Εφημερίδα Κοινωνική

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ για τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ που συνεχώς «βουίζει»…

 Breaking News

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ για τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ που συνεχώς «βουίζει»…
26 Σεπτεμβρίου 2014

Πριν λίγους μήνες, η ΔΕΗ, στην προσπάθειά για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, σχετικά με πληροφορίες και υποβολή αιτήσεων στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο, ενημέρωνε ότι οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καλούν το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών ΔΕΗ στον αριθμό 11770 (επιλογή 4) με αστική χρέωση από όλη την Ελλάδα, αντικαθιστώντας τον αριθμό 210 9298000. Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών 11770 «υποτίθεται» ότι θα λειτουργούσε Δευτέρα με Παρασκευή, από τις 07:00 έως τις 19:00. Χθες λοιπόν δεχτήκαμε καταγγελία από συμπολίτη μας ο οποίος καλούσε από τις 9 το πρωί την εξυπηρέτηση πελατών της ΔΕΗ και κανένας δεν απαντούσε! Μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερε να «πιάσει» γραμμή αλλά… αντί για κάποιον αρμόδιο άκουγε τραγουδάκια! Ξαναπροσπάθησε αλλά τίποτα… Πήγε 12 μ.μ., πήγε 1μ.μ. και τίποτα… Μας πήρε τηλέφωνο να προσπαθήσουμε και εμείς! Καλέσαμε 3 φορές αλλά η γραμμή βούιζε σαν να είχε βλάβη. Άντε μετά να πείσεις αυτό τον άνθρωπο ότι στην Ελλάδα λειτουργούν όλα τέλεια… Τουλάχιστον η γυναίκα του ήταν πιο συνειδητοποιημένη με την ελληνική πραγματικότητα και του συνέστησε να πάει με τα πόδια στη ΔΕΗ για να λύσει επί τόπου το πρόβλημά του…!

 


 



Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ