Εφημερίδα Κοινωνική

Κώστας Κατσαφάδος: «Δεν είναι τυχαίο ότι σε κάθε δύσκολη φάση της πανδημίας εμφανίζεται ο κ. Τσίπρας για να αποκομίσει μικροκομματικά οφέλη…» – Αποκλειστική συνέντευξη στην ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ του Υφυπουργού Ναυτιλίας.

 Breaking News

Κώστας Κατσαφάδος: «Δεν είναι τυχαίο ότι σε κάθε δύσκολη φάση της πανδημίας εμφανίζεται ο κ. Τσίπρας για να αποκομίσει μικροκομματικά οφέλη…» – Αποκλειστική συνέντευξη στην ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ του Υφυπουργού Ναυτιλίας.
21 Μαρτίου 2021

Διαβάστε την αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα Κοινωνική, την ημερήσια τοπική εφημερίδα Αττικής με σημαντικά θέματα Ναυτιλίας, Πολιτικής και Αυτοδιοίκησης, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και βουλευτής Ά Πειραιώς και Νήσων με τη Νέα Δημοκρατία κ. Κώστας Κατσαφάδος.

-κ. Κατσαφάδο, βλέπουμε με αφορμή την πανδημία την αντιπολίτευση να σας κατηγορεί για τους χειρισμούς σας…

Δυστυχώς, φαίνεται ότι ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν μπόρεσε ποτέ να αποδεχτεί, ότι η κυβέρνηση σε μια πρωτόγνωρη περίοδο που ζούμε με την πανδημία, κατάφερε να κρατήσει την κοινωνία όρθια διατηρώντας παράλληλα, την οικονομία ζωντανή. Για αυτό και επιχειρεί με κάθε τρόπο να εκμεταλλευτεί την δικαιολογημένη κόπωση του κόσμου. Έτσι πιστεύει ότι θα φθείρει την κυβέρνηση και θα αποκομίσει μικροκομματικά οφέλη.

Δεν είναι τυχαίο ότι σε κάθε δύσκολη φάση της πανδημίας εμφανίζεται ο κ. Τσίπρας και εγκαλεί μονότονα την κυβέρνηση, που νυχθημερόν αγωνίζεται, όπως όλες οι κυβερνήσεις στην Ευρώπη, για την ενίσχυση του συστήματος υγείας και την οικοδόμηση άμυνας απέναντι στον ιό με το τείχος ανοσίας που χτίζουν οι εμβολιασμοί. Απέναντι σε κάθε μέτρο ο κ. Τσίπρας έχει ένα σταθερό «όχι». 

Θα μπορούσε έστω μια φορά να συνδράμει την κοινή προσπάθεια, να συστήσει τήρηση των μέτρων, να συμβάλει στην εκτόνωση της έντασης και της κόπωσης της κοινωνίας, αντί να κουνάει διαρκώς το δάχτυλο, αφού έχει υποκινήσει και υποστηρίξει εκδηλώσεις διασποράς του ιού. 

-Μιας και αναφερθήκατε στις διαδηλώσεις, είδαμε και στον Πειραιά να γίνονται

Μου φαίνεται αδιανόητο, ότι κάποιοι σε αυτήν την φάση της πανδημίας, ξεσηκώνουν τους πολίτες με διάφορα προσχήματα, παίζοντας στην κυριολεξία με τις ζωές τους, αλλά και με τις ζωές των ανθρώπων που έρχονται σε επαφή. Οι συγκεντρώσεις -και δεν το λέω εγώ- το λένε οι ειδικοί, χωρίς αποστάσεις, χωρίς μέτρα προφύλαξης, αποτελούν εστίες μετάδοσης του κορωνοιού. Αλλά φαίνεται ότι εδώ επικράτησε η λογική του κ. Τσίπρα, που δημόσια δήλωσε ότι αναλαμβάνει το ρίσκο κάποιοι άνθρωποι να νοσήσουν. Θα είμαι ξεκάθαρος: Ο ιός έχει αποδειχτεί ότι κολλάει παντού. Για αυτό καλό θα είναι να σταματήσει ο ΣΥΡΙΖΑ να επιχειρεί να στήσει πάλι το κίνημα της πλατείας και των νεοαγανακτισμένων. Η ιστορία επαναλαμβάνεται ως φάρσα. Μόνο που αυτή τη φάρσα του ΣΥΡΙΖΑ την πληρώνει η κοινωνία.

«Η Nαυτιλία μας και ο Τουρισμός θα είναι οι βασικοί πυλώνες επανεκκίνησης»

-Κύριε Υφυπουργέ, να σας ρωτήσω κάτι που ρωτάει ο κόσμος και είναι και λίγο της αρμοδιότητάς σας. Θα μπορέσει ο κόσμος να πάρει το καράβι και να ταξιδέψει το Πάσχα;

Εκείνο που μπορώ να σας διαβεβαιώσω είναι ότι εάν επιτρέψουν οι ειδικοί τα ταξίδια με βάση τα επιδημιολογικά δεδομένα της εποχής, ότι η ακτοπλοΐα μας θα είναι πανέτοιμη. Έχουμε πάρει όλα τα μέτρα και εάν χρειαστεί θα πάρουμε και άλλα ώστε οι συμπολίτες μας να ταξιδέψουν με ασφάλεια. Και θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω τους ναυτικούς μας, τους ανθρώπους που εργάζονται στα λιμάνια, τις ακτοπλοϊκές εταιρείες και φυσικά τα στελέχη του Λιμενικού που έχουν αποδείξει όλο αυτόν τον καιρό ότι διασφαλίζουν την τροφοδοσία των νησιών μας, την ασφάλεια των νησιωτών αλλά και των ταξιδιωτών.

«Εάν επιτρέψουν οι ειδικοί τα ταξίδια, με βάση τα επιδημιολογικά δεδομένα της εποχής, η ακτοπλοΐα μας θα είναι πανέτοιμη!»

-Καλά είναι τα λόγια και τα μπράβο στους ναυτικούς μας αλλά και αυτοί δοκιμάστηκαν από την πανδημία. Θα τους στηρίξετε;

Αναμφισβήτητα η  πανδημία έπληξε και τη ναυτιλία. Γι’ αυτό και εμείς από την πρώτη στιγμή προχωρήσαμε σε συγκεκριμένα μέτρα ώστε να στηρίξουμε τους ναυτικούς μας , τους εργαζομένους των επιχειρήσεων του κλάδου. Οι παρεμβάσεις μας διασφάλισαν ότι, εν μέσω πανδημίας, κανένα νησί μας δεν έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση και όπου προέκυψαν ζητήματα αντιμετωπίσθηκαν άμεσα. Και όχι μόνο αυτό, αλλά οι άγονες γραμμές λειτούργησαν κανονικότατα, ενώ κάποιες από αυτές επεκτάθηκαν και χρονικά και γεωγραφικά. Για τη συνολική στήριξη του κλάδου, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής εξασφάλισε και έχει ήδη διαθέσει 67 εκατ. ευρώ. Να είστε βέβαιος ότι θα στηρίξουμε τους ναυτικούς μας με κάθε τρόπο μέχρι να βγούμε από αυτήν την μεγάλη κρίση. Διότι η επόμενη μέρα θα είναι εξίσου κομβική για να πάρει η οικονομία μας μπροστά. Η ναυτιλία μας και ο Τουρισμός θα είναι οι βασικοί πυλώνες επανεκκίνησης.

«Ήδη έχουμε προχωρήσει στην προκήρυξη 6 νέων γραμμών, που θα χρηματοδοτηθούν ως άγονες, με απόφαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών»

-Μια και αναφερθήκατε στους νησιώτες μας, πρόσφατα ψηφίσατε ένα νέο Νόμο για την Ολοκληρωμένη Θαλάσσια Πολιτική στο Νησιωτικό Χώρο; Τι σκοπεύετε να αλλάξετε;

Πρώτα από όλα αλλάζει ο τρόπος που το Ελληνικό Κράτος προσεγγίζει τα νησιά και τους νησιώτες. Για πρώτη φορά θεσμοθετείται μια ενιαία πολιτική για τη νησιωτική Ελλάδα. Για πρώτη φορά, οι αποσπασματικές παρεμβάσεις, δίνουν τη θέση τους σε ολιστική στρατηγική προσέγγιση. Για πρώτη φορά υπάρχουν συγκεκριμένα αναπτυξιακά χρηματοδοτικά εργαλεία προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι αυτοί. Το νέο πλαίσιο ανταποκρίνεται πλήρως στις κυβερνητικές προτεραιότητες όπως τις έχει θέσει η κυβέρνηση μας και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και δεν σας κρύβω ότι είμαι πολύ χαρούμενος που ως βουλευτής, του Πειραιά και των νησιών του που ως Υφυπουργός αυτής της κυβέρνησης, μαζί με τον καλό φίλο και Υπουργό τον Γιάννη τον Πλακιωτάκη περάσαμε από τη Βουλή αυτό το Νόμο.

«Οι παρεμβάσεις μας διασφάλισαν ότι, εν μέσω πανδημίας, κανένα νησί μας δεν έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση και όπου προέκυψαν ζητήματα, αντιμετωπίσθηκαν άμεσα»

-Ένα μόνιμο παράπονο είναι το πρόβλημα των άγονων γραμμών. Τι επιπλέον θα κάνετε;

Όπως ξέρετε, είμαι και βουλευτής, στην  Α’ Πειραιά,  σε μια εκλογική περιφέρεια που έχει την τιμή και τη χαρά να έχει και νησιά. Άρα λοιπόν γνωρίζω από πρώτο χέρι τις αγωνίες και τα προβλήματα των νησιωτών μας, που μπορεί να μην ανήκουν, σε αυτό που έχουμε μάθει να λέμε άγονη γραμμή, αλλά έχουν και αυτοί θέματα και κυρίως τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα. Ήδη έχουμε προχωρήσει στην προκήρυξη 6 νέων γραμμών, που θα χρηματοδοτηθούν ως άγονες, με απόφαση του  Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.

Η ενισχυμένη χρηματοδότηση που εξασφάλισε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής τα δύο τελευταία χρόνια (από 90,7 εκ. ευρώ το 2019, 130 το 2020 και 138 το 2021), επέτρεψε την αύξηση των άγονων γραμμών κατά 26 (18 το 2020 και 6 το 2021).

Η αύξηση της χρηματοδότησης και η προσθήκη μεγάλου αριθμού άγονων γραμμών, σε συνδυασμό με τη θέσπιση ποιοτικότερων κριτηρίων και ρήτρας «πλοίου αντικατάστασης», έχει διασφαλίσει την ποιοτική βελτίωση του προσφερόμενου μεταφορικού έργου, αλλά και τη σύνδεση πολλών νησιών μεταξύ τους, διευκολύνοντας έτσι τη μετακίνηση, τη διακίνηση αγαθών καθώς και την επικοινωνία χιλιάδων νησιωτών.

 

sunenteuksi-katsafados

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς τη χρήση ενεργής πηγής (link)

 

 


 



Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ