Εφημερίδα Κοινωνική

«Η ενίσχυση της προσέλευσης στο ναυτικό επάγγελμα βασικός στόχος της ελληνικής Προεδρίας»

 Breaking News

«Η ενίσχυση της προσέλευσης στο ναυτικό επάγγελμα βασικός στόχος της ελληνικής Προεδρίας»
20 Φεβρουαρίου 2014

Στο Συνέδριο του Economist που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα της Προεδρίας του Συμβουλίου της ΕΕ, με θέμα «Θάλασσα της Ευρώπης : Δρομολογώντας το Χάρτη της Οικονομικής Ανάπτυξης» βρέθηκε σαν ομιλητής ο Υπ. Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

Στην ομιλία του ο Υπουργός έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στις στοχευμένες επενδύσεις και βασικές υποδομές που έχουν προγραμματιστεί σε όλη την ΕΕ μέχρι το 2020, αφού η πρωτοβουλία αυτή συμβάλλει στη δημιουργία θέσεων εργασίας, ενδυναμώνεται η ευρωπαϊκή ανταγωνιστικότητα και επιχειρείται μία στροφή προς την ανάπτυξη, κάτι που θα βοηθήσει κυρίως τη χώρα μας.

Ο κ. Βαρβιτσιώτης τόνισε ότι οι ναυτιλιακές μεταφορές αποτελούν υψηλή προτεραιότητα στο πλαίσιο της Ελληνικής Προεδρίας του Συμβουλίου της Ε.Ε και γι’ αυτόν τον λόγο το θέμα της Άτυπης Υπουργικής Συνόδου για τη Ναυτιλία που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα στις 7 Μαΐου 2014, θα είναι η ενδιάμεση αναθεώρηση της Ευρωπαϊκής Πολιτικής για τον τομέα Θαλασσίων Μεταφορών μέχρι το 2018. «Επιδίωξη της Ελληνικής Προεδρίας, στο πλαίσιο του θέματος της Άτυπης Συνόδου, αποτελεί η υιοθέτηση συναφών Συμπερασμάτων του Συμβουλίου Υπουργών Μεταφορών, Τηλεπικοινωνιών και Ενέργειας τον Ιούνιο του 2014», είπε αναφορικά με το θέμα αυτό.

Στόχος της Ελληνικής Προεδρίας, όπως ανέφερε αποτελεί, η ενίσχυση του ναυτικού επαγγέλματος εκμεταλλευόμενοι στο έπακρον τις δυνατότητες που προσφέρει η θάλασσα.

Προτεραιότητες της ναυτιλιακής πολιτικής της χώρας μας

- Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του στόλου

- Η ενίσχυση του ναυτικού επαγγέλματος

-Η Ενίσχυση της Νησιωτικότητας με έμφαση στην προσβασιμότητα των νησιωτικών περιοχών, μέσω της βελτίωσης των ακτοπλοϊκών συνδέσεων .

Οι Στόχοι του Υπουργείου

- Ανασύνταξη παραγωγικού μοντέλου με βασικό χαρακτηριστικό την εξωστρέφεια

- Η ένταξη των ελληνικών λιμένων στον σχεδιασμό του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών που δίνει την ευκαιρία να αναπτυχθούν επενδυτικές πρωτοβουλίες για να γίνουν τα λιμάνια ανταγωνιστικά

- Πολιτική του ΥΝΑ είναι ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση των λιμενικών υποδομών της χώρα.

Ο Πειραιάς

«Το μεγάλο λιμάνι της χώρας σήμερα έχει αλλάξει εικόνα, αποκτώντας μια δυναμική «μητροπολιτικού χαρακτήρα» για όλη τη Μεσόγειο. Σε αυτή την κατεύθυνση είναι κρίσιμο να εγκριθεί ο Φιλικός Διακανονισμός ΟΛΠ –COSCO από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, καθώς η συμφωνία, περιλαμβάνει επιπλέον επενδύσεις ύψους 230 εκατ. Ευρώ. Και, βέβαια, εντός των επόμενων ημερών θα κατατεθεί προς έγκριση στη Βουλή η πρόσκληση εκδήλωσης επενδυτικού ενδιαφέροντος για την πώληση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του ΟΛΠ.» δήλωσε σχετικά με το θέμα ο Υπουργός.


 



Σχετικά άρθρα

Τελευταια