Εφημερίδα Κοινωνική

ΟΜ.Υ.Λ.Ε: Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι διαμάντι, δε χαρίζεται, δεν εκποιείται

 Breaking News

ΟΜ.Υ.Λ.Ε: Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι διαμάντι, δε χαρίζεται, δεν εκποιείται
13 Σεπτεμβρίου 2016

Η ΟΜ.Υ.Λ.Ε (Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος) σε ανακοίνωση της είπε για τις πρωθυπουργικές δηλώσεις στη ΔΕΘ αλλά και για την πώληση και τις επενδύσεις στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα αναφέρει για τις νέες εκπτώσεις που έγιναν για το Business Plan της ΟΛΘ όπου έφτασε τα 180 εκ., ενώ δεν είναι το τελικό ποσό γιατί είναι υπο διαπραγμάτευση. Επίσης αναφέρθηκε στο γεγονός ότι τα συνοδευτικά έργα για τη σύνδεση του Λιμανιού με τα χερσαία μεταφορικά δίκτυα θα τα πληρώσει το δημόσιο και ο ίδιος ο πολίτης ενώ δεν πρέπει.

Παρακάτω η αναλυτική ανακοίνωση της ΟΜ.Υ.Λ.Ε:

«Η Κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ το τελευταίο διάστημα, προκειμένου να ξεπεράσουν τα προβλήματα και τις εμπλοκές που παρουσιάστηκαν στην επιχειρούμενη πώληση της ΟΛΘ ΑΕ, διολισθαίνει σε νέες εκπτώσεις και σφραγίζει την εκποίηση – ξεπούλημα του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης.

Η εμπλοκή που παρουσιάστηκε αφορά κυρίως την ανάληψη υποχρεωτικών επενδύσεων (επέκταση 6ου προβλήτας κλπ.) και τον ορισμό ρήτρας διακίνησης φορτίου από τους υποψήφιους αγοραστές.

Τα 309 εκατομ. του BUSINESS PLAN της ΟΛΘ για την επόμενη πενταετία, κόπηκαν από το ΤΑΙΠΕΔ στα 220 εκ (190 στην πενταετία +30 εκ στα επόμενα έτη) και χθες ο Πρωθυπουργός κατέβασε τον πήχη ακόμα περισσότερο στα 180 εκ. … και δεν είναι το τελικό το ποσόν, είναι υπο διαπραγμάτευση…

Οι εκπτώσεις συνεχίζονται…..

Η ΟΛΘ ΑΕ είναι κορυφαία εταιρία του δημοσίου συμφέροντος με υψηλή κερδοφορία. Εύρωστη οικονομικά, χωρίς δανεισμό, έχει χρηματικά διαθέσιμα 80+ εκατ, αποθεματικά 70+ εκατ, τα ετήσια κέρδη της είναι το 50% του τζίρου της και διαδραματίζει σοβαρό ρόλο στην Εθνική Οικονομία.

Με επικαιροποιημένο ενδιαφέρον από την ΕΤΕΠ για ελκυστική χρηματοδότηση του επενδυτικού σχεδιασμού της, επιχειρείται να δοθεί χωρίς καν να αναλάβει ο ιδιώτης επενδυτής την υποχρέωση ότι θα πραγματοποιήσει τις επενδύσεις που πρέπει να γίνουν για να παραμείνει ανταγωνιστικό λιμάνι , να ανέβει κατηγορία και να γίνει κινητήριος μοχλός ανάπτυξης κατα πως λένε και τα σλόγκαν της ΟΛΘ ΑΕ.

Ιδιώτης θα είναι, επενδυτής όχι…

Και δεν σταματούν εδώ εξαγγέλθηκε περαιτέρω ότι τα συνοδευτικά έργα για τη σύνδεση του Λιμανιού με τα χερσαία μεταφορικά δίκτυα (σύνδεση με ΠΑΘΕ και εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου) θα τα πληρώσει το δημόσιο και θα τα χρηματοδοτήσει ο απλός πολίτης, όταν η πρακτική των απλών παραχωρήσεων τερματικών σταθμών στην Ευρώπη είναι τα έργα αυτά να τα υλοποιεί ο παραχωρησιούχος.

Όλοι πλέον μπαίνουν μπροστά στις ευθύνες τους: Κυβέρνηση, ΤΑΙΠΕΔ, Διοίκηση ΟΛΘ , Φορείς , Περιφερειακή & Τοπική Διοίκηση.

Τι λένε σήμερα όταν όλο το προηγούμενο διάστημα είχαν αποδεχθεί την Πώληση του Μετοχικού Κεφαλαίου της ΟΛΘ γιατί όπως ισχυριζόταν έπρεπε άμεσα να γίνουν οι θρυλoύμενες επενδύσεις;

Τι λένε σήμερα που αποκαλύπτεται ότι η συζήτηση για τις επενδύσεις ήταν φενάκη προκειμένου να δοθεί το λιμάνι αντί πινακίου φακής και ότι η πώληση δυστυχώς θα διασφαλίσει την αποανάπτυξη του Λιμένα και της περιοχής;

Εμείς ένα πράγμα υπενθυμίζουμε προς κάθε ενδιαφερόμενο:

Όσοι ευελπιστούν, “ψεύτικοι φίλοι και φανεροί εχθροί”, ότι το σχέδιο της αποεπένδυσης μέσω της πώλησης θα ευδοκιμήσει, απατώνται.

Το Λιμάνι Της Θεσσαλονίκης είναι διαμάντι: ΔΕ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΕΚΠΟΙΕΙΤΑΙ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΏΡΑ με ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ

ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ»

 


Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ