Εφημερίδα Κοινωνική

Κυριάκος Πιερρακάκης: Η απαγόρευση των κινητών στα σχολεία σχετίζεται με την προσπάθεια καταπολέμησης του bullying – Τι απάντησε για τις συγχωνεύσεις τμημάτων και τις αντιδράσεις γονιών

 Breaking News

Κυριάκος Πιερρακάκης: Η απαγόρευση των κινητών στα σχολεία σχετίζεται με την προσπάθεια καταπολέμησης του bullying – Τι απάντησε για τις συγχωνεύσεις τμημάτων και τις αντιδράσεις γονιών
20 Σεπτεμβρίου 2024

Ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης μίλησε στον ΑΝΤ1 για όλα όσα απασχολούν την σχολική κοινότητα μετά και την εφαρμογή των νέων κανόνων.

Μιλώντας αρχικά για το περιστατικό που συνέβη χθες στην Χαλκιδική, όπου κλήθηκε η Αστυνομία για να απομακρύνει από την τάξη μια 10χρονη μαθήτρια, επειδή ήταν υπεράριθμη στο τμήμα της, είπε: «Έχω δώσει από χθες εντολή στις υπηρεσίες να λύσουν το συγκεκριμένο ζήτημα και αν δεν έχει λυθεί, θα λυθεί σήμερα. Ζήτησα εκ νέου πληροφορίες από τις κεντρικές υπηρεσίες, γιατί οι αρχικές πληροφορίες που είχα δεν ήταν αυτές. Για να το συζητάμε, προφανώς η διαχείριση δεν είναι η πρέπουσα. Περιπτωσιολογικά αντιμετωπίζουμε τα λίγα προβλήματα όπου εντοπίζονται».

Αναφερόμενος στη χρήση κινητών από τους μαθητές και τους νέους κανόνες, ο Υπουργός Παιδείας, επεσήμανε ότι η αποβολή που δόθηκε σε μαθητή στην Πάτρα «δεν είναι η πρώτη αποβολή για κινητό, είναι η πρώτη που πήρε δημοσιότητα».

Μιλώντας για το νέο αυστηρό πλαίσιο σημείωσε ότι «το κινητό από έρευνες είναι σαφές ότι κάνει κακό στην εκπαιδευτική διαδικασία. Έρευνα της UNESCO αναφέρει ότι ένα παιδί μπορεί να θέλει έως και 20 λεπτά για να επανέλθει στο μάθημα αν έχει «ξεχαστεί» στο κινητό του». Τόνισε ότι ο βασικός λόγος για την απαγόρευση εμφανούς κατοχής και χρήσης κινητών από τους μαθητές στα σχολεία σχετίζονται κυρίως με την προσπάθεια καταπολέμησης των περιστατικών bullying στα σχολεία.

Αναφορικά με την λειτουργία των σχολείων, ο Κυριάκος Πιερρακάκης είπε ότι «φέτος ξεκινήσαμε με 6.000 περισσότερους εκπαιδευτικούς στο πεδίο. Υπάρχουν 71.000 τμήματα στα σχολεία και σε λιγότερα από 1.000 έπρεπε να εξορθολογίσουμε την κατάσταση για να μην υπάρχουν πολλά κενά. Έχουμε ανοιχτά αυτιά για να ακούσουμεπεριπτώσεις παιδιών που έχουν πρόβλημα ή καλούνται να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις και τα αντιμετωπίζουμε».

Για τις συγχωνεύσεις σχολείων και τις αντιδράσεις γονιών και μαθητών σε πολλές περιοχής της Ελλάδας, ο Υπουργός Παιδείας απάντησε ότι «ο κανόνας είναι πως εντός μιας σχολικής μονάδας υπήρχαν δύο τάξεις των 10 παιδιών ή μια απόσταση μερικών δεκάδων μέτρων για να αντιμετωπιστεί με μια συγχώνευση», προσθέτοντας ότι «αυτό δεν είναι το πρόβλημα, αυτό είναι η λύση. Πρέπει όλοι να συμβάλλουμε να υπάρξει εξορθολογισμός και καλή κατανομή των εκπαιδευτικών, ώστε να μην υπάρχουν κενά στα σχολεία και να πιάνει τόπο αυτό που κάνουμε».

«Στα χρόνια της κρίσης διογκώθηκε ο αριθμός των αναπληρωτών καθηγητών, ως προσωρινή ανάγκη, αλλά δεν ήταν προσωρινό μέτρο και για αυτό προχωράμε διαρκώς σε διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών», είπε ο κ. Πιερρακάκης.

Ερωτηθείς για το πρόβλημα στέγασης εκπαιδευτικών, κυρίως σε τουριστικές περιοχές, αναγνώρισε τις δυσκολίες και είπε ότι το ζήτημα απασχολεί ιδιαίτερα και τον Πρωθυπουργό, προσθέτοντας: «Θα δούμε τι πρωτοβουλίες μπορούμε να λάβουμε γι΄αυτό.

 


 



Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ