Εφημερίδα Κοινωνική

Αύξηση των εσόδων για την Capital Product Partners του Β. Μαρινάκη

 Breaking News

Αύξηση των εσόδων για την Capital Product Partners του Β. Μαρινάκη
06 Μαΐου 2023

Η ναυτιλιακή εταιρεία Capital Product Partners L.P. (CPLP), συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη, ανακοίνωσε την Παρασκευή (5/5) οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία εμφάνισε αύξηση τζίρου 10% στα 81 εκατ. δολάρια από 73,4 εκατ. δολάρια κατά την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και εταιρεία προχωρά σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή για το 1ο Τρίμηνο 2023.

Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στα 10 εκατ. ευρώ από 25,1 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2022. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η μείωση των καθαρών κερδών οφείλεται κυρίως στην άνοδο των συνολικών δαπανών, λόγω της αύξησης του χρέους και της αύξησης στα μέσα σταθμισμένα επιτόκια σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Επιπλέον, στο ίδιο διάστημα, η εταιρεία αποπλήρωσε πρόωρα χρέος συνολικού ποσού $23,4 εκατ. και επαναγοράστηκαν κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, 129.258 ίδιες μετοχές με μέσο κόστος $13,57 ανά μετοχή

Στο πλαίσιο στρατηγικής ανανέωσης του στόλου, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2023, παραδόθηκε το M/V Itajai Express, πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και το πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG/C) Asterix I, και τα δύο με μακροχρόνια ναύλωση και η εταιρεία εξασφάλισε νέα ναύλωση για το M/V Akadimos για περίπου 24 μήνες.

O κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της CPLP, δήλωσε:
«Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, συνεχίσαμε να εφαρμόζουμε τη στρατηγική ανανέωσης του στόλου μας, παραλαμβάνοντας δύο νεότευκτα πλοία: ένα μοντέρνο, πράσινης τεχνολογίας πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 13.312 TEU με δεκαετή ναύλωση και ένα LNG/C τελευταίας γενιάς με επταετή ναύλωση. Επιπλέον, παραμείναμε προσηλωμένοι στη στρατηγική βελτιστοποίησης του χρέους, αποπληρώνοντας πρόωρα μέρος του χρέους μας, και εισάγοντας νέες φθηνότερες δομές χρηματοδότησης. Τέλος, εξασφαλίσαμε επιτυχώς μεσοπρόθεσμη ναύλωση για το M/V Akadimos με υψηλό ημερήσιο ναύλο. Ως αποτέλεσμα της ναύλωσης του M/V Akadimos , η πρώτη λήξη ναύλωσης πλοίου του στόλου δεν αναμένεται πριν από το πρώτο τρίμηνο του 2025. Με βάση τα παραπάνω, αυτή τη στιγμή έχουμε δέκα πλοία ελεύθερα βαρών και έναν στόλο με σταθμισμένη μέση ηλικία 6,8 ετών, ενώ η εναπομένουσα διάρκεια ναύλωσης είναι επίσης 6,8 χρόνια που αντιστοιχούν σε συμβασιοποιημένα έσοδα περίπου 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων».


 



Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ