Εφημερίδα Κοινωνική

Ωραία ιδέα! Ηλεκτρονικά έκαναν τα παράπονα τους 1.200 δημότες

 Breaking News

Ωραία ιδέα! Ηλεκτρονικά έκαναν τα παράπονα τους 1.200 δημότες
19 Ιανουαρίου 2016

Τα παράπονα και τις καταγγελίες τους για λακκούβες, καμένες λάμπες και σκουπίδια, με e-mail συνοδευόμενα από φωτογραφίες, επέλεξαν να εκφράσουν 1.200 κάτοικοι της Θεσσαλονίκης, από τις αρχές του καλοκαιριού έως και σήμερα, μέσω της πύλης Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση (opengov.thessaloniki.gr) του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Συγκεκριμένα, από τις 9 Ιουνίου 2015 οπότε και ξεκίνησε η λειτουργία της συγκεκριμένης διαδικτυακής πύλης μέχρι και τις 17 Ιανουαρίου 2016 τα αιτήματα των πολιτών στην ενότητα “Βελτιώνω την Πόλη μου” άγγιξαν τα 1.200, όπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνών Σχέσεων και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Σπύρος Πέγκας.

Από αυτά τα 1.200 αιτήματα, τα 835 έχουν ήδη απαντηθεί ή έχουν τακτοποιηθεί άμεσα από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης, ενώ τα υπόλοιπα είναι σε εξέλιξη και σύντομα οι δημότες θα λάβουν απάντηση στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση. Τα παράπονα των δημοτών αφορούν τους τομείς καθαριότητας, συντήρησης, οδοποιίας, ηλεκτροφωτισμού και πρασίνου.

 


 



Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ