέτη, με τα νέα δεδομένα. Εξασφαλίσαμε ένα σημαντικό ποσό από την Περιφέρεια (800.000) και μέσα στο επόμενο δίμηνο βγαίνει προκήρυξη, ώστε να γίνει μια νέα μελέτη κυκλοφοριακή.

Με βάση τα στοιχεία που θα αντλήσουμε, στην επόμενη θητεία μας, εφόσον οι Πειραιώτες μας εμπιστευτούν ξανά στις εκλογές, να ασκήσουμε πιέσεις και πολιτική, για να αλλάξουμε πολλά πράγματα στο κυκλοφοριακό της πόλης. Η μελέτη αυτή θα συνδεθεί και με την κυκλοφοριακή μελέτη της COSCO, αν και η τελευταία αφορά κυρίως τον άξονα του λιμανιού. Επίσης, σας λέω με βεβαιότητα ότι το 2024 θα εφαρμοστεί στον Πειραιά η ελεγχόμενη στάθμευση, στο Α’ και Β’ διαμέρισμα.

Υπήρχε μια μελέτη εδώ και χρόνια, όχι κακή κατά τη γνώμη μου, η οποία δεν μπορούσε να “τρέξει”, γιατί είχαμε σε εξέλιξη τα έργα των μέσων σταθερής τροχιάς. Πλέον, είμαστε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε την ελεγχόμενη στάθμευση. Εφαρμόζεται εδώ και πάρα πολλά χρόνια σε πολλούς Δήμους και δίνει τη δυνατότητα σε περιοχές πυκνοκατοικημένες να διασφαλίζονται θέσεις για τους μόνιμους κατοίκους, αλλά και για τους επισκέπτες. Για την ελεγχόμενη στάθμευση στον Πειραιά έχουν τοποθετηθεί θετικά κατά καιρούς, τόσο οι κάτοικοι, όσοι και οι παραγωγικοί φορείς της πόλης. Εμείς θα την εφαρμόσουμε με ένα αίσθημα δικαιοσύνης, αρχικά υπέρ των κατοίκων, αλλά και δευτερευόντως υπέρ των επισκεπτών για να μπορέσει να επωφεληθεί και η αγορά.

 

 

 

 

 

 

Μιλώντας για το κυκλοφοριακό, να τονίσω ότι το ΜΕΤΡΟ μας έφερε και ένα πρόβλημα που, προσωπικά το διαπίστωσα τις τελευταίες ημέρες. Κόπηκαν πολλές γραμμές του ΟΑΣΑ. Στην Κοκκινιά για παράδειγμα, έχουμε πολλά παράπονα από κατοίκους, γιατί δεν περνάμε οι γραμμές που περνάγανε και ένωναν την Κοκκινιά με το κέντρο, την Νίκαια και άλλες περιοχές. Κάναμε μια σύσκεψη για αυτό το θέμα. Θα μεταφέρουμε στον ΟΑΣΑ το πρόβλημα και ελπίζω να βρεθεί λύση, αν και είναι μια δύσκολη συγκυρία για να μπορείς να μιλήσεις με κάποιον στο Υπ. Υποδομών, μετά από όσα συνέβησαν στα Τέμπη αλλά και λόγω των εκλογών. Θα το παλέψουμε όμως και αυτό. Σίγουρα, στην επόμενη θητεία μας, το κυκλοφοριακό ζήτημα θα βρεθεί στο επίκεντρο των πρωτοβουλιών μας».

Για την υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ Ο Γ. Μώραλης πρόσθεσε: «Είναι ένα έργο σημαντικό για την πόλη, ίσως από τα πιο σημαντικά και από τα λίγα πλέον που ζητάμε επίμονα από την Κυβέρνηση. Έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, είναι και προενταγμένο στο σχεδιασμό του Υπ. Μεταφορών, αλλά θεωρώ ότι δύσκολα θα το προλάβουμε στη φάση αυτή, διότι χρειάζεται επικαιροποίηση της μελέτης. Δεν είναι πανάκριβο έργο και αυτό μας δημιουργεί μια αίσθηση ότι μπορεί να υλοποιηθεί άμεσα. Δεν είναι δύσκολη διαδικασία μια επικαιροποίηση μελέτης, ιδίως για ένα έργο που θα ωφελήσει χιλιάδες ανθρώπους που περνούν καθημερινά από την πόλη και το λιμάνι. Πιστεύω ότι η Κυβέρνηση θα το αξιολογήσει αυτό. Εμείς θα πιέσουμε προς όλες τις κατευθύνσεις». Για το θέμα της διαρροής και της ασφάλειας των σταθμών του Μετρό στον Πειραιά, που ήρθε στην επικαιρότητα μετά τα Τέμπη, ο Δήμαρχος είπε ότι δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας και ότι έχουν δοθεί επίσημες απαντήσεις από την Αττικό Μετρό.

 

 

 

 

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

 

 


 



Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ