Εφημερίδα Κοινωνική

Γιάννης Ραγκούσης: Παραδοχή Πλακιωτάκη ότι η ΟΛΠ-COSCO ΑΕ, μετά από 5 χρόνια, έχει ολοκληρώσει μόνον το 57% των υποχρεωτικών επενδύσεων στη ναυπηγοεπισκευή.

 Breaking News

Γιάννης Ραγκούσης: Παραδοχή Πλακιωτάκη ότι η ΟΛΠ-COSCO ΑΕ, μετά από 5 χρόνια, έχει ολοκληρώσει μόνον το 57% των υποχρεωτικών επενδύσεων στη ναυπηγοεπισκευή.
19 Ιανουαρίου 2021

Διαβάστε την δήλωση του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου του Συριζα κ. Γ. Ραγκούση, βουλευτή Β΄Πειραιά   σχετικά με την απάντηση του Υπουργού Ναυτιλίας κ. Ι. Πλακιωτάκη, στην ερώτηση που είχε κατατεθεί από 40 βουλευτές της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης με πρωτοβουλία κ. Γ. Ραγκούση,  με θέμα​: Προστασία των εργαζομένων και της μικρομεσαίας ναυπηγοεπισκευαστικής επιχειρηματικότητας, άμεσο ζήτημα ελέγχου τήρησης των συμβατικών υποχρεώσεων των  ΟΛΠ ΑΕ- Cosco- ΣΕΠ μετά το μπαράζ καταγγελιών για αντισυμβατικές μεθοδεύσεις και μονοπωλιακές πρακτικές που εκδηλώνονται τελευταία.

«Ακόμη και ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Πλακιωτάκης, με την απάντησή του στην ερώτησή μας, υποχρεώθηκε να αναγνωρίσει ότι η ΟΛΠ-COSCO Α.Ε., στη ναυπηγοεπισκευή-μετά από σχεδόν 5 ολόκληρα χρόνια-έχει ολοκληρώσει μόλις το 57% των υποχρεωτικών επενδύσεων που όφειλε σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης. Ένα ποσοστό που έτσι κι αλλιώς αμφισβητείται σαφώς από εκπροσώπους της ναυπηγοεπισκευής.

Υπενθυμίζεται ότι η ολοκλήρωση των υποχρεωτικών επενδύσεων όχι μόνο στη ναυπηγοεπισκευή αλλά σε 10 επιπλέον σημαντικά έργα, αποτελεί το καθοριστικό κριτήριο για την παραχώρηση ή μη του επιπλέον 16% των μετοχών του ΟΛΠ στην Cosco, το καλοκαίρι του 2021.

Κατά τα λοιπά, πρόκειται για μία απάντηση που θα άρμοζε σε έναν υπηρεσιακό παράγοντα του υπουργείου Ναυτιλίας ή σε έναν Πόντιο Πιλάτο που απλώς επαναλαμβάνει όσα περιλαμβάνονται στη σύμβαση παραχώρησης, όπως η απαγόρευση ίδρυσης ναυπηγείου από την ΟΛΠ-COSCO Α.Ε..

Πρόκειται για μία απάντηση από την οποία απουσιάζει εντελώς κάθε ένδειξη ύπαρξης πολιτικής βούλησης, σχεδίου και στρατηγικής για την προάσπιση των συμφερόντων της πραγματικής οικονομίας που αναπτύσσεται εντός και σε σχέση με το λιμάνι του Πειραιά.

Μία απάντηση που δεν αντιστοιχεί σε μία αποφασισμένη κυβέρνηση να δώσει μάχες για την υπεράσπιση του δημοσίου και κοινωνικού συμφέροντος.»


 



Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ