Εφημερίδα Κοινωνική

Τηλεφωνικές ΑΝΩΝΥΜΕΣ καταγγελίες: Η «μανία» και το λειτουργικό πρόβλημα των υπηρεσιών -Τι «παρατηρεί» η Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά

 Breaking News

Τηλεφωνικές ΑΝΩΝΥΜΕΣ καταγγελίες: Η «μανία» και το λειτουργικό πρόβλημα των υπηρεσιών -Τι «παρατηρεί» η Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά
01 Νοεμβρίου 2019

*Γράφει η Σταυρούλα Αντωνάκου, Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά

antonakou

Μια ανάρτηση στο fb της Αντιπεριφερειάρχη Πειραιά, Σταυρούλας Αντωνάκου περί ανώνυμων καταγγελιών, σίγουρα θα προκαλέσει προβληματισμό και συζητήσεις. Έγραψε λοιπόν η Σταυρούλα Αντωνάκου:

«Θα συμφωνήσουμε όλοι ότι ζούμε σε μια χώρα, όπου η εφαρμογή των νόμων από την πλειοψηφία των πολιτών δεν είναι από τα φόρτε μας.
Θα συμφωνήσουμε πάλι αν πούμε ότι το προσωπικό πλέον σε ελεγκτικές υπηρεσίες, αστυνομία κτλ, δεν επαρκεί ούτε για να ασκήσουν τα βασικά τους καθήκοντα, που είναι οι εντατικοί έλεγχοι ΠΡΙΝ καν γίνει καταγγελία.

Και όμως, παρότι σε όλα αυτά συμφωνούμε σχεδόν όλοι, έρχεται άλλη μια υποχρέωση εκ του νόμου, γι’ αυτές τις υπηρεσίες, να πρέπει δηλαδή μέσα σε ελάχιστες μέρες να ανταποκρίνονται σε ΑΝΩΝΥΜΕΣ καταγγελίες ΚΑΙ για το κάπνισμα!

Η καταγγελία φυσικά και είναι ένα χρήσιμο ‘εργαλείο’ στα χέρια των ανθρώπων που εφαρμόζουν τον νόμο, αλλά συγχρόνως οι τηλεφωνικές γραμμές ανώνυμων καταγγελιών, ιδιαίτερα για το κάπνισμα, γίνονται στα χέρια ασυνείδητων πολιτών ‘εργαλείο’ δημιουργίας προβλημάτων στις υπηρεσίες και συγχρόνως χρησιμοποιούνται για λάθος λόγους.
Φαινόμενα όπως, δεν σε συμπαθώ, παίρνω τηλέφωνο και σε καταγγέλλω. (ανώνυμα)
Δεν μου έκανες κάποιο χατίρι, σε καταγγέλλω. (ανώνυμα)
Έχω μαγαζί στη γωνία που δεν δουλεύει, όπως εσύ, σε καταγγέλλω. (ανώνυμα)
Έχω ψυχολογικά προβλήματα, κάθομαι όλη μέρα πάνω απ’ την γραμμή καταγγελιών και έχω τους ελεγκτές να τρέχουν όλη μέρα, γιατί κανείς δεν σκέφτηκε πως το να δηλώνεις το όνομα σου και τα στοιχεία σου σε μια καταγγελία, είναι δικλείδα ασφαλείας, για την σοβαρότητα της.

Παράλληλα, φυσικά, σε πολλές χώρες υπάρχει και παράβολο, έστω και μικρό, για να μπορούν οι υπηρεσίες να ενισχύονται και να ανταποκρίνονται στο πλήθος των ελέγχων που πρέπει να πραγματοποιούν, αλλά και να αποτρέπεται η ασύστολη μανία κάποιων για καταγγελίες.

Θα πρότεινα, λοιπόν, να ξαναδούμε κεντρικά το θέμα των τηλεφωνικών αριθμών ΑΝΩΝΥΜΩΝ καταγγελιών και αν πραγματικά θέλουμε να εφαρμοστούν οι νόμοι, να το κάνουμε ορθολογικά και με ρεαλιστικές μεθόδους.
Προσωπικά θα αποστείλω προς το υπουργείο, επιστολή με τα προβλήματα που προκύπτουν στις υπηρεσίες αλλά και προτάσεις για την επίλυση τους».

 

 


Σχετικά άρθρα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ