Εφημερίδα Κοινωνική

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! Διχογνωμία για την ΚΑΝΟΝΙΚΗ λειτουργία του ΤΡΑΜ στον Πειραιά – «Άλλα» λέει η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και «άλλα» η ΣΤΑΣΥ -ΠΟΙΑ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ (έγγραφα)

 Breaking News

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! Διχογνωμία για την ΚΑΝΟΝΙΚΗ λειτουργία του ΤΡΑΜ στον Πειραιά – «Άλλα» λέει η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και «άλλα» η ΣΤΑΣΥ -ΠΟΙΑ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ (έγγραφα)
16 Φεβρουαρίου 2019

Απαντήσεις για: Προμήθεια νέων συρμών, Υπογειοποίηση Γραμμών ΗΣΑΠ, Καθυστερήσεις λόγω ανάπλασης Φαληρικού Όρμου, επέκταση Β’ Φάσης και Κυκλοφοριακό

Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ παρουσιάζει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ έγγραφα!

*Ρεπορτάζ του Κώστα Παναγιωτάκη

Πριν λίγες μέρες ο Πειραιάς είχε την ευκαιρία να δει τους συρμούς του ΤΡΑΜ να κάνουν τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια στην πόλη. Ο ενθουσιασμός μεγάλος, καθώς φάνηκε στον ορίζοντα ότι το έργο (που ταλαιπώρησε όσο τίποτα άλλο τους πολίτες), βαίνει προς την ολοκλήρωσή του. Οι πρώτες πληροφορίες έκαναν λόγο για «κανονικά» δρομολόγια μετά την Άνοιξη, προς το καλοκαίρι.

tram_dokimastika_dromologia

Η (νέα) μετέωρη όμως πρόβλεψη προκαλεί νέο δημοσιογραφικό «ενδιαφέρον», ιδίως όταν υπάρχουν εκκρεμότητες με σημαντικά ζητήματα γύρω από την έλευση του ΤΡΑΜ στον Πειραιά.

Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ, σε ρεπορτάζ της, πριν μερικούς μήνες είχε θέσει σημαντικά ερωτήματα όπως:

-Τι γίνεται με τη Γέφυρα της Λαμπράκη; (προσφάτως παρουσιάσαμε φωτογραφίες από τεχνικές παρεμβάσεις ενώ δόθηκαν και απαντήσεις από την Αττικό Μετρό)

-Τι γίνεται με την προμήθεια νέων συρμών;

-Θα επηρεάσουν τα έργα στην Παραλιακή το χρονοδιάγραμμα της κανονικής λειτουργίας του μέσου;

-Σε τι στάδιο βρίσκονται οι επόμενες επεκτάσεις;

-Τι συμβαίνει με την υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ;

Σε αυτά και πολλά άλλα… απαντούν τόσο η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, όσο και η ΣΤΑΣΥ.

Μπορείτε να διαβάσετε ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ στα συνοδευτικά έγγραφα που εξασφάλισε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ και τα οποία προέκυψαν έπειτα από κοινοβουλευτική ερώτηση του Γιάννη Μανιάτη, βουλευτή του ΚΙΝΑΛ.

(κλικ για μεγέθυνση)

eggrafo

eggrafo1

eggrafo2

eggrafo3

 

Τα σημεία «διαφοροποίησης»

Κάνοντας μια πιο λεπτομερή ανάγνωση και συγκρίνοντας τις δυο απαντήσεις θα διαπιστώσετε ότι παρουσιάζουν κάποιες σημαντικές αποκλίσεις, ενώ υπάρχουν και «κενά», τα οποία αναλύουμε παρακάτω:

Α) Η κυριότερη διαφοροποίηση είναι ότι στο έγγραφο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, για το αν θα επηρεάσουν τα έργα στο Φαληρικό όρμο την επίσημη λειτουργία του ΤΡΑΜ στον Πειραιά, η απάντηση είναι ότι «δεν επηρεάζουν», ενώ στην απάντηση της ΣΤΑΣΥ αναφέρεται ότι η γραμμή θα διακοπεί για 2 μήνες! (σ.σ. Εμείς από πηγές ου υπουργείου είχαμε ακούσει και για 6 μήνες!)

Β) Επίσης, για την προμήθεια των νέων συρμών η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, λέει ότι η γραφειοκρατική διαδικασία δεν θα επηρεάσει την ολοκλήρωση του έργου του ΤΡΑΜ στον Πειραιά, καθώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι υπάρχοντες συρμοί, ωστόσο γνωρίζαμε από παλαιότερες δηλώσεις στελεχών της ΣΤΑΣΥ ότι οι υπάρχοντες συρμοί δεν αρκούν και αυτό εγείρει ερωτήματα σχετικά με την ποιότητα και τη συχνότητα των δρομολογίων.

Γ) Είναι επίσης απορίας άξιο ότι στην απάντηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ γίνεται λόγος για… «ήδη βελτιωμένη κυκλοφοριακή κατάσταση στο κέντρο του Πειραιά!» και μάλιστα χωρίς να έχει προχωρήσει κάποια νέα κυκλοφοριακή μελέτη, αίτημα το οποίο έχουν διατυπώσει στο σύνολό τους όλοι οι φορείς της πόλης.

Δ) Για την επέκταση προς Κερατσίνι-Πέραμα αλλά και για την επέκταση της Β’ φάσης προς Χατζηκυριάκειο – Φρεαττύδα, οι απαντήσεις της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ είναι στο στυλ… «μελετάμε, θα δούμε, αναζητούμε χρηματοδοτήσεις», οπότε δεν φαίνεται να υπάρχει κάτι χειροπιαστό προς το παρόν.

Ε) Τέλος, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι απαντήσεις για την περιβόητη… υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ. Η μεν ΣΤΑΣΥ λέει ότι το έργο έχει εγκεκριμένη μελέτη κατασκευής και απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων και αναζητούνται πόροι χρηματοδότησης, η δε ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ εναποθέτει μια πιθανή υλοποίηση στην επόμενη… «διαχειριστική περίοδο», εκτός αν βρεθούν αδιάθετες πιστώσεις…

 

 

 


Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ