65
Η SingularLogic, ολοκλήρωσε με επιτυχία το έργο Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής (ITSM) για τον ΔΕΣΦΑ, αξιοποιώντας την πλατφόρμα ServiceNow.
Με τη νέα λύση:
Εκσυγχρονίζονται οι υπηρεσίες IT του ΔΕΣΦΑ, προσφέροντας στους εργαζόμενους μια ενοποιημένη και βελτιωμένη εμπειρία χρήστη.
Ενισχύεται η αυτοματοποίηση διαδικασιών, επιτρέποντας ταχύτερη διαχείριση αιτημάτων και περιστατικών.
Προσφέρεται διαφάνεια μέσω dashboards, αναφορών και KPIs, εξασφαλίζοντας ευθυγράμμιση των IT υπηρεσιών με τους στόχους του οργανισμού.