Εφημερίδα Κοινωνική

Τι απέγιναν οι μελέτες επέκτασης του ΤΡΑΜ προς Κερατσίνι και Πέραμα;

 Breaking News

Τι απέγιναν  οι μελέτες επέκτασης του ΤΡΑΜ  προς Κερατσίνι και Πέραμα;
08 Μαΐου 2021

Με το ΤΡΑΜ να «αγνοείται» στον Πειραιά εφόσον παρουσιάστηκαν εμπλοκές τόσο με το κτίριο της Ομηρίδου Σκυλίτση (που τελικά κατεδαφίστηκε) όσο και τις εργασίες ανάπλασης του Φαληρικού όρμου, πολλοί αναρωτιούνται γιατί δεν προχωρούν έστω… οι μελέτες ή τα σχέδια επέκτασης προς Κερατσίνι και Πέραμα, δυο περιοχές που «διψάνε» για συγκοινωνιακή κάλυψη.

Θυμίζουμε ότι στην επίσημη ταυτότητα του έργου, που είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα της Αττικό Μετρό, αναφέρεται η προοπτική επέκτασης του ΤΡΑΜ προς Κερατσίνι (Λιμάνι Πειραιά – Λιμάνι Κερατσινίου), μήκους 3,8 χλμ. και 6 στάσεων, χωρίς βέβαια αναφορά στο Πέραμα, το οποίο όμως αποτελεί τον επόμενο προορισμό, στα «χαρτιά». Το 2017 μάλιστα υπήρξαν δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι «ξεκινά η επέκταση του Τραμ προς Κερατσίνι και Πέραμα», τα οποία μάλιστα παρουσίαζαν σχέδια 16 συνολικά στάσεων με συγκεκριμένο προϋπολογισμό έργου που αναζητά χρηματοδότηση.

Αναζητώντας απαντήσεις στη «Διαύγεια» της Αττικό Μετρό, η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ εντόπισε αποφάσεις για πληρωμές τοπογραφικών μελετών που όμως… «σταματούν» τον 6ο μήνα του 2019, πριν δηλαδή δυο χρόνια και έκτοτε, δεν υπάρχει καμία αναφορά για την επέκταση του ΤΡΑΜ προς Κερατσίνι και Πέραμα, ούτε καν σε επίπεδο πολιτικής εξαγγελίας.

Σημειώστε ότι ο διαγωνισμός για τις εν λόγω τοπογραφικές μελέτες είχε κατακυρωθεί στην εταιρεία «Γεωγραφική Α.Ε.», ενώ είχαν οριστεί και τρία πρόσωπα ως επιβλέποντες μηχανικοί. Ενδιαφέρον θα είναι λοιπόν να λάβουμε απαντήσεις από το αρμόδιο υπουργείο, για το τι μέλλει γενέσθαι με την επέκταση του ΤΡΑΜ προς Κερατσίνι – Πέραμα (και Πειραιά, βεβαίως) αλλά και γενικότερα τι σχεδιασμός υπάρχει για τη συγκοινωνιακή κάλυψη των δυο αυτών περιοχών, που ομολογουμένως έχουν μείνει στο περιθώριο. Θυμίζουμε ότι πρόσφατα το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής είχε ζητήσει με επιστολή του προς το Υπουργείο Υποδομών την προώθηση της κατασκευής των επόμενων επεκτάσεων του ΤΡΑΜ, για τη βιωσιμότητα του μέσου και των θέσεων εργασίας τους, κάνοντας ειδική αναφορά στις περιοχές Πειραιάς – Κερατσίνι – Πέραµα.

 

 


 



Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ