
Η OOCL, παρέλαβε αυτή την εβδομάδα το πλοίο OOCL PIRAEUS χωρητικότητας 24.188 teu.
Το πλοίο είναι το δεύτερο σε μια σειρά από δώδεκα containerships συμβατικής ισχύος megamaxes που θα ναυπηγήσουν τα αδελφά ναυπηγεία NACKS στο Nantong και DACKS στο Dalian για την ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών.
Μετά το OOCL SPAIN, κατασκευής NACKS, που παραδόθηκε τον Μάρτιο, το OOCL PIRAEUS είναι πλέον το πρώτο πλοίο που προέρχεται από το Dalian. Τόσο η NACKS όσο και η DACKS είναι κοινοπραξίες μεταξύ της μητρικής COSCO της OOCL και του ιαπωνικού ομίλου Kawasaki και κάθε ένα από τα ναυπηγεία θα κατασκευάσει έξι από τα δώδεκα πλοία.
Το OOCL PIRAEUS έχει μήκος 399,99 μ. και πλάτος 61,30 μ. (24 σειρές) και έχει νεκρό βάρος 215.000 τόνους. Το πλοίο που είναι εξοπλισμένο με scrubber, τροφοδοτείται από μια κύρια μηχανή της σειράς WinGD 12X92, η οποία αναπτύσσει 61.000 kW για ταχύτητα περίπου 22,5 κόμβων. Σε αντίθεση με πολλά πρόσφατα σχέδια πλοίων με κατακόρυφα πτερύγια, το νέο σχέδιο της COSCO-KHI διαθέτει συμβατική πλώρη με έντονο βολβό.
Τα πλοία μπορούν να μεταφέρουν έως και 1.500 εμπορευματοκιβώτια ψυγείων, το οποίο είναι κάπως χαμηλότερο από τα τυπικά 2.000+ κιβώτια των περισσότερων πρόσφατων μεγα-πλοιων.
Το τελευταίο πλοίο της OOCL θα ακολουθήσει το OOCL SPAIN και θα ενταχθεί σταδιακά στο δρομολόγιο Ασίας – Ευρώπης «NEU3″ της OCEAN Alliance, τον οποίο η OOCL αποκαλεί «LL3″, στον οποίο περιλαμβάνεται και ο Πειραιάς.
Πηγή: theseanation.gr