Εφημερίδα Κοινωνική

Σε ποιους εφοπλιστές ανήκουν τα 4 τάνκερ που έσπασαν το εμπάργκο της Βενεζουέλας

 Breaking News

Σε ποιους εφοπλιστές ανήκουν τα 4 τάνκερ που έσπασαν το εμπάργκο της Βενεζουέλας
03 Ιουνίου 2020

Τέσσερα τάνκερ ιδιοκτησίας ελληνικών ναυτιλιακών εταιρειών έχουν μπει στην αμερικανική μαύρη λίστα με την κατηγορία ότι μετέφεραν αργό πετρέλαιο από τη Βενεζουέλα, τη στιγμή που οι ΗΠΑ επέβαλλαν όλο και πιο αυστηρές κυρώσεις στον Νικολάς Μαδούρο.

Στις ναυτιλιακές εταιρείες πολύ γνωστών Ελλήνων εφοπλιστών θα επιβληθούν κυρώσεις από το Γραφείο Ελέγχου Ξένων Περιουσιακών Στοιχείων (OFAC) του αμερικανικού υπουργείου Οικονομικών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα τέσσερα τάνκερ ανήκουν σε κάποια από τα μεγαλύτερα ονόματα του ελληνικού εφοπλισμού. Πρόκειται για τις εταιρείες Afranav Maritime Ltd με έδρα τα Νησιά Μάρσαλ, Adamant Maritime Ltd και Sanibel Shiptrade Ltd, καθώς και τη Seacomber Ltd με έδρα την Ελλάδα, δεξαμενόπλοια των οποίων μετέφεραν πετρέλαιο από τη Βενεζουέλα μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου του τρέχοντος έτους.
Ποιοι είναι οι 4 Ελληνες εφοπλιστές

Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για τα πλοία:

Athens Voyager: Ιδιοκτήτης είναι η Afranav Maritime με έδρα τα Νησιά Μάρσαλ και το διαχειρίζεται εμπορικά η Chemnav Shipmanagement, πίσω από την οποία βρίσκεται ο Π. Κορώνης.
Chios 1: Ιδιοκτήτης είναι η ελληνική Seacomber Ltd και το πλοίο διαχειρίζεται εμπορικά η Dynacom Tankers του Γιώργου Προκοπίου.
Seahero: Ιδιοκτήτης είναι η εταιρεία με έδρα τα Νησιά Μάρσαλ Adamant Maritime και το διαχειρίζεται εμπορικά η Thenamaris του Ντίνου Μαρτίνου.
Voyager 1: Ιδιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου είναι η Sanibel Shiptrade με έδρα τα Νησιά Μάρσαλ και το διαχειρίζεται εμπορικά η NGM Energy του Νίκου Μουνδρέα.
Οι διαδρομές που ακολούθησαν

Στο Signal Ocean είχαν καταγραφεί τα δρομολόγια των δεξαμενόπλοιων με τη μεταφορά αργού πετρελαίου από τη Βενεζουέλα στην Ασία.

Το Voyager 1 φαίνεται να παρέλαβε το φορτίο του στο τέρμιναλ Jose της Βενεζουέλας στις 29/12/2019, στις 17/2/2020 και στις 5/4/2020. Στο πρώτο ταξίδι έκανε μεταφορές STS στο Τόγκο της Δυτικής Αφρικής στα δεξαμενόπλοια Suezmax, Fontana και Petalidi. Στο δεύτερο ταξίδι φαίνεται μια μεταφορά STS στο Τόγκο στο VLCC Solana. Τα τάνκερ που πήραν το αργό είτε πήγαν εν συνεχεία στο Sungai Lingii, στη Μαλαισία, και από εκεί στην Κίνα ή απευθείας στην Κίνα.

To Athens Voyager παρέλαβε αργό από το Puerto Miranda της Βενεζουέλας στις 26 Ιανουαρίου και έκανε μεταφορά STS από το τάνκερ Eurosea που διαχειρίζεται η ελληνική Eurotankers.

Seahero: Το δεξαμενόπλοιο που διαχειρίζεται η Thenamaris φόρτωσε στο τέρμιναλ Jose της Βενεζουέλας στις 15 Φεβρουαρίου και πραγματοποίησε μεταφορές STS σε Sungai Lingii και Σιγκαπούρη με το Aframax CE-Niriis, το οποίο διαχειρίζεται η ελληνική Centrofin και το Maran Cygnus, ένα VLCC το οποίο διαχειρίζεται η Maran Tankers. Η Maran είναι μία απο τις μεγαλύτερες εταιρείες δεξαμενόπλοιων και ανήκει στον Γιάννη Αγγελικούση.

Chios I: Το δεξαμενόπλοιο παρέλαβε φορτίο στο τέρμιναλ Jose της Βενεζουέλας στις 17/2 και απέπλευσε για Sungai Lingii. Εκεί, σύμφωνα πάντα με το Signal Ocean, έκανε μεταφόρτωση STS του φορτίου του στο Trident Symphony, το οποίο διαχειρίζεται η τουρκική Medship Shipping and Trading, το οποίο μετά πήγε να ξεφορτώσει στην Κίνα.

Το θέμα ήρθε στο φως από ένα εκ των εγκυρότερων ναυτιλιακών περιοδικών παγκοσμίως, τo νορβηγικό TradeWinds, το οποίο αποκάλυψε ότι τέσσερα τάνκερ Ελλήνων εφοπλιστών είναι στη μαύρη λίστα των αμερικανικών Αρχών για συναλλαγές με την Βενεζουέλα.


Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ