Εφημερίδα Κοινωνική

Γνωστά καφέ κερδίζουν πελάτες παρέχοντας υπηρεσίες… «καφετζούς»

 Breaking News

Γνωστά καφέ κερδίζουν πελάτες παρέχοντας υπηρεσίες… «καφετζούς»
23 Οκτωβρίου 2014

Μπορεί να έχουν περάσει 58 χρόνια από τότε που η πιο διάσημη «καφετζού» του ελληνικού κινηματογράφου, η Γεωργία Βασιλειάδου, καθήλωνε τους (επί της οθόνης) πελάτες της με τις προβλέψεις της, αλλά το «διάβασμα» του φλιτζανιού -όπως και η ταινία του Αλέκου Σακελλάριου- φαίνεται πως έχει χαρακτήρα διαχρονικό.

Πώς, άλλωστε, να εξηγήσει κανείς τις ουρές που σχηματίζονται, καθημερινά, σε καφέ της Θεσσαλονίκης που προσφέρουν υπηρεσίες «καφεμαντείας» και «χαρτομαντείας» από άτομα κάθε ηλικίας που θέλουν να μάθουν το μέλλον τους;

Μάλιστα, δεν λείπουν και οι περιπτώσεις των καταστημάτων που αξιοποίησαν και το διαδίκτυο για να παράσχουν «καφεμαντεία online» αλλά και παιδότοπων, όπου μαμάδες, ενόσω τα παιδιά τους απολαμβάνουν το παιχνίδι, πίνουν τον καφέ τους ως την τελευταία γουλιά προκειμένου να μάθουν το μέλλον τους.

Σε καφέ της Καμάρας, στην «καρδιά» της Θεσσαλονίκης, οι… καφετζούδες «λένε» καθημερινά περίπου 400 φλιτζάνια. Πρόκειται, όπως εξήγησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπεύθυνος επικοινωνίας του καταστήματος Κώστας Κουκούλης, για μια υπηρεσία που παρέχεται από τις 8 το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ.

Τέσσερις κυρίες (δύο ανά βάρδια) «λένε» στους πελάτες του καφέ, ηλικίας από 16 έως και… 76 ετών (!), τα… μελλούμενα και, όπως μας ανέφεραν οι υπεύθυνοι του καταστήματος.

Η πλειονότητα των πελατών (σχεδόν το 95%) είναι γυναίκες που αναζητούν απαντήσεις σε οικονομικά και αισθηματικά ζητήματα που τους απασχολούν.

Μάλιστα, για να αποφευχθούν… μαλλιοτραβήγματα και παρεξηγήσεις, όπως συνέβησαν στο παρελθόν, το κατάστημα εισήγαγε σύστημα προτεραιότητας, μας είπε ο κ. Κουκούλης, εξηγώντας πως για να μην υπάρξουν άλλα τέτοιου είδους περιστατικά, ο αριθμός προτεραιότητας κάθε πελάτη προβάλλεται από την τηλεόραση του καταστήματος.

Πέραν του καφέ στην Καμάρα, σε άλλα δύο καταστήματα της ίδιας «αλυσίδας» (στις οδούς Παύλου Μελά και Μαρτίου), οι πελάτες απολαμβάνουν ανάλογες υπηρεσίες. Μάλιστα, το κατάστημα της Μαρτίου έχει μια ιδιαιτερότητα, καθώς είναι παιδότοπος. Κι ενόσω τα παιδιά παίζουν, οι μαμάδες τους απολαμβάνουν τον καφέ τους και μπορούν να ζητήσουν να τους «διαβάσουν» το φλιτζάνι.

 


 



Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ