Εφημερίδα Κοινωνική

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΛΑΒΗ ΠΛΟΙΑ: Πώς ο κανονισμός λειτουργίας του ΟΛΠ, αντί να «κυνηγάει» πλοιοκτήτες, χρεώνει τους ναυτικούς πράκτορες – Σάλο προκαλούν οι καταγγελίες ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΑΛ

 Breaking News

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΛΑΒΗ ΠΛΟΙΑ: Πώς ο κανονισμός λειτουργίας του ΟΛΠ, αντί να «κυνηγάει» πλοιοκτήτες, χρεώνει τους ναυτικούς πράκτορες – Σάλο προκαλούν οι καταγγελίες ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΑΛ
17 Ιανουαρίου 2020

Καταιγιστικός για ακόμα μια φορά ήταν ο διοικητής της Δημόσιας Αρχής Λιμένων (ΔΑΛ) Δημοσθένης Μπακόπουλος κατά τη διάρκεια της Ανοικτής Δημόσιας Συνέλευσης Διαβούλευσης για τη βεβαίωση σε βάρος πρακτόρων χρεών ναυαγίων και επικινδύνων και επιβλαβών πλοίων που απομακρύνθηκαν με το ν. 2881/2001 από ιδιωτικοποιημένους φορείς διαχείρισης λιμένων που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Ναυτιλίας την περασμένη Παρασκευή. Ο διοικητής, ενημέρωσε ναυτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους για όλα όσα έχει «βρει» μπροστά της η Αρχή τα τελευταία 3 χρόνια που έχει επιφορτιστεί με το να απομακρύνει όλα τα ναυάγια από το λιμάνι του ΟΛΠ.

82041790_220646708942959_5991975334973538304_oΜας είπε χαρακτηριστικά πως οι φάκελοι όλων των «περίεργων περιπτώσεων» έχουν οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Πειραιά. Μαζί με αυτούς και ερωτήματα σχετικά με το αν όλα τα πλοία που για χρόνια είχαν αφεθεί στον χώρο ευθύνης του ΟΛΠ ( κυρίως Κυνοσούρα και Πέραμα) ήταν «εντάξει» και νόμιμα απέναντι σε οφειλές όπως λιμενικά τέλη και άλλα. Ο ίδιος «φώτισε» πτυχές και μας έδωσε εξηγήσεις για κάποιες απορίες που είχαμε ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια της συζήτησης το βάρος δόθηκε σε ένα βασικό πρόβλημα που αφήνει πίσω
της η ιστορία με τις ανελκύσεις που σας περιγράφουμε τόσο καιρό. Τα χρέη του πλοίου, κυνηγούν τον Ναυτικό Πράκτορα που το έφερε στον Πειραιά. Απίστευτο και όμως αληθινό. Κανείς δεν ασχολήθηκε ποτέ να εισπράξει τις οφειλές των πλοίων αυτών, ακόμα και όταν έγιναν επιβλαβή ( ο νόμος ορίζει ότι χαρακτηρίζονται επικίνδυνα και επιβλαβή μετά από ακινησία 6 μηνών και μιας ημέρας), με αποτέλεσμα η οφειλή να ακολουθεί τον πράκτορα, να δεσμεύεται η προσωπική του περιουσία, να μην μπορεί να πρακτορεύσει και να τον πετάει
εκτός αγοράς. Πρόκειται για οφειλές που δημιουργήθηκαν γιατί κανείς δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ να εισπράξει. Ο ΟΛΠ θα μπορούσε, κάλλιστα να το κάνει, με το προηγούμενο καθεστώς, μιας και ήταν δημόσιος φορέας. Αντ’ αυτού, τα πλοία, γίνονταν επικίνδυνα και επιβλαβή λόγω ακινησίας, τα χρόνια περνούσαν, η φθορά ήταν αυτή που κέρδιζε με αποτέλεσμα να βουλιάξουν και να «βγουν» ως παλιοσίδερα. Έχετε αναρωτηθεί τι θα γινόταν αν ο αρμόδιος φορέας έκανε διαγωνισμό έγκαιρα για να εκμεταλλευτεί κάποιος άλλος το πλοίο; Να σας αναφέρουμε το εξής εντυπωσιακό. Από δειγματοληπτικό έλεγχο που έγινε στις υποθέσεις των ναυαγιαιρέσεων που έχουν γίνει μέχρι τώρα, προκύπτει ότι μόνο 18 από αυτές έχουν δημιουργήσει «τρύπα» στο ΝΑΤ 25 εκ. ευρώ. Και αυτό γιατί μέρος των λιμενικών τελών που οφείλει κάθε πλοίο στα λιμάνια της χώρας πάει στο ΝΑΤ. Γίνονταν σκόπιμα όλα αυτά; Ήταν προϊόν εγκληματικής αμέλειας; Θα μας το απαντήσει η δικαιοσύνη.

Η δουλειά του Ναυτικού Πράκτορα

Για να γίνει πιο εύκολα αντιληπτή η υπόθεση, ας δούμε προσεκτικά ποια είναι η δουλειά του ναυτικού πράκτορα. Ο ναυτικός πράκτορας αποτελεί ένα πρόσωπο με ιδιαίτερες αρμοδιότητες, απαραίτητο για την εκτέλεση του συμβολαίου στο λιμάνι φόρτωσης και εκφόρτωσης. Ο ναυτικός πράκτορας είναι εκείνος που κατά κύριο επάγγελμα και με οργανωμένη εγκατάσταση,αναλαμβάνει ύστερα από εντολή του πλοιοκτήτη και ασκεί με αντιμισθία ή προμήθεια την αντιπροσώπευσή του σε ορισμένο λιμάνι ή λιμάνια, για την εκτέλεση εργασιών σχετικών μετο πλοίο. Στην Ελλάδα, ναυτικός πράκτορας θεωρείται αυτός που κατά κύριο επάγγελμα και με οργανωμένη γραφειακή εγκατάσταση, αναλαμβάνει, μετά από διορισμό από τον πλοιοκτήτη, να ασκεί την πρακτόρευση πλοίου οποιασδήποτε εθνικότητας, έχοντας το δικαίωμα να εκδίδει φορτωτικές. Τα κυριότερα καθήκοντα του ναυτικού πράκτορα είναι τα εξής: • Αντιπροσωπεύει τον πλοιοκτήτη, ενεργώντας σύμφωνα με τις εντολές του και τον εκπροσωπεί έναντι όλων των τοπικών αρχών. • Μεριμνά για την κανονική είσοδο και έξοδο στο λιμάνι των πλοίων που πρακτορεύει, την αγκυροβολία και την παραβολή τους στην κατάλληλη θέση μέσα στο λιμάνι, εκτελώντας κάθε απαιτούμενη ενέργεια προς τις αρμόδιες αρχές. • Ρυθμίζει τις αναγκαίες λιμενικές, τελωνειακές, υγειονομικές κ.α. διατυπώσεις και καταβάλλει τα απαιτούμενα, για τα πλοία που πρακτορεύει, τέλη και δικαιώματα. • Φροντίζει για τη φόρτωση των εμπορευμάτων ή για την παράδοσή τους στον παραλήπτη (ανάλογα με το ποιά δραστηριότητα γίνεται στο λιμάνι όπου είναι εγκατεστημένος). • Αν ο παραλήπτης δεν εμφανιστεί ή αρνηθεί να παραλάβει το φορτίο, μεριμνά για την αποθήκευση και τη διαφύλαξή του. • Φροντίζει για την εκτέλεση των αναγκαίων δεξαμενισμών και επισκευών των πλοίων που πρακτορεύει, στο λιμάνι στο οποίο είναι εγκατεστημένος. • Είναι υπεύθυνος για τον εφοδιασμό των πλοίων με καύσιμα, τρόφιμα και λοιπά εφόδια. • Φροντίζει για την αναπλήρωση κενών θέσεων στο πλήρωμα των πλoίων. • Ενεργεί για την είσπραξη του ναύλου ή του υπολοίπου του. • Δίνει μετά από έγκριση του πλοιοκτήτη, χρήματα στον πλοίαρχο για τις ανάγκες του πλοίου (cash to master). • Οι πράκτορες ελεύθερων φορτηγών πλοίων αναζητούν φορτία για μεταφορά, συνάπτουν συμβάσεις ναύλωσης για λογαριασμό του πλοιοκτήτη, εισπράττουν ναύλους κ.α.

Σωματειακά εκπροσωπούνται από τον ΣΩΝΠΑΠ. Μάλιστα, ο Πρόεδρος κ. Νικόλαος Φιρίππης ήταν παρών στη διαβούλευση, όπου άκουσε αναλυτικά και ο ίδιος τους καταγγέλλοντες.  Μάθαμε, ωστόσο, ότι οι υποθέσεις και τα νομικά κωλύματα των πρακτόρων δεν είναι εις γνώσιν του σωματείου. Να σας ανα- φέρουμε και μια ιδιαιτερότητα που θα φανεί χρήσιμη στη συνέχεια της υπόθεσης. Με εσωτερικό κανονισμό, ο ΟΛΠ καθιστά  τον πράκτορα αλληλέγγυο συνυπεύθυνο εξολοκλήρου για οποιαδήποτε χρέωση. Τι σημαίνει πρακτικά αυτό;
Ότι ο πράκτορας, αν δεν βρεθεί πλοιοκτήτης, πρέπει να καλύψει τα όποια χρέη του πλοίου. Γιατί αυτό; Αυτό προβλέπει ο κανονισμός λειτουργίας του. Επιπλέον, μπορεί κάποιος πράκτορας να ζητήσει να παραιτηθεί από την πρακτόρευση ενός πλοίου. Θα γίνει δεκτή,από τον
ΟΛΠ, ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΑΛΛΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ.
79078893_211583226515974_6125705571300540416_oΤα προβλήματα
Το «ζουμί» της όλης ιστορίας είναι στα όσα ανέλυσαν στον κ. Μπακόπουλο οι ναυτικοί πράκτορες που ήταν στη διαβούλευση. Προσωπικές ιστορίες που τους έχουν οδηγήσει σε ένα επαγγελματικό τέλμα, μιας και η αναχρονιστική νομοθεσία δεν τους αφήνει να εργαστούν. Ιστορίες, για τις οποίες η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ έχει ονόματα και διευθύνσεις αλλά που δε δημοσιεύει μιας και οι περισσότερες από αυτές έχουν οδηγηθεί στη δικαιοσύνη. Η πρώτη περίπτωση που ακούστηκε κατά τη διάρκεια της ανοιχτής διαβούλευσης ήταν … σχετικά απλή. Ένα πλοίο που με ευθύνη του πλοιοκτήτη αφήνεται στη Κυνοσούρα. Ο ΟΛΠ κάνει απαιτητό το χρέος του αυτό μέσω Εφορίας, και αυτή βάσει νόμου, αφού δεν βρίσκει τον πλοιοκτήτη, κυνηγάει τον ναυτικό πράκτορα. Ο ναυτικός πράκτορας δικαιώνεται, όμως από τα δικαστήρια. Παίρνει τα 2 τιμολόγια που του είχε χρεώσει ο ΟΛΠ και την απόφαση της δικαιοσύνης. Πάει στην Α’ ΔΟΥ Πειραιά για να του αποδεσμεύσουν το ΑΦΜ και να μπορεί να εργαστεί ξανά και εκεί δεν κάνουν δεκτή την απόφαση του δικαστηρίου αν δεν στείλει ο ΟΛΠ σημείωμα!!! Ναι, λέμε για τον ίδιο ΟΛΠ που έχει ιδιωτικοποιηθεί εδώ και πολλά χρόνια… Ο οποίος, τόσα χρόνια, έκανε εγγραφή όλων αυτών των απαιτήσεων στον προϋπολογισμό του, και φυσικά δεν θα μπορούσε να μην τις διεκδικήσει. Με αυτό τον τρόπο , σαν εισηγμένη εταιρεία στο χρηματιστήριο εμφάνιζε κέρδος και ανέβαινε και η αξία της μετοχής της. Για πολλούς, για αυτό τον λόγο κυνηγάει και τις οφειλές από τους πράκτορες από πλοία που όχι μόνο έχουν βυθιστεί αλλά έχουν βγει και από το βυθό της θάλασσας ( γιατί τα ναυάγια μπορεί να μην έχουν ιδιοκτήτη έχουν όμως πράκτορα, αφού δεν του έχει αφαιρεθεί η πρακτόρευση).
Του « φόρτωσαν» κατασχεμένο πλοίο
Η επόμενη περίπτωση είναι λίγο πιο « τσουχτερή». Ο πράκτορας της ιστορίας αυτής έφερε το καράβι στο λιμάνι του Πειραιά και μόλις έγινε αυτό, το πλοίο κατασχέθηκε ύστερα από αίτημα των ιταλικών αρχών με αποτέλεσμα να μην μπορεί να κάνει τη δουλειά
για την οποία ήταν προορισμένο. 20 χρόνια πέρασαν. Απομακρύνθηκε ως «επικίνδυνο και επιβλαβές» ενώ εκποιήθηκε με τίμημα μόλις 17,16 ευρώ / τόνο, «κυριολεκτικά σε τιμή αγριόχορτων λαϊκής αγοράς», όπως ανέφερε ο Διοικητής της ΔΑΛ. Την ίδια ώρα, που εκποιούσαν το πλοίο σε τιμή λαϊκής αγοράς, ζητούσαν ασφάλιση P & I για ποσό τουλάχιστον 500.000.000 USD! Από τη διαβούλευση προέκυψε ότι οι ίδιοι που το εκποίησαν με αυτό το τίμημα ζητούν να εισπράξουν από τον πράκτορα 7,5 εκατ. ΕΥΡΩ. Ο πράκτορας έχει κάνει προσφυγή στην ελληνική δικαιοσύνη αλλά τα δικαστήρια όλο αναβάλλονται μιας και κανείς από τον ΟΛΠ δεν εμφανίζεται. Να σημειωθεί, ότι το ποσό αυτό κάθε μήνα έχει προσαυξήσεις, οι οποίες με έναν πρόχειρο υπολογισμό αγγίζουν τις 300.000 €. Ο ναυτικός πράκτορας μας είπε ότι δεν
μπορεί να αξιοποιήσει καν την περιουσία που έχει κληρονομήσει από την οικογένειά του.
Καταγγελίες για κύκλωμα που λυμαίνεται το λιμάνι
Ο επόμενος ναυτικός πράκτορας ήταν πιο αιχμηρός στην τοποθέτησή του. Μίλησε για κύκλωμα με μπλεγμένους δικηγόρους, εικονικές αγοραπωλησίες. Η υπόθεση έχει να κάνει με πλοίο κατασχεμένο στο Λαύριο. Θα πήγαινε Τουρκία για κόψιμο, μέσω Ελευσίνας. Αυτά ήξερε ο πράκτορας. Το έφερε προσωρινά Σαλαμίνα. Να σημειωθεί ότι το πλοίο ήταν χαρακτηρισμένο σαν επικίνδυνο και επιβλαβές και είχε βγει και διαγωνισμός απομάκρυνσής του από το λιμάνι Λαυρίου πριν ξεκινήσει η ιστορία μας. Ο πράκτορας όλα αυτά τα αγνοούσε. Γιατί δεν τα έλεγξε; Ρωτήσαμε και μεις. «Δούλεψα και άλλες υποθέσεις μαζί τους. Όλες οκ. Όλες πληρωμένες τακτοποιημένες όπως έπρεπε. Που να φανταστώ. Μάλλον αυτές ήταν το τυράκι για να πέσω στη φάκα» μας είπε. Το πλοίο μέχρι το 2018 ήταν στον Τύμβο Σαλαμίνας παρατημένο. Σχεδόν μια δεκαετία. Είχαν κλέψει τα πάντα από μέσα. Η Αρχή το ανέσυρε σχεδόν τρύπιο, πλήρως διαβρωμένο. «Όλα αυτά τα χρόνια, αντί να βρουν τον πραγματικά υπεύθυνο κυνηγούν εμένα. Εγώ με την παρέμβαση εισαγγελέα τον βρήκα. Θα μπορούσε και ο ΟΛΠ αν ήθελε με την ίδια διαδικασία» μας είπε.
Το «αμαρτωλό» European Express
Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, από την άποψη της καταγγέλουσας, υπόθεση με πολλές «πτυχές» βρίσκεται στα δικαστήρια Πειραιά, όπου στο εδώλιο κάθονται 6 άτομα – πλοιοκτήτης, ναυτική πράκτορας, αλλά και υπεύθυνοι έργων και ασφαλείας του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά.Η κατηγορία είναι «πρόκληση θανάτου από αμέλεια». Το πραγματικό εκτυλίχθηκε το 2016, όταν ένας άνδρας βρέθηκε νεκρός πάνω στο πλοίο European Express στον νέο μώλο Δραπετσώνας. Η ναυτική πράκτορας η οποία είχε αναλάβει για ένα διάστημα την πρακτόρευση του επίμαχου πλοίου μίλησε για τα χρέη του πλοίου – περί τα 180.000 ευρώ – πέρασαν στην ίδια, αφού δεν καλύφθηκαν από τον πλοιοκτήτη, «ο οποίος κρυβόταν πίσω από offshore», όπως αναφέρει. Η ίδια δεν έχει να πληρώσει αυτό το χρέος. Όπως ισχυρίζεται, ο πρώην δικηγόρος της την «πούλησε» και η υπόθεση βρίσκεται ακόμα στην αρχή. Όπως καταγγέλλει η ίδια, πέραν της υπόθεση του θανάτου, είναι θύμα μιας «συμπαιγνίας», ενός «κυκλώματος» όπως λέει χαρακτηριστικά, που δρα επί χρόνια στον Πειραιά, και περιλαμβάνει μεσάζοντες, brokers, υπεύθυνους ασφαλείας, δικηγόρους. Αυτή τη στιγμή εκτός από κατηγορούμενη για θάνατο ανθρώπου από αμέλεια, έχει καταστραφεί επαγγελματικά και οικονομικά, αφού λόγω του παραπάνω χρέους, δεν της παρέχεται το δικαίωμα της πρακτόρευσης πλοίων. Το εν λόγω κύκλωμα, όπως πάντα καταγγέλλει η ίδια, «κερδίζει μέσα από απάτες με τις πρακτορεύσεις πλοίων. Αφήνει τα χρέη στους πράκτορες και στη συνέχεια εξαφανίζονται ή απειλούν ζωές. Γλιτώνουν τα χρέη στον ΟΛΠ όπως και τα κόστη των πρακτορεύσεων, ενώ βγάζουν και μεγάλα ποσά από τις υπηρεσίες ασφάλειας των πλοίων».
80481619_214039759603654_4392006356861714432_oΕπισκευές σε αυθαίρετο μόλο
Και αν αυτά σας έχουν συγκλονίσει, πώς θα σας φαινόταν αν ακούγατε ότι στην υπόθεση εμπλέκεται και παράνομο ναυπηγείο; Απ’ όσα ακούσαμε στη δημόσια διαβούλευση, αρκετές είναι οι περίεργες υποθέσεις που πήραν μεθόρμηση για ναυπηγείο στο Πέραμα το οποίο όχι μόνο χρωστούσε νοίκια στον ΟΛΠ αλλά είχε και παράνομο μόλο, για τον οποίο είχε εγκριθεί και πρωτόκολλο κατεδάφισης από την πολεοδομία. Εύλογα, θα αναρωτηθείτε και σεις όπως και μεις. Ο φορέας διαχείρισης του λιμανιού, ο ΟΛΠ μέχρι πρόσφατα, δεν έκανε κανέναν έλεγχο τι γίνεται στους κόλπους του; Πρόσφατη περίπτωση με πλοίο, το οποίο το «έστειλαν» εκεί για επισκευή και έχει φεσώσει τον ναυτικό πράκτορα με όλα τα λιμανιάτικα. Ο πλειστηριασμός του είναι σε αναστολή από την Τράπεζα Πειραιώς αλλά τα χρέη τρέχουν… Η ΔΑΛ προχώ ρησε σε διαγωνισμό για την απομάκρυνσή του, τώρα, έγκαιρα, πριν το πλοίο γίνει ναυάγιο.
Σύμφωνα με τον κ. Μπακόπουλο, η Δημόσια Αρχή Λιμένων θα προβεί άμεσα στις δέουσες ενέργειες, που όχι μόνο θα αποκαταστήσουν τη νομιμότητα, αλλά και θα οδηγήσουν στην τιμωρία κάποιων ευνοημένων σε βάρος των πρακτόρων του Πειραιά. Πέρα από αυτό, εξετάζει διεξοδικά τον νόμο 2881/2001, ο οποίος πρέπει να επικαιροποιηθεί και να λάβει σοβαρά υπόψιν του τα νέα δεδομένα στα ελληνικά λιμάνια μετά τις ιδιωτικοποιήσεις. Αναμένουμε τις εξελίξεις…

 

Μερικά από αυτά τα συγκλονιστικά, αναφέρθηκαν από τον διοικητή της ΔΑΛ στο Κανάλι 1 και στην εκπομπή «Λόγος και Αντίλογος» με τον Τάκη Μαυρέα και τον Νίκο Παρασκευά την Κυριακή. Μεταξύ άλλων ο κ. Μπακόπουλος είπε στο δημοτικό ραδιόφωνο:
– Ο Ν. 2881 λειτουργεί σαν πλυντήριο αμαρτιών. Σου δίνει τη δυνατότητα αν χρωστάς σαν μονοβάπορη εταιρεία να σου πάρουν το πλοίο και το πλοίο να μεταβεί στον καινούριο ιδιοκτήτη ελεύθερο βαρών και κυρίως έχοντας ξεφορτωθεί τις οφειλές στο ΝΑΤ.
Για παράδειγμα το Παναγία Τήνου τον Δεκέμβρη του 2015 κατασχέθηκε για 2,5 εκ και το καλοκαίρι του 2016 πουλήθηκε για 180 χιλ. Ποιος θα πληρώσει το χρέος των 7 εκ στο ΝΑΤ;
– Γιατί αφήνεις την οφειλή να φτάσει σε ένα σημείο που η εμπορική αξία του πλοίο δεν φτάνει σε καμία περίπτωση;
-Ο νόμος βλέπει ότι από τη στιγμή του χαρακτηρισμού σαν επικίνδυνο και επιβλαβές μπορούν να περάσουν μάξιμουμ 6 μήνες μέχρι την απομάκρυνσή του. Πέρναγαν χρόνια, η αξία έπεφτε , τα κατέκλεψαν, τα λιμενικά τέλη έτρεχαν και είχαν «φτάσει στο θεό».
Από την πλευρά του ο εκδότης της «Κ» Απόστολος Καραμπερόπουλος, που πήρε μέρος στην εκπομπή, τόνισε πως «ο νόμος 2881 πρέπει να επικαιροποιηθεί, η ΔΑΛ να συνεχίσει το έργο της και όλες οι υποθέσεις και καταγγελίες να δουν το φως της δημοσιότητας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Επικίνδυνα και επιβλαβή πλοία στα λιμάνια-Οι ναυτικοί πράκτορες «πληρώνουν τη νύφη»;

Συγκρότηση Επιτροπής Τεχνικών Συμβούλων του ΟΛΕ ΑΕ για την ανέλκυση επικίνδυνων πλοίων και ναυαγίων

Μία περίεργη υπόθεση στο Λιμάνι της Ελευσίνας – Ρυμουλκό «Κλαίρη T»

Αξιοποίηση ναυαγίων που ανελκύονται από τη Δ.Α.Λ. στο πλαίσιο δραστηριοτήτων του καταδυτικού τουρισμού

Στα χέρια μας ο «φάκελος» μιας σοβαρής υπόθεσης με πολλούς εμπλεκόμενους στον ΟΛΕ – Στοιχεία που θα ταράξουν τα «νερά»!

«ΧΡΥΣΕΣ» ΜΠΙΖΝΕΣ με ναυαγισμένα πλοία στον κόλπο της Σαλαμίνας – ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ «ΦΩΤΙΑ» από τον Διοικητή της ΔΑΛ, Δημοσθένη Μπακόπουλο

Τα γρήγορα αντανακλαστικά της ΔΑΛ «έσωσαν» τη Σαλαμίνα από μια ακόμα οικολογική καταστροφή

Δημοσθένης Μπακόπουλος: Αποκλειστική συνέντευξη στην Κοινωνική με ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ: Υπάρχουν καταγγελίες που έχουμε στείλει στον Εισαγγελέα ότι ναυάγια έχουν θαφτεί κάτω από προβλήτες

KNK_1701_001_CMYK


Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ