Εφημερίδα Κοινωνική

Σούπερ μάρκετ -»Φρένο» στα διάφορα κόλπα: Η απόφαση για τις προσφορές, ποιες απαγορεύονται, τι αναφέρει για τις συσκευασίες 1+1

 Breaking News

Σούπερ μάρκετ -»Φρένο» στα διάφορα κόλπα: Η απόφαση για τις προσφορές, ποιες απαγορεύονται, τι αναφέρει για τις συσκευασίες 1+1
30 Ιανουαρίου 2024

Βγήκε η απόφαση από το υπουργείο Ανάπτυξης με την οποία μπαίνει φρένο στις περίεργες προσφορές προϊόντων σούπερ μάρκετ. Με την συγκεκριμένη απόφαση, το υπουργείο Ανάπτυξης θέλει να βάλει φρένο στις συνδυαστικές προσφορές αλλά και σε προϊόντα τα οποία τα βάζουν σε προσφορά 1+1 αλλά με μικρότερη συσκευασία και αυξημένη τιμή μονάδας.

Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση που εκδόθηκε, απαγορεύονται οι ακόλουθες προωθητικές ενέργειες για διάστημα τριών μηνών, εάν έχουν προηγηθεί στα ίδια προϊόντα ανατιμήσεις:

α) Η πώληση προϊόντος για το οποίο δηλώνεται με οποιονδήποτε τρόπο ότι πωλείται σε χαμηλότερη τιμή από οποιαδήποτε τιμή αναφοράς (λ.χ. έκπτωση ή προσφορά)

β) η πώληση προϊόντος για το οποίο δηλώνεται με οποιονδήποτε τρόπο ότι πωλείται σε συσκευασία που περιέχει επιπλέον ποσότητα ως «δώρο» για τον καταναλωτή,

γ) η πώληση πολυσυσκευασίας, αποτελούμενης από περισσότερα του ενός όμοια μεταξύ τους συσκευασμένα προϊόντα, για την οποία δηλώνεται με οποιοδήποτε τρόπο ότι εμπεριέχει μία ή περισσότερες συσκευασίες «ΔΩΡΟ» ή ότι προσφέρεται σε χαμηλότερη τιμή από οποιαδήποτε τιμή αναφοράς (λ.χ. έκπτωση ή προσφορά). Π.χ. 1+1 δώρο.

δ) η πώληση προϊόντος για το οποίο δηλώνεται ότι πωλείται μαζί με άλλο, διαφορετικό, προϊόν ως «ΔΩΡΟ» π.χ. πατατάκια μαζί με αναψυκτικό

ε) η πώληση προϊόντος με έκπτωση ή προσφορά που παρέχεται από εκπτωτικό κουπόνι, δωροεπιταγή, πόντους αγορών ή άλλα συστήματα επιβράβευσης (λ.χ. loyalty cards),

στ) η συμμετοχή σε οποιοδήποτε φυλλάδιο ή διαφήμιση λιανοπωλητή που αναφέρει ή υπονοεί ότι το προϊόν προσφέρεται σε συμφέρουσα για τον καταναλωτή τιμή (π.χ. αναφορές όπως «μόνο», «best value», «εξαιρετική τιμή», «ευκαιρία»).


 



Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ