
Σαρωτική ήταν η επίδοση της Ogilvy στα πρώτα βραβεία YouTube Works στην Ελλάδα, καθώς τα έργα που δημιούργησε για την Lacta, την ΙΚΕΑ και την COSMOTE, κέρδισαν 6 από τα 8 βραβεία που δόθηκαν, συμπεριλαμβανομένου και του Grand Prix για την καμπάνια της Lacta «Act for Love».
Τα βραβεία YouTube Works που έχουν καθιερωθεί στην Αμερική και τα τελευταία χρόνια σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης, βραβεύουν την δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα στην χρήση του YouTube ως πλατφόρμα για την διαφήμιση και την εμπλοκή των χρηστών με τα brands.
Τα βραβεία που κέρδισε η Ogilvy είναι:
Best Media Strategy:
IKEA «Love Story»
Best YouTube Integration:
COSMOTE «ROBOGIRL»
Best Creative Work:
ΙΚΕΑ «Λευκή Οθόνη»
Best use of YouTube for Performance Marketing:
IKEA «Λευκή Οθόνη»
Best long-term use of YouTube:
COSMOTE «Εκπαιδευτική Ρομποτική»
GRAND-PRIX:
Lacta: «Act for Love»
Την virtual τελετή παρουσίασαν η Ζέτα Μακρυπούλια και ο Διονύσης Ατζαράκης.