Αρχική σελίδα ΠΕΙΡΑΙΑΣ Ριζική αλλαγή στο ΚΕΠ του Πειραιά: Νέες ασφαλείς εγκαταστάσεις, με σύγχρονη τεχνολογία υπέρ του πολίτη

Ριζική αλλαγή στο ΚΕΠ του Πειραιά: Νέες ασφαλείς εγκαταστάσεις, με σύγχρονη τεχνολογία υπέρ του πολίτη

από prootos

Την Πέμπτη (29-10-20) το πρωί η Εφημερίδα Κοινωνική φιλοξενήθηκε στις νέες εγκαταστάσεις του ΚΕΠ Πειραιά, όπου μας υποδέχθηκαν ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Ληξιαρχείου & Δημοτικής Κατάστασης και των ΚΕΠ κ. Αλέξανδρος Καμαράτος αλλά και η Διευθύντρια κα. Τζέλλα Ζαχαράτου.

Οι νέες εγκαταστάσεις των ΚΕΠ του Πειραιά βρίσκονται πλέον στην Μακράς Στοά 15, δίπλα στον Ιερό Ναό της Αγίας Τριάδας.

Μόλις μπήκαμε στο ΚΕΠ διακρίναμε ότι υπάρχει ειδική μέριμνα για την ασφάλεια του κόσμου λόγω της πανδημίας. Εκεί υπάρχει ένας υπερσύγχρονος θερμομετρητής που λειτουργεί με υπέρυθρες. Ο πολίτης κατά την είσοδό του θα πρέπει να πλησιάσει αυτό τον θερμομετρητή που μοιάζει με ένα τάμπλετ και έχει μια ευδιάκριτη οθόνη που σου δείχνει με αριθμό αλλά και με φωνητική εντολή τη θερμοκρασία του σώματός σου. Αυτός ο θερμομετρητής, είναι ένα από τα πιο εξελιγμένα μηχανήματα θερμομέτρησης που διαθέτει αποκλειστικά το ΚΕΠ του Πειραιά. Επίσης, με την είσοδό μας στο ΚΕΠ διακρίναμε ευρύχωρους και καθαρούς χώρους, αποστάσεις μεταξύ των υπαλλήλων αλλά και τις απαραίτητες μάσκες. Οι πολίτες που ήθελαν να εξυπηρετηθούν, περίμεναν έξω από το κτίριο, με σειρά προτεραιότητας, ενώ θα πρέπει να τονίσουμε ότι, πριν πάει ο ενδιαφερόμενος από εκεί θα πρέπει πρώτα να έχει κλείσει τηλεφωνικά το ραντεβού του. Το ΚΕΠ του Πειραιά λειτουργεί σύμφωνα με τους πρόσφατους κανονισμούς ασφαλείας που χρειάζονται για να νιώθουν όλοι ασφαλείς.

Μετά από την ξενάγηση που μας έγινε, συνομιλήσαμε με τον Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο Ληξιαρχείου & Δημοτικής Κατάστασης και των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών κ. Αλέξανδρο Καμαράτο, ο οποίος είναι και Διευθυντής Διαιτολόγος – Διατροφολόγος – Παθολόγος του Τζανείου Νοσοκομείου Πειραιά.

123116652_3444169632336397_8453391261896035633_n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

123012380_2648937132035067_8411474858379131639_n (1)

 

 

 

 

 

 

 

 

Μας δήλωσε: «Με το myKEPlive, που σημειωτέον είμαστε από τους πρώτους Δήμους που εφαρμόζεται, θα μπορεί ο πολίτης να εξυπηρετείται διαδικτυακά. Δηλαδή η πλατφόρμα αυτή, δίνει τη δυνατότητα ενός ψηφιακού ραντεβού, χωρίς φυσική παρουσία, και εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης. Στο εξής, οι δημότες θα μπορούν να συνομιλούν με το προσωπικό μέσω βιντεοκλήσης. Ειδικός υπάλληλος του ΚΕΠ θα επικοινωνεί με τον ενδιαφερόμενο πολίτη μέσω web cameras, θα πιστοποιεί τα στοιχεία του και έτσι θα προχωράει στην υλοποίηση του αιτήματος. Το έντυπο που εκδίδεται αποστέλλεται είτε ηλεκτρονικά, είτε με συστημένη επιστολή».

122918788_340667670364854_2198116418090614058_n

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Ληξιαρχείου & Δημοτικής Κατάστασης και των ΚΕΠ κ. Αλέξανδρος Καμαράτος

Η πλατφόρμα myKEPlive

Η πλατφόρμα myKEPlive, θα διευκολύνει σημαντικά τους συμπολίτες μας για οποιοδήποτε λόγο δεν είναι εφικτό να μεταβούν με φυσική παρουσία στα ΚΕΠ, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας αισθητά τη γραφειοκρατία.

Μέσω της πλατφόρμας myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών:

1) Πληροφόρηση- Αίτηση,

2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις,

3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία,

4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.

Σημειώστε το εξής: Κατά τη χρήση της υπηρεσία myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

123249094_2740234502901043_8809501294267811064_n

 

 

 

 

 

 

Το eΚΕΠ

«Το eΚΕΠ είναι ένα αυτοποιημένο μηχάνημα το οποίο ο πολίτης με κάποιο κωδικό να μπαίνει μέσα στο σύστημα του ΚΕΠ και να εκδίδει ορισμένα πιστοποιητικά. Επίσης, μέσα από το eΚΕΠ μπορεί να πληρώνει οφειλές του προς τον Δήμο κ.α. Αργότερα θα επεκταθούν και άλλες διαδικασίες μέσω eΚΕΠ και οι πολίτες θα μπορούν να εκδίδουν πιστοποιητικά χωρίς κόπο, από το κινητό ή τον υπολογιστή τους». Ο κ. Καμαράτος, μιλώντας στην ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ, πρόσθεσε: « Έχουμε συμφωνήσει με τον Δήμαρχο κ. Μώραλη και τον Γ.Γ. κ. Ταταρόπουλο, των οποίων η βοήθεια ήταν καταλυτική, ότι θα βάλουμε τρία μηχανήματα e ΚΕΠ στην υπόλοιπη περιφέρεια του Δήμου».

Στην συνέχεια, μας μίλησε η Διευθύντρια του ΚΕΠ Πειραιά κα. Τζέλλα Ζαχαράτου, η οποία συμπλήρωσε τα εξής: « Τους πολίτες τους δεχόμαστε με ραντεβού για να μην υπάρξει συνωστισμός. Κάθε μέρα εξυπηρετούμε γύρω τα 100 ραντεβού, ωστόσο εξυπηρετούμε και έκτακτες περιπτώσεις γιατί πολλοί συνδημότες μας δεν μπορούν να υποβάλλουν μόνοι τους τις ηλεκτρονικές αιτήσεις στον υπολογιστή τους. Όλο αυτό το σύστημα έχει ξεκινήσει από τον Μάρτιο του 2020 και θα συνεχιστεί, λόγω της κατάστασης, ενώ θα πρέπει να τονίσω πως δεν κλείσαμε ούτε μια ημέρα τις ημέρες της καραντίνας. Λειτουργούμε κανονικά πρωί και απόγευμα καθώς και τα Σάββατα!».

122972423_354919492458501_7856381477774221008_n

 

 

 

 

 

 

 

 

Από αριστερά: Χριστίνα Μπιτάδου -Δημοσιογράφος, Αλέξανδρος Καμαράτος -Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Ληξιαρχείου & Δημοτικής Κατάστασης και των ΚΕΠ και η Διευθύντρια του ΚΕΠ κα. Τζέλλα Ζαχαράτου

Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ στηρίζει και αναδεικνύει κάθε πρωτοβουλία στον Πειραιά, που αφορά στην εξυπηρέτηση των πολιτών και έτσι παρουσιάζει με χαρά τη «νέα εποχή» στα ΚΕΠ μας, ευχόμενη σε όλους, πολίτες και προσωπικό, καλή και ασφαλή δουλειά!

KEP1

Σχετικά άρθρα