Εφημερίδα Κοινωνική

ΤΡΑΜ ΠΕΙΡΑΙΑ: «Δέσμευση» του Υφυπουργού – Διαβιβάστηκε από την Πολεοδομία η «άρση επικινδυνότητας» – ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ απαντήσεις από τον Δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη στην ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ για το πώς «κόλλησε» γραφειοκρατικά η υπόθεση

 Breaking News

ΤΡΑΜ ΠΕΙΡΑΙΑ: «Δέσμευση» του Υφυπουργού – Διαβιβάστηκε από την Πολεοδομία η «άρση επικινδυνότητας» – ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ απαντήσεις από τον Δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη στην ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ για το πώς «κόλλησε» γραφειοκρατικά  η υπόθεση
12 Οκτωβρίου 2021

Σε ένα περίπου μήνα, στις αρχές Νοεμβρίου, το ΤΡΑΜ θα κινείται στον Πειραιά, «δεσμεύτηκε» ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης. Προσθέτοντας ότι τον Ιούλιο του 2022 θα τεθούν σε λειτουργία και οι τρεις σταθμοί του Μετρό στην πόλη.

Ο υφυπουργός ανέφερε ακόμη ότι μέσα στις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθεί το πλέγμα των μέτρων για την κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο Αθήνας και τον καθαρό δακτύλιο. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, τόνισε ότι υπάρχει προβληματισμός για τη λεωφόρο Κηφισού, και εξετάζονται διάφορα σενάρια, ενώ για τη λεωφόρο Σχιστού επισήμανε πως θα γίνουν πέντε παρεμβάσεις για την αποσυμφόρηση της, κάνοντας λόγο για εθνικής σημασίας έργο.

Για την έναρξη των δρομολογίων του ΤΡΑΜ στον Πειραιά είχε ενημερώσει την ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ και ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, στην αποκλειστική συνέντευξή του, λέγοντας ότι εστάλη πριν μερικές ημέρες η άρση επικινδυνότητας για το κτίριο της Ομηρίδου Σκυλίτση.

Χρειάστηκε ωστόσο να ξεπεραστούν σημαντικές γραφειοκρατικές δυσκολίες για τα επιτευχθεί αυτό.

Συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος είπε στην ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ:

«Η υπόθεση με το ΤΡΑΜ και το κτίριο επί της Ομηρίδου Σκυλίτση, που έχει υποστεί μεγάλες ζημιές από σεισμούς και πυρκαγιές και είχαμε και νεκρό παιδάκι εκεί, κόλλησε διότι οι μηχανικοί της Πολεοδομίας, οι οποίοι είναι αρμόδιοι να συνυπογράψουν το έγγραφο άρσης επικινδυνότητας, δεν το υπέγραφαν. Και λογικά έπρατταν οι άνθρωποι διότι το κτίριο αυτό δεν ήταν ασφαλές. Από κάτω του περνάνε οι γραμμές του ΤΡΑΜ. Οι αρμόδιες επιτροπές του Υπ. Πολιτισμού έχουν γνωμοδοτήσει ότι το κτίριο αυτό έχει μια ιδιαίτερη σημασία για την πόλη και το αντιλαμβάνομαι όπως το λένε. Εγώ βέβαια ήθελα να είχαμε τελειώσει με αυτή την υπόθεση. Έπρεπε όμως να ισορροπήσω μεταξύ του να διατηρηθεί μια “φέτα” ενός κτιρίου ή να κατεδαφιστεί ολόκληρο για να μπει επιτέλους το ΤΡΑΜ και να λειτουργήσει η πόλη. Να ξεκαθαρίσουμε ότι σεβόμαστε την ιστορία του κτιρίου. Ωστόσο, σκεφτήκαμε το δεύτερο σενάριο για να μην μπούμε σε περιπέτειες. Δυστυχώς, δεν αποφασίζουμε εμείς για αυτές τις καταστάσεις. Το Υπουργείο αποφάσισε ότι το εν λόγω κτίριο είναι χαρακτηρισμένο “ειδικού κάλλους”, άρα χρειάστηκε να προχωρήσουν διαδικασίες, όπως για παράδειγμα να μπουν υποστυλώματα κ.α. Τέτοιες εργασίες όπως ξέρετε, για το ελληνικό δημόσιο παίρνουν πολύ μεγάλο χρόνο. Σε κάθε περίπτωση, πιστεύω ότι με την υπογραφή της άρσης επικινδυνότητας, τέλειωσε αυτή η ιστορία. Έμεινε όμως η απογοήτευση ότι για ένα έργο όπως το ΤΡΑΜ που έτοιμο, ανεξαρτήτως αν θα ωφελήσει την πόλη ή όχι, αυτό είναι μια άλλη κουβέντα, χρειάστηκε να περιμένουμε ενάμιση χρόνο για να δούμε τι θα γίνει τελικά.»

 

Δείτε τις αποκλειστικές δηλώσεις του ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑΝΝΗ ΜΩΡΑΛΗ στην ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ για το θέμα του ΤΡΑΜ στο παρακάτω βίντεο (9:19)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 



Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ