Εφημερίδα Κοινωνική

Νέα κυκλοφοριακή μελέτη για τον Πειραιά -Με ποιο τρόπο μπορεί να χρηματοδοτηθεί και να υλοποιηθεί -Αποκλειστικές δηλώσεις του Δημάρχου Πειραιά Γιάννη Μώραλη στην ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ

 Breaking News

Νέα κυκλοφοριακή μελέτη για τον Πειραιά -Με ποιο τρόπο μπορεί να χρηματοδοτηθεί και να υλοποιηθεί -Αποκλειστικές δηλώσεις του Δημάρχου Πειραιά Γιάννη Μώραλη στην ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ
14 Οκτωβρίου 2021

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει εδώ και χρόνια ο Πειραιάς είναι το κυκλοφοριακό. Η πόλη «φρακάρει» ανά περιόδους για πολλούς λόγους και αιτίες και ομολογουμένως, όποιες παρεμβάσεις έγιναν από προηγούμενες δημοτικές Αρχές δεν βοήθησαν ουσιαστικά να λυθεί το ζήτημα. Εδώ και αρκετό καιρό έχει επανέλθει το θέμα μιας ολικής κυκλοφοριακής μελέτης, που θα περιλαμβάνει νέες παραμέτρους (λιμάνι, Τραμ, Μετρό κτλ). Για να γίνει όμως μια τέτοια μελέτη με ριζικές παρεμβάσεις στο κυκλοφοριακό της πόλης, απαιτείται εξειδικευμένη γνώση και χρηματοδότηση. Σημειώστε, ότι το κυκλοφοριακό αναδείχθηκε ως το μεγαλύτερο πρόβλημα του Πειραιά, σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση.

Για όλα τα παραπάνω, η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ μίλησε με τον Δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη, ο οποίος στην αποκλειστική συνέντευξη που μας παραχώρησε, τοποθετήθηκε ως εξής: 

«Είναι γεγονός ότι το κυκλοφοριακό αποτελεί ένα μεγάλο ζήτημα για την πόλη μας. Αναγνωρίζω ότι η κατάσταση που βιώνουμε είναι ενοχλητική, ωστόσο θέλω να πιστεύω ότι το μέλλον θα είναι πιο αισιόδοξο. Η ολοκλήρωση του ΜΕΤΡΟ, το καλοκαίρι, σίγουρα θα αποτελέσει σημαντική “ανάσα”. Θέλω να δω και πώς θα λειτουργήσει το ΤΡΑΜ από το Νοέμβρη στη διαδρομή η οποία επιλέχθηκε, για να αξιολογήσουμε και αυτή την παράμετρο. Ενισχύουμε τη δημοτική συγκοινωνία με νέα οχήματα τον επόμενο μήνα. Συνολικά θα έχουμε ένα στόλο 9 λεωφορείων, τα οποία είναι δωρεάν και εξυπηρετούν τις δημοτικές κοινότητες. Θα προχωρήσουμε και την ελεγχόμενη στάθμευση μέσα στο 2022. Αυτά είναι βασικά βήματα αλλά όχι η λύση. Για να βρεθεί η λύση χρειάζεται συνεννόηση με όλους τους εμπλεκόμενους (ΟΑΣΑ, Περιφέρεια, Υπουργείο Μεταφορών, Τροχαία κτλ). Από το 2015 επιμένουμε στο να γίνει ένας συνολικός σχεδιασμός, μια ενιαία κυκλοφοριακή μελέτη και για τις πέντε δημοτικές κοινότητες του Πειραιά. Δεν θέλουμε μεμονωμένες μελέτες όπως αυτές που έγιναν στο κέντρο του Πειραιά προκειμένου να μπει το ΤΡΑΜ ή αυτές που έγιναν επί Μιχαλολιάκου για την Πειραϊκή. Χρειάζεται, κατά την άποψή μας, μια συνολική, οργανωμένη και με επιστημονικά στοιχεία μελέτη για όλη την πόλη. Πώς μπορεί αυτή να χρηματοδοτηθεί; Έχουμε έρθει σε επικοινωνία με τη Διαχειριστική Αρχή της Περιφέρειας και συγκεκριμένα με τον προϊστάμενο κ. Δημήτρη Δρόση, που έχει δείξει μια διάθεση να χρηματοδοτηθεί αυτή η μελέτη από την Περιφέρεια Αττικής. Κάναμε και μια επαφή με την COSCO αλλά πιστεύω είναι προτιμότερο η μελέτη αυτή να χρηματοδοτηθεί είτε από ιδίους πόρους είτε από κρατικό φορέα για να μην αμφισβητηθεί από κάποιους η εγκυρότητά της. Θα θέλαμε να είναι μια μελέτη την οποία εμείς θα ελέγχουμε και θα υλοποιήσουμε με βάση τα επιστημονικά στοιχεία που θα έχουμε στα χέρια μας. Σε αυτήν βεβαίως θα πρέπει να συμπεριληφθούν στοιχεία για την Κρουαζιέρα, οι πραγματικές συνθήκες στην πόλη ανά περιόδους (καλοκαίρι, χειμώνας), η λειτουργία του λιμανιού σε περιόδους αιχμής, τα ΜΜΜ, οι θέσεις στάθμευσης κ.α. Το επόμενο διάστημα θα εντείνουμε τις όποιες επαφές μας και αισιοδοξώ σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα για το κυκλοφοριακό, που έχει ανάγκη ο Πειραιάς, οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες της πόλης».

 

 

 Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο 05:30 του βίντεο:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 



Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ