Εφημερίδα Κοινωνική

ΜΙΑ ΕΝΔΕΚΑΔΑ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΕΒΕΠ

 Breaking News

ΜΙΑ ΕΝΔΕΚΑΔΑ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΕΒΕΠ
21 Μαΐου 2019

Το ΔΣ του ΕΒΕΠ υποδέχθηκε τον Δήμαρχο Γιάννη Μώραλη και τον πρόεδρο Βαγγέλη Μαρινάκη, σε μία εποικοδομητική συζήτηση στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά. Ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης τίμησε με πλακέτα τον πρόεδρο του Ολυμπιακού για τη προσφορά και τις δωρεές του στη πόλη του Πειραιά.

• Στήριξη Ανοικτού Κέντρου Εμπορίου για την καθιέρωση του Πειραιά ως μοναδική Μητροπολιτική Αγορά. Ανάπτυξη του ΑΚΕ στους παραδοσιακούς εμπορικούς δρόμους του Πειραιά. Το «PIRAEUS OPEN MALL» είναι μία συνεργασία Δήμου και Εμπορικού Συλλόγου με προϋπολογισμό 1,8εκ. ευρώ.

• Δρομολόγηση διαδικασιών για την ίδρυση της «ΙΠΠΟΔΑΜΕΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ» τροφίμων, που θα αποτελέσει προορισμό και θα αναδείξει την πειραϊκή αγορά αυξάνοντας την επισκεψιμότητά της. Σχετική οικονομοτεχνική μελέτη βιωσιμότητας για εγκατάσταση στο Αμαξοστάσιο του ΗΣΑΠ, εκπονείται από το ΕΒΕΠ για λογαριασμό των ΟΚΑΑ,Υπερταμείου, Δήμου και Περιφέρειας.

• Επικαιροποίηση της οικονομικής γεωγραφίας του Δήμου Πειραιά, χαρτογραφώντας με τη μέθοδο «ΓΕΩΒΑΣΗ» του ΕΜΠ όλες τις επιχειρήσεις, ομαδοποιημένες κατά δραστηριότητα σύμφωνα με το ΓΕ.ΜΗ των Επιμελητηρίων. Έτσι ουσιαστικά γίνεται μία έρευνα αγοράς για παλαιούς και νέους επιχειρηματίες ώστε να γνωρίζουμε που υπάρχουν ελλείψεις και που κορεσμός στην τοπική αγορά, μειώνοντας το ρίσκο της επένδυσης για «START-UPS».

• Εκμετάλλευση τουριστικού προϊόντος – Κρουαζιέρα – Μικρολίμανο – Ζέα – Μουσεία-Δημοτικό Θέατρο-Στρατηγικές ανάπτυξης. Προσέλκυση για μεγαλύτερη δυνατή παραμονή των επιβατών της κρουαζιέρας στη πόλη. Πρόταση για μία παράσταση αρχαίας τραγωδίας/κωμωδίας στο Δημοτικό Θέατρο ή το Βεάκειο.

• Συνεργασία Δήμου και Επιμελητηρίων για τη δημιουργία «ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ»στα Επιμελητήρια, με την «on-line» σύνδεση των ΚΕΠ του Δήμου για την έκδοση πιστοποιητικών που αφορούν αποκλειστικά και μόνο στην επιχειρηματικότητα, ώστε να μειώσουμε χρόνο και γραφειοκρατία. Η ΟΧΕ πρέπει να καταστήσει ψηφιακά ολόκληρο τον Δήμο Πειραιά «έξυπνη πόλη» και το «brand name Piraeus» πληρώθηκε από το ΕΒΕΠ για λογαριασμό του Δήμου και πρέπει να αξιοποιηθεί περαιτέρω.

• Εκπόνηση νέας μελέτης για την αποκατάσταση του κυκλοφοριακού με πρόβλεψη για ελεγχόμενη στάθμευση ιδιαίτερα μέσα και πέριξ της αγοράς. Η σημερινή ροή και κατεύθυνση των μονοδρομήσεων από και προς τη πόλη, μάλλον αποτρέπουν και δεν προσελκύουν τους επισκέπτες.

• Περιορισμός παρεμπορίου και έλεγχος Κυριακάτικης Αγοράς. Μετάλλαξη του Κυριακάτικου Παζαριού σε πόλο έλξης για όλους με ομοιόμορφους πάγκους και ερυθρόλευκες τέντες στα παραδοσιακά του όρια, μετατροπή σε μία κυριακάτικη «flea market τύπου PORTOBELLO».

• Καθιέρωση τακτικών περιπολιών Αστυνομίας εντός του ιστορικού κέντρου και στους κεντρικούς σταθμούς ΜΜΜ με επαναλαμβανόμενες παρεμβάσεις και έλεγχος Δημοτικής Αστυνομίας-Τροχαίας-ΕΛ.ΑΣ για οδική παραβατικότητα και βεβαίως το εκτεταμένο παράνομο στάσιμο και πλανόδιο υπαίθριο εμπόριο στα πεζοδρόμια.

• Προσπάθεια απόκτησης για λογαριασμό του Δήμου Πειραιά το «Μεγάρου Ν.Α.Τ» από τη Τράπεζα της Ελλάδος με την οικονομική συνεισφορά όλων των παραγωγικών φορέων του Πειραιά για την εγκατάσταση του Γραφείου Δημάρχου και του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά σε ένα εμβληματικό κτίριο με ελληνοπρεπή ρυθμό.

• Εκστρατεία Δήμου και όλων των φορέων για ανακύκλωση των απορριμμάτων των επιχειρήσεων. Τήρηση ωραρίου έκθεσης και αποκομιδής, επιμέλεια κάδων σε συγκεκριμένους εμπορικούς δρόμους. Η στοχευμένη μείωση στα Δημοτικά τέλη  επιχειρήσεων σε υποβαθμισμένες περιοχές μπορεί να λειτουργήσει ως κίνητρο για τη μετεγκατάσταση παλαιών και προσέλκυση νέων επιχειρήσεων στον Πειραιά.

• Πίεση από όλους τους φορείς για ευρύτερη συνεργασία της ΟΛΠ ΑΕ με τις τοπικές πειραϊκές επιχειρήσεις εφοδιασμού ναυτιλιακού και τεχνολογικού εξοπλισμού, αναλωσίμων, επισκευών, Logistics και άλλων υπηρεσιών. Παρατηρείται μία «in house» δημιουργία θυγατρικών επιχειρήσεων της COSCO που αποκλείει τις υφιστάμενες ελληνικές επιχειρήσεις από την αναπτυξιακή πορεία του λιμανιού.


 



Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ