Εφημερίδα Κοινωνική

ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΡΑΜ: To KINAΛ δεσμεύτηκε ότι θα πάει το θέμα στη Βουλή και το έκανε – Σε 20 μέρες πρέπει να απαντήσει ο υπουργός Χρ. Σπίρτζης στους Πειραιώτες

 Breaking News

ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΡΑΜ: To KINAΛ δεσμεύτηκε ότι θα πάει το θέμα στη Βουλή και το έκανε – Σε 20 μέρες πρέπει να απαντήσει ο υπουργός Χρ. Σπίρτζης στους Πειραιώτες
21 Δεκεμβρίου 2018

Μεγάλες διαστάσεις πήρε το ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ρεπορτάζ της ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ για τη νέα εμπλοκή έλευσης του ΤΡΑΜ στον Πειραιά. Παρέμβαση για το θέμα έκανε ο πρώην βουλευτής Δημήτρης Καρύδης, επιστολή προς το αρμόδιο υπουργείο έστειλε ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης ενώ σήμερα σας παρουσιάζουμε και την ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή το ΚΙΝΑΛ και ο Βουλευτής κ. Μανιάτης, η οποία υποχρεώνει τον Χρ. Σπίρτζη να δώσει επίσημες απαντήσεις εντός 20 ημερών!

Προς: Τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρ. Σπίρτζη

Θέμα: «Ταλαιπωρία και προβλήματα στον Πειραιά και το επιβατικό κοινό από την καθυστέρηση λειτουργίας του ΤΡΑΜ»

Κύριε Υπουργέ,

μεγάλη αναστάτωση, που εντείνεται καθημερινά, επικρατεί στο επιβατικό κοινό του Πειραιά, αλλά και τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες, εξ αιτίας της μεγάλης καθυστέρησης των έργων ολοκλήρωσης και λειτουργίας της επέκτασης του ΤΡΑΜ στην πόλη. Η κατασκευή του έργου ξεκίνησε το 2013 κι ενώ τα έργα έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί το 2015, μπαίνουμε στο 2019 και ακόμη περιμένουν τι θα γίνει.

Συγκεκριμένα, από τους άστοχους χειρισμούς της κυβέρνησης και την έλλειψη συντονισμού του αρμόδιου Υπουργείου Μεταφορών, με την Περιφέρεια Αττικής:

Δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί πότε θα γίνει η δοκιμαστική λειτουργία των συρμών

Δημιουργούνται νέα εμπόδια από τα έργα της Περιφέρειας στην παραλιακή οδό του Φαληρικού Δέλτα

Ο διαγωνισμός για την αγορά των αναγκαίων νέων συρμών για την κανονική διεξαγωγή των δρομολογίων είναι ακόμη σε εκκρεμότητα

Δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός και προγραμματισμός για την υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Φάληρο μέχρι το λιμάνι του Πειραιά, καθώς επίσης και με την επέκταση του ΤΡΑΜ προς Κερατσίνι – Πέραμα.

Όλα αυτά δείχνουν ότι η υπομονή που έκαναν όλο αυτό τον καιρό οι κάτοικοι του Πειραιά κατά την περίοδο κατασκευής των γραμμών, θα συνεχισθεί με ταλαιπωρία από την απουσία άμεσης λειτουργίας του ΤΡΑΜ και του αχρείαστου κυκλοφοριακού φόρτου, που όπως φαίνεται, θα διαρκέσει πάνω από 6 μήνες.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο κ. Υπουργός:

Τι πραγματικά συμβαίνει με τη δοκιμαστική λειτουργία του ΤΡΑΜ στον Πειραιά;

Κατά πόσο θα επηρεαστεί η ολοκλήρωση του ΤΡΑΜ στον Πειραιά από τα έργα που γίνονται στην Παραλιακή;

Σε τι στάδιο βρίσκεται ο διαγωνισμός προμήθειας νέων συρμών και κατά πόσο αυτό θα επηρεάσει την επέκταση του μέσου στην πόλη;

Θα αναλάβει το υπουργείο το κόστος μια νέας κυκλοφοριακής μελέτης, που θα «ανακουφίσει» τον ήδη επιβαρυμένο κυκλοφοριακά Πειραιά;

Τι σκέψεις υπάρχουν για τη Β’ φάση του έργου, την επέκταση προς Κερατσίνι – Πέραμα και την υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ;

Ο Ερωτών Βουλευτής

Γιάννης Μανιάτης

 

 


 



Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ