
Προβλήματα στις εμπορευματικές μεταφορές, κυρίως στο λιμάνι του Πειραιά υπήρξαν λόγω της 48ωρης προειδοποιητικής πανελλαδικής απεργίας του ναυτικού προσωπικού της Πλοηγικής Υπηρεσίας του υπουργείου Ναυτιλίας, που κήρυξε η Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ, ύστερα από αίτημα της ΠΟΥΕΝ, (Πανελλήνια Ομοσπονδία Υπαλλήλων Εμπορικής Ναυτιλίας).
Μέχρι τη λήξη της απεργίας, πολλά εμπορικά πλοία παρέμειναν έξω από τα λιμάνια, ενώ η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς και ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά είχαν προσφύγει στο Πρωτοδικείο Πειραιά, προκειμένου η απεργία να κηρυχθεί παράνομη και καταχρηστική για μη τήρηση των σχετικών διαδικασιών και των προβλεπόμενων από το νόμο.
Βασικό αίτημα της κινητοποίησης είναι να αποσυρθεί το άρθρο 22 από το νομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας αναφορικά με ζητήματα Πλοήγησης (Pilot Exemption Certificate). Με βάση αυτό οι πλοίαρχοι θα μπορούν να μπαίνουν στα λιμάνια της χώρας και να βγαίνουν από αυτά χωρίς τη συνδρομή πλοηγού.