Την εκπόνηση διετές σχεδίου προβολής για τον τουρισμό με σκάφη αναψυχής καθώς και για την προώθηση του κλάδου των μαρινών, μέσω διεπιχειρησιακών συνεργασιών σε εξειδικευμένες αγορές ανακοίνωσε η Ένωση Μαρινών Ελλάδας.
Ο βασικός σκοπός του έργου είναι διττός: αφενός, η συλλογική προώθηση και προβολή των υπηρεσιών που παρέχουν-προσφέρουν τα μέλη της Ένωσης σε διεθνές επίπεδο, και αφετέρου, η στρατηγική συμβολή της Ένωσης στην ανάπτυξη και προώθηση του τουρισμού σκαφών αναψυχής ως ενός ιδιαιτέρως δυναμικού τουριστικού προϊόντος για το σύνολο της ελληνικής οικονομίας.
«Αποτέλεσμα του έργου θα είναι η διαμόρφωση ενός ρεαλιστικού, αναλυτικού και κοστολογημένου σχεδίου δράσης βασισμένο σε συγκεκριμένους άξονες προτεραιότητας όπως η έρευνα και η ανάλυση δεδομένων τουριστικού χαρακτήρα, η προϊοντική ανάπτυξη και ο σχεδιασμός εμπειριών, η προώθηση και προβολή καθώς η διαμόρφωση στρατηγικών συνεργασιών. Το σχέδιο δράσης υπολογίζεται να έχει ολοκληρωθεί εντός του τρέχοντος έτους , και θα βασίζεται σε μία ενδελεχή ανάλυση των διεθνών και εγχώριων τάσεων, στην αξιολόγηση του διεθνούς ανταγωνισμού και σε συγκεκριμένη στοχοθεσία αγορών» αναφέρεται σε ανακοίνωση της Ένωσης:
«Εξίσου σημαντική και με οφέλη σε βραχυπρόθεσμο ορίζοντα, είναι η δράση της ενίσχυσης της παρουσίας της “Ενωσης Μαρινών Ελλάδας σε επιλεγμένες, διεθνείς εκθέσεις μέσω της εκπόνησης εξειδικευμένου εμπορικού οδηγού/εγχειριδίου («Travel Trade Manual») καθώς και της υλοποίησης καμπάνιας σε διεπιχειρησιακό (Β2Β) επίπεδο, με σύγχρονο, υψηλών προδιαγραφών οπτικό και λεκτικό περιεχόμενο» και καταλήγει:
« Ανάδοχος του εν λόγω έργου, μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας, είναι η εταιρεία TOPOSOPHY, επιχειρηματική μονάδα του ομίλου Atcom, με εκτενέστατη εμπειρία σε έργα τουριστικής προώθησης και προβολής, τόσο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό».