Την πτωτική τους πορεία συνεχίζουν οι ναύλοι των LNG carriers, εντός ίσως της πιο δύσβατης περιόδου που έχει αντιμετωπίσει η αγορά.
Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης ενός LNG carrier μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ., ανατολικά του Σουέζ, δηλαδή στη λεκάνη του Ειρηνικού, σημείωσε πτώση $3.000/ημέρα και πλέον ανέρχεται σε $2.000/ημέρα.
Στη λεκάνη του Ατλαντικού, το κόστος ναύλωσης ενός πλοίου ίδιων προδιαγραφών παραμένει το ίδιο. Οι ναύλοι των LNG carriers έχουν πάρει την κατιούσα, καθώς η προσφορά αυξάνεται με ταχύτερους ρυθμούς έναντι εκείνων ανάπτυξης της εξαγωγικής ικανότητας των χωρών.
Παράλληλα, οι εξελίξεις στη spot αγορά επιδρούν σημαντικά και σε εκείνη των χρονοναυλώσεων μεγαλύτερης διάρκειας. Βάσει της Fearnleys, το κόστος ναύλωσης ενός TFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ. για ένα έτος σημείωσε πτώση $4.000/ημέρα και πλέον ανέρχεται σε $16.000/ημέρα.
Πηγή: naftikachronika.gr