Εφημερίδα Κοινωνική

Παραλειπόμενα Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά

Παραλειπόμενα Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά
17 Ιανουαρίου 2020

του Κώστα Παναγιωτάκη

-ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ: Εξακολουθεί να κωλυσιεργεί το θέμα της κατασκευής του στο γιαπί της Ραλλείου, στο κέντρο του Πειραιά, παρά τις πιέσεις που γίνονται από πλευράς δημοτικής Αρχής και Δικηγορικού Συλλόγου. Αν και η επιλογή της πρώην Ραλλείου είναι σε προτεραιότητα (λόγω προχωρημένων διαδικασιών), στο τραπέζι έχουν πέσει τόσο το κτίριο του παλιού Τελωνείου στην Ακτή Κονδύλι, όσο και ο ΚΕΡΑΝΗΣ, στην Πειραιώς. Η εξέλιξη είναι ότι θα συνταχθεί μελέτη για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, με τα θετικά και τα αρνητικά, από πλευράς Δήμου, που θα αποδοθεί στην ηγεσία του υπ. Δικαιοσύνης, υπό μορφή πίεσης, ωστόσο μια άλλη παράμετρος έχει να κάνει με τα τετραγωνικά, καθώς προέκυψε ότι τα 12 χιλ. τ.μ. της πρώην Ραλλείου, δεν χωράνε όλα τα Δικαστήρια του Πειραιά, για τα οποία απαιτούνται τουλάχιστον 22χιλ. τ.μ. Η προοπτική είναι να συγκεντρωθούν «όλα» σε «ένα» και αν κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, πιθανόν να προωθηθούν άλλες λύσεις…

-ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ – ΓΚΑΡΑΖ: Μεγάλη κόντρα ξέσπασε στο δημοτικό συμβούλιο Πειραιά μεταξύ δημοτικής Αρχής και του αντιπροέδρου της ΠΟΕ-ΟΤΑ Βασίλη Γκιτάκου και μέλους του ΔΣ του Σωματείου Οδηγών Μηχανικών και Εργατοτεχνιτών του Δήμου Πειραιά για τις συνθήκες εργασίας στο γκαράζ της οδού Ρετσίνα. Η συζήτηση πήρε «φωτιά» όταν ο τελευταίος κατηγόρησε τη δημοτική Αρχή για την συμπεριφορά της απέναντι στους εργαζόμενους και ακολούθησε σκληρή λεκτική κόντρα του Βασίλη Γκιτάκου με τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Παναγιώτη Ρέππα, ο οποίος «απείλησε» με τρανταχτές αποκαλύψεις! Λάδι στη «φωτιά», έριξε σχετική ανακοίνωση του ΚΚΕ και της «Λαϊκής Συσπείρωσης» (Δ. Μανωλάκου), που ο Δήμαρχος Γ. Μώραλης χαρακτήρισε ένα τεράστιο ψέμα! Ο Γ. Μώραλης είπε χαρακτηριστικά ότι «Καριέρα συνδικαλιστή εις βάρος του Πειραιά δεν θα κανένας Γκιτάκος» ενώ έβαλε στο «τραπέζι» ωράρια εργαζομένων, κάρτες εργασίας, GPS και χρώσεις οχημάτων σε εργαζόμενους, προκαλώντας τον κ.Γκιτάκο σε εφ’ όλης της ύλης (μελλοντική) συζήτηση!

-Μ.Π.Ε. ΟΛΠ: Το δημοτικό συμβούλιο Πειραιά απασχόλησε, όπως αναμενόταν και η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του ΟΛΠ. Ο επικεφαλής του συνδυασμού «Πειραιάς για όλους», Νίκος Μπελαβίλας, ζήτησε από τον Δήμαρχο τη συγκρότηση κοινής τεχνικής επιτροπής για την σύνταξη προτάσεων προς την Περιφέρεια Αττικής. Η πρόταση έγινε αποδεκτή από τον Γιάννη Μώραλη σε μια προσπάθεια να δημιουργηθεί ένα κοινό μέτωπο διεκδικήσεων. Ειδικά για  το κυκλοφοριακό ο κ. Μπελαβίλας τόνισε: «Δεν χρειαζόμαστε επιστημονικά δεδομένα για να διαπιστώσουμε ότι πλέον βρισκόμαστε σε αδιέξοδο. Τα έργα του ΟΛΠ θα επιβαρύνουν την κυκλοφορία με ένα στόλο 360 λεωφορείων με 4 κινήσεις προς και από τη νότια ακτή. Αυτό σημαίνει 1.440 διελεύσεις λεωφορείων από το τρίγωνο Αγία Τριάδα, Άγιος Νικόλαος, Καστέλλα σε ώρες αιχμής. Συν η επιβάρυνση της τροφοδοσίας και των πληρωμάτων-εργαζομένων στην κρουαζιέρα. Γι’ αυτό ζητείται απάντηση και η απάντηση δεν υπάρχει στη Μελέτη. Εκτιμούμε ότι η Ακτή Μιαούλη, ο κόμβος Αγίας Τριάδας – Πλατείας Καραϊσκάκη, και η 2ας Μεραρχίας οδηγούνται στο έμφραγμα όχι σε δίωρα-τρίωρα αλλά σε όλη του οκταώρου». Ο Ν. Μπελαβίλας πρότεινε λύσεις όπως: περιορισμό στα ωράρια άφιξης των κρουαζιερόπλοιων και της μετακίνησης λεωφορείων προς και από την Ακρόπολη.


Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ