Εφημερίδα Κοινωνική

Master Plan: Παρουσιάζουμε σε αποκλειστικότητα τα επίσημα πρακτικά της ΕΣΑΛ και τις τοποθετήσεις δημάρχων και φορέων στην κρίσιμη συνεδρίαση (έγγραφο)

 Breaking News

Master Plan: Παρουσιάζουμε σε αποκλειστικότητα τα επίσημα πρακτικά της ΕΣΑΛ και τις τοποθετήσεις δημάρχων και φορέων στην κρίσιμη συνεδρίαση (έγγραφο)
01 Νοεμβρίου 2019

Αναρτήθηκαν στη Διαύγεια τα πρακτικά της περιβόητης 81ης συνεδρίασης της ΕΣΑΛ με αφορμή το master plan και τις επενδύσεις στην περιοχή μας. Το προηγούμενο διάστημα η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ σας ενημέρωσε για τις τοποθετήσεις δημάρχων και φορέων στη συγκεκριμένη κρίσιμη συνεδρίαση. Ωστόσο τα επίσημα πρακτικά, περιλαμβάνουν πολλά και ενδιαφέροντα στοιχεία, τόσο για τα πρόσωπα που συμμετείχαν στη συνεδρίαση, όσο και για τις καταγεγραμμένες παρεμβάσεις τους.

Δείτε αναλυτικά:

Προ της έναρξης των εργασιών της ΕΣΑΛ διημείφθησαν τα παρακάτω :
ΕΣΑΛ 09-10-2019
ΕΝΑΡΞΗ 16:30

 

ΓΓΛΛΠΝΕ: Έναρξη. Ερώτημα εάν κάποιος θέλει να πει κάτι.

ΛΑΓΟΥΔΑΚΗΣ, ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ: Την περασμένη Παρασκευή έστειλε εξώδικο η Επιτροπή των ενδιαφερόμενων μελών όλων των Φορέων που εξέφραζε τις κοινές θέσεις όλων. Η Κυβέρνηση και η ΕΣΑΛ όφειλαν να έχουν απορρίψει το προτεινόμενο Master Plan (M.P.) επί της αρχής διότι πρώτον η ΟΛΠ Α.Ε. ενώ ήταν υποχρεωμένη να υλοποιήσει μία από τις υποχρεωτικές επενδύσεις που αφορούσε την Ναυπηγοεπισκευή παρόλα αυτά καταργεί το 50% της χερσαίας Επισκευαστικής Βάσης. Δεύτερον δεν τηρείται ο δεσμευτικός όρος της Σύμβασης Παραχώρησης για τη διαβούλευση που όφειλε η ΟΛΠ Α.Ε. να έχει κάνει. Σας ενημερώνω ότι στο Δήμο Περάματος την περασμένη Παρασκευή 04-10-2019 παραδόθηκε ένα έγγραφο και ένα cd που το υπέγραφε ο κ. Γερακαράκης και ενημέρωνε για τις προτάσεις του νέου σχεδίου. Θέλω να κάνω γνωστό σε σας και σε όλα τα μέλη της ΕΣΑΛ ότι ο Δήμος Περάματος δεν είναι διατεθειμένος να ανεχτεί καμία απόφαση που θίγουν τα συμφέροντα των κατοίκων της πόλης του Περάματος. Το κάναμε γνωστό και με κείμενα το λέω κι εδώ είμαστε διατεθειμένοι να κινηθούμε δικαστικά γι ‘ αυτή την παράνομη πράξη που επιχειρείται εδώ και λίγο καιρό και θα κινηθούμε δικαστικά απέναντι στις όποιες αποφάσεις και σε κάθε μέλος προσωπικά που θα μπει στη διαδικασία του να επικυρώσει αυτές τις παράνομες πράξεις. Ευχαριστώ πολύ

ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ, Δήμαρχος Κερατσινίου – Δραπετσώνας: Αισθάνομαι άσχημα γιατί αντιμετωπιζόμαστε με ένα τρόπο, καλώς ή κακώς, επέλεξαν οι άνθρωποι είτε στα σωματεία είτε στους επαγγελματικούς Φορείς ή στους Δήμους να θέλουν να εκπροσωπούνται. Αντιμετωπιζόμαστε με ένα τρόπο που δεν θα σας χαρακτηρίζει πολιτικά γιατί είναι εγκληματικό να το κάνετε αυτό με ένα τρόπο σαν να μην υπάρχουμε. Αυτό θα το ανατρέψουμε θέλετε δεν θέλετε. Απέναντι σας οφείλετε να έχετε τις τοπικές κοινωνίες και να τις αφουγκράζεστε. Ή θα το κατανοήσετε εσείς και θα συζητάτε μαζί τους με σεβασμό ή θα σας αναγκάσουν οι τοπικές κοινωνίες να το κάνετε με το ζόρι. Θέλω να ελπίζω το πρώτο. Έρχεται σήμερα να συνεδριάσει η ΕΣΑΛ .Εγώ έχω στείλει ένα ερώτημα , είμαι Δήμαρχος, είτε συμφωνείτε είτε όχι, στο οποίο έχω ζητήσει από την ΕΣΑΛ από το πολιτικό πρόσωπο που προϊσταται της ΕΣΑΛ να μου δώσει γιατί θέλω να το γνωρίζω αυτό που οφείλετε να υπηρετείτε που είναι ένας κυρωτικός Νόμος αν έχει συμβεί. Σας ζήτησα εδώ και οχτώ ημέρες να μου δώσετε ή να μου πείτε να πάρετε μία ευθύνη αν αυτό που είναι υποχρεωμένη πριν κουβεντιάσει η ΕΣΑΛ επί της ουσίας το Master Plan της Cosco σας έχει δώσει την έκθεση πάνω στο διάλογο και στη διαβούλευση που έχει προηγηθεί. Δεν μου έχετε απαντήσει. Με καλείτε λοιπόν σήμερα να κάνω τί σήμερα διαβούλευση; Δεν την κάνει η ΕΣΑΛ τη διαβούλευση. Την κάνει η εταιρία που υποβάλλει την πρόταση. Άρα δεν μπορείτε να με καλέσετε εσείς για διαβούλευση ακόμη κι αν ήθελα να έρθω. Αυτή τη στιγμή σας κατατίθεται πάνω σ ‘ αυτό πρέπει να τοποθετηθείτε ένα σχέδιο το οποίο έχει μοναδικό κριτήριο. Έχει ως κριτήριο η Εταιρία να αυξήσει τα κέρδη της. Δεν υπάρχει η κοινωνία , δεν υπάρχουν οι ανάγκες της, δεν υπάρχει προοπτική ζωντανών παραγωγικών δραστηριοτήτων που υπάρχουν στην πόλη πριν έρθει η Cosco και δεν ακούτε. Θεωρώ λοιπόν και μιλάω στον πολιτικό Προϊστάμενο της ΕΣΑΛ , ότι αυτή τη στιγμή εσείς καλείστε να πάρετε μία απόφαση πάνω σε ένα Master Plan μιας εταιρίας. Καλείστε να πάρετε μία πολιτική απόφαση. Αν ακούτε την κοινωνία και τις ανάγκες της ή αν επιλέγετε να χτυπάτε προσοχή και να αποδέχεστε οτιδήποτε σας προσφέρεται. Συγνώμη για τον τόνο είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω για να συγκρατήσω κάποια πράγματα. Οι παρεμβάσεις προτείνονται, ας δει η ΕΣΑΛ τη σημαντικότητα μιας εταιρίας κολοσσού που μεταξύ Ιούνη και Ιούλη αλλάζει όλο το Master Plan όσο αφορά ένα Δήμο το Κερατσίνι- Δραπετσώνα. Μπορείτε να την εμπιστεύεστε; Εμείς όχι. Άλλο ήταν τον Ιούνη άλλο τον Ιούλη. Αυτό δείχνει σοβαρότητα συνομιλητή και αναφέρομαι εδώ στο πολιτικό προσωπικό της ΕΣΑΛ. Με αυτή την έννοια εγώ το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να σας δηλώσω ότι αυτή τη στιγμή σχεδιάζεται το μέλλον τριών πόλεων για τις επόμενες δεκαετίες δεν μπορείτε να πάρετε τέτοια ευθύνη και μ’ αυτό τον τρόπο, μ’ ατή την έννοια ενώ δεν είναι στην αντίληψή μας εμείς προσπαθούμε με δημιουργικό τρόπο να προλαβαίνουμε τέτοια πράγματα, δεν μπορούμε να καθίσουμε σήμερα κι έτσι κι αλλιώς πέρα από τις αποφάσεις που θα πάρτε είναι αποφάσεις που επικυρώνονται στη ζωή και θα επικυρωθούν έτσι κι αλλιώς είτε με τη δική σας παρέμβαση είτε με την παρέμβαση των ανθρώπων. Συγγνώμη για την ενόχληση. Ευχαριστώ πολύ.

ΛΑΓΟΥΔΑΚΗΣ, ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ: Φαίνεται ο τρόπος το δείγμα σεβασμού που υπάρχει απέναντι στις τοπικές κοινωνίες από τη μεριά της Cosco είναι γνωστό. Μας θεωρεί δεύτερης τρίτης τέταρτης κατηγορίας ή απαξιώνει εντελώς την λειτουργία της απέναντι στις πόλεις. Έχει γυρίσει την πλάτη και νομίζει ότι μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Μας το έχει δείξει εμπράκτως δεκάδες φορές. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι από την προηγούμενη συνεδρίαση της ΕΣΑΛ δεν έχουν γίνει γνωστά ακόμη τα πρακτικά της συνεδρίασης. Σε προηγούμενες συνεδριάσεις της ΕΣΑΛ έμπαιναν στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ σε δύο μέρες. Σήμερα δεν ξέρω ποιο είναι το επτασφράγιστο μυστικό που το κρατάτε τόσο μυστικό και να μην μπορούμε να μάθουμε επιτέλους τι συζητήθηκε, τί αποφάσεις πήρατε. Είναι απορίας άξιο ατό κε Πρόεδρε και αυτό βαρύνει κυρίως εσάς. Να το ξέρετε.

ΜΠΕΛΑΒΙΛΑΣ, Δημοτικός Σύμβουλος Πειραιά: Σας ενημέρωσα με επιστολή για ένα σοβαρό θέμα χθες το βράδυ σύμφωνα με τις δημοσιευμένες πληροφορίες, γιατί δεν έχουμε έγγραφο που να περιλαμβάνει την απόφαση της προηγούμενης συνεδρίασης, θεωρήθηκε ότι το Mall και η κατασκευή της Νότιας προβλήτας έχει συζητηθεί, επομένως η ΕΣΑΛ θεωρεί ότι το έργο έχει εγκριθεί ή το εγκρίνει γιατί ολοκληρώθηκε η διαβούλευση. Όπως ίσως γνωρίζετε μετά από μια δουλειά που κράτησε 15 μέρες, σας είχα προϊδεάσει γι‘ αυτό λέγοντας ότι θεωρώ αδύνατον να έχουν προλάβει οι μηχανικοί της Επιτροπής σας και οι επιστήμονες της Επιτροπής σας να έχουν διαβάσει τις χίλιες τόσες σελίδες και τα σχέδια μέσα σε 24 ώρες. Εμείς χρειάστηκε να ρίξουμε το δυναμικό ενός εργαστηρίου ολόκληρου Πολεοδόμων-Κυκλοφοριολόγων για να μπορέσουμε σε 15 μέρες να καταλάβουμε για ένα έργο τι συμβαίνει. Αυτός ήταν ο λόγος που σας είπα ότι και στα άλλα έργα δεν γνωρίζετε τις παραμέτρους. Από αυτή τη δουλειά μας προέκυψε και αυτό που σας έστειλα χθες το βράδυ και θα ήθελα να το έχουν και τα μέλη της ΕΣΑΛ. Μας προέκυψαν ότι αυτό που ονομάζεται Duty Free των 22.000 τ.μ. επί του Νότιου Μόλου είναι ένα τουριστικό μεγάλο συγκρότημα 190.000 τ.μ. είναι κατά 50% μεγαλύτερο από όλο το κτιριακό συγκρότημα του Ελ. Βενιζέλος. Πρόκειται για το μεγαλύτερο τερματικό συγκρότημα μαζί με εγκαταστάσεις αναψυχής και εμπορίου που θα έχουμε στην Ελλάδα χτίσει ποτέ. Αυτό βρίσκεται στα σχέδια του παραρτήματος 6, το οποίο μετρήσαμε ,ελέγξαμε, φέρει την υπογραφή μου. Αυτό αποδεικνύεται και από την κυκλοφοριακή σας μελέτη την οποία υπογράφουν οι μηχανικοί της εταιρίας. Αναμένουμε ροές της τάξης: 360 πούλμαν,5.000-10.000 τουρίστες και 8.000-11.000 Ι.Χ. Αυτό σημαίνει περίπου πληθυσμοί από 12.000-25.000 άτομα ή και 29.000 το Σ/Κ πελάτες. Θέτω θέμα πλάνης της Επιτροπής η οποία έχει εγκρίνει μια κατασκευή που δεν είναι Duty Free, είναι μια κατασκευή 190.000 τ.μ., είναι ψευδώνυμη, δεν είναι Duty Free, δεν είναι τερματικός σταθμός, είναι ένα μεγάλο συγκρότημα που θέλει άλλες προϋποθέσεις για να εγκριθεί, βρίσκεται εκτός σχεδίου πόλης ρυμοτομικά, βρίσκεται εκτός προδιαγραφών λιμενικών παράλληλων εξυπηρετήσεων και ταυτόχρονα λόγω της κυκλοφοριακής μελέτης έχουμε σοβαρότατες αποδείξεις όχι ενδείξεις ότι επιβαρύνεται η πόλη κατά 10 έως 70 % στη κυκλοφορία της Ακτής Μιαούλη, δεν μπορεί να έρχεται ως εγκεκριμένη κυκλοφοριακή μελέτη. Άρα αποτελεί προϋπόθεση να αρθούν αυτοί οι όροι. Το τρίτο στοιχείο και κλείνει με αυτό είναι ότι στην μελέτη αερίων ρίπων την οποία κατέθεσε η εταιρεία έχουμε συμπερασματικά την ένδειξη ότι έχουμε επιβάρυνση αλλά λείπουν όλες οι μετρήσεις. Κυριολεκτικά λείπουν. Έχουν αφαιρεθεί σελίδες με τις μετρήσεις. Έχουμε επιβάρυνση από την κυκλοφορία των αυτοκινήτων και από τα πλοία και λείπει ο πίνακας με την μελέτη. Είναι αδύνατο να πιστέψω ότι τα μέλη της επιτροπής εγκρίνουν αυτές τις μελέτες με σκισμένες τις σελίδες. Με αυτή την εισήγηση σας προτείνω να ακυρώσετε την απόφαση λόγω πλάνης για το Mall και να ξανατεθεί στο τραπέζι το συγκρότημα του νότιου προβλήτα με νέα δεδομένα και με εξηγήσεις από την πλευρά των μηχανικών της ΟΛΠ γιατί προχώρησαν σε αυτή την συστηματική και εσκεμμένη απόκρυψη στοιχείων από την ΕΣΛη οποία νόμισε ότι ενέκρινε ένα Duty Free. Ευχαριστώ πολύ!

Εκ μέρους της κοινοτικής παράταξης “Ενεργοί Πολίτες όχι Λιμάνι στην Περιοχή” αγωνία και αντίθεση της τοπικής κοινωνίας για την νότια επέκταση του Λιμένα. Αυτό το καλοκαίρι με την αύξηση της κρουαζιέρας οι κάτοικοι υπέφεραν από κίνηση και κλείσιμο από 7 κρουαζιερόπλοια γύρω- γύρω. Θέλετε να κάνετε ένα κεντρικό κόμβο σε μία γειτονιά που σχεδιάστηκε το 1922 και δεν έχει τις υποδομές. Πρέπει να είστε εκτός Ελλάδας για να πιστεύετε ότι μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο. Να ξέρετε ότι δεν θα επιτρέψουμε να περάσει αυτό το πράγμα.

Κανακάκης Βασίλειος- Πρόεδρος Ναυπηγοεπισκευαστών ΣΕΝΑΒΙ: Η χρήση της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης του Περάματος για οποιεσδήποτε άλλες δραστηριότητες πέραν των δραστηριοτήτων επισκευής πλοίων και οποιωνδήποτε βοηθητικών δραστηριοτήτων που πρωτίστως συνδέονται με τη Ναυπήγηση και επισκευή πλοίων δεν επιτρέπεται. Στο Master Plan έχει καταθέσει σαν κύριες δραστηριότητες βιοτεχνικές και βιομηχανικές εγκαταστάσεις χαμηλής θέσης και υψηλής όχλησης . Στάθμεσυη χωρίς περιορισμό, χώρος επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων, πρατήρια παροχής καυσίμων και παροχής ενέργειας, πλυντήρια λιπαντήρα αυτοκινήτων, γραφεία κέντρα έρευνας θερμοκοιτίδες επιχειρήσεων, αναψυκτήρια εστίασης κτλ δεν νομίζω ότι αυτά συνάδουν με την εντολή της Σύμβασης Παραχώρησης. Είναι έξω και πέρα. Να είμαστε πολύ προσεκτικοί τι θα πει χρήση γης στη ζώνη Περάματος. Σε πρόσκληση υπογεγραμμένη από τον Captain Fou αφορά την ανάπτυξη του Λιμένα Ηρακλέους και τη μεταφορά της Ναυπηγοεπισκευαστικής Δραστηριότητας στην περιοχή κρηπιδώματος Δραπετσώνας Γ1 Διαχείρισης με αντίστοιχη μεταφορά της  εμπορευματικούς δραστηριότητας Car Terminal στην προβλήτα Ηρακλέους ΔΕΗ. Παρουσιάζεται ένα M.P. που παίρνει και τη ΔΕΗ και τη Γ1. Μετά από πολλές αλλαγές σε Μ.P. τα παίρνει και τα δύο και τα κάνει Car Terminal και τι θα κάνουν οι επιχειρηματίες και οι εργαζόμενοι. Σε κάθε M.P. ο ΟΛΠ τα διαφοροποιεί. Για αυτό δεν κάνει ποτέ διαβούλευση. Το cd μας έδωσαν δεν είναι διαβούλευση.

ΓΓΛΛΠΝΕ: Δεν αλλάξαμε τίποτα περισσότερο από αυτά που αποδέχτηκε η προηγούμενη επιτροπή. Εμείς μόνο τα εγκρίναμε. Τα 2 νέα έργα τα πήγαμε πίσω για 15 μέρες για να μπορούμε να έχουμε ανάλυση και διατύπωση απόψεων.

ΜΠΕΛΑΒΙΛΑΣ, Δημοτικός Σύμβουλος Πειραιά: Το Υπoυργείο Πολιτισμού έχει θεωρήσει άλλα σχέδια από αυτά που βρίσκονται στο M.P. Έχουμε όλοι την ευθύνη. Δεν είναι το ίδια παραπλανώντας εγκρίνατε τόσα τετραγωνικά. Είναι πρόβλημα και του Λαμπρίδη και του Δρίτσα. Πρέπει να το ξαναδείτε γιατί θα καταπέσει. Τα σχέδια αυτά των μηχανικών δεν αναφέρονται σε αυτά που οι επιτροπές έχουν αποφασίσει. Το επισημαίνω και στα όργνα και στην επιτροπή σας.

ΓΓΛΛΠΝΕ: Γνωρίζετε ότι όλη η διαδικασία θα περάσει από ΚΑΣ.

Κανακάκης Βασίλειος- Πρόεδρος Ναυπηγοεπισκευαστών ΣΕΝΑΒΙ: Τι έχει περάσει ΕΣΑΛ; Τί αποφασίσατε για χρήσεις γης στο Πέραμα; ΓΓΛΛΠΝΕ: Έχει δημοσιευθεί με ΑΔΑ η Απόφαση για τις χρήσεις γης. Θα σας την περάσει ο κ. Παπαδόπολης. ΓΓΛΛΠΝΕ: Να κάνουμε την παρουσίαση για τα 2 συγκεκριμένα έργα που αφήσαμε.

ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ, Μηχανικός Τεχνικής Υπηρεσίας του ΟΛΠ: ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ 2 ΕΡΓΩΝ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ, Μηχανικός Τεχνικής Υπηρεσίας του ΟΛΠ: Αφορά ένα νέο έργο: την επέκταση προβλήτας Ηρακλέους. Προβήτα Γ1 – ίδια χρήση του car terminal.Πρόσθετη επένδυση Νο 10 δεν υπάρχει.

Κανακάκης Βασίλειος- Πρόεδρος Ναυπηγοεπισκευαστών ΣΕΝΑΒΙ: Αν είχε γίνει το Mega Yacht πού θα γινόταν το car terminal; Στα σπίτια; Η επιμονή σας μας καταστρέφει.

Δήμαρχος Περάματος: To M.P. δεν μπορεί να αλλάζει την χρήση γης στη Ναυπηγοεπισκευαστική Βάση.

Αναπληρωτής Δήμαρχος Σαλαμίνας: Προσέχετε κε Γενικέ τις χρήσεις γης μέσα στην Ναυπηγοεπισκευαστική Βάση. Γνωμοδοτούμε αρνητικά. Η περιοχή της Κυνοσούρας είναι αρχαιολογικός χώρος απόλυτης προστασίας. Για το 2ο θέμα όπου οι εξαιρεθείσες περιοχές: στον Λημνιώνα, κατοικία I7 προβλέπεται γενική κατοικία, Ι5 και Ι6 αγροτική και αλιεία συμφωνούμε γιατί εξαιρέθηκαν. Δεξαμενισμός πλοίων στην Ψυτάλλεια. Για την Ψυτάλλεια δεν συμφωνούμε. Με ΦΕΚ η Ψυτάλλεια είναι ιστορικός τόπος και προστατεύεται. Απαιτούμε σεβασμό στην ιστορικό τόπο.

Ζαχαρία Μαρία, Γ.Γ. Εργατικού Κέντρου Πειραιά: Είμαι αντίθετη στην ιδιωτικοποίηση του Λιμανιού του Πειραιά. Ο ΟΛΠ Κοιτάζει τα κέρδη μόνο σε ιδιώτη χωρίς να λογαριάζει τους κατοίκους. Υπάρχουν εργαζόμενοι που παίρνουν μεροκάματο τόσα χρόνια από της δραστηριότητες.. Θεωρούμε ότι η Δημόσια υγεία όπως και η κλιματική αλλαγή πρέπει να είναι σε προτεραιότητα από τα Υπουργεία για την προστασία των πολιτών. Πουλήθηκε το λιμάνι. Η θάλασσα του Πειραιά; Ενημερώστε μας. Θα φτάσει στην Αίγινα; Θα πάει στις Σπέτσες; Πού θα σταματήσουν οι προβλήτες; Με βάση τους χάρτες του προηγούμενου αιώνα που δεν υπήρχε ο ΟΛΠ, έχει γίνει επέκταση πάνω από 2.000 τ.μ. Πού σταματάει αυτή η επέκταση του νότιου τομέα; Έχει βγει από το 2013 οδηγία ότι πρέπει να έχει βγει η αρχική ΣΜΠΕ, όχι η τελική, για να συζητηθεί το M.P. Το εργατοϋπαλληλικό κέντρο Πειραιά θα είναι μαζί με τους πολίτες και τους εργαζόμενους και θα παλέψουμε για την πλόλη, όπως παλεύαμε όλα αυτά τα χρόνια.

Αλεξόπουλος Σωτήρης, Κοινοτικός Σύμβουλος στο Πρώτο Διαμέρισμα και Εκπρόσωπος της κίνησης Πολιτών «Ενεργοί Πολίτες»: Θέλουμε ένα λιμάνι φιλικό στην πόλη. Δεν βρίσκουμε από τους Κινέζους ανταπόκριση. 135 στρέμματα θέλουν να μπαζώσουν οι Κινέζοι. Τους ενδιαφέρει να κάνουν real estate και δεν τους ενδιαφέρουν τα κρουαζιερόπλοια. Θα βάλουν περιορισμό στα κρουαζιερόπλοια όπως θα γίνει στις άλλες χώρες. Όπως γίνεται στις ακτές της Νότιας Γαλλίας. Θα βάλουν περιορισμούς στα καύσιμα εκτός από τους περιορισμούς που θα βάλει ούτως ή άλλως ο IMO. Ζητάμε να μη γίνει η προβλήτα. Η πόλη μας δεν αντέχει άλλη κυκλοφορία. Δεν μπορείτε να εγκρίνετε να πεθάνει η πόλη. Οι Κινέζοι θέλουν να βγάλουν λεφτά σε μια λιμενική ζώνη. Η χρηματοδότηση της όλης εγκατάστασης των 135 στρεμμάτων έγινε από χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τον όρο ότι εκεί θα υπάρχουν λιμενικές λειτουργίες και όχι εμπορικές δραστηριότητες. Αν εγκρίνετε αυτό το Σχέδιο εμείς θα καταφύγουμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση για να αποσυρθεί η χρηματοδότηση της επιχωμάτωσης πάνω στην οποία θα κάνουν αυτά τα μεγάλα έργα. Η χρηματοδότηση θα γίνει με τους όρους τους ευρωπαϊκούς των δημοσίων έργων και με απόφαση του ΣτΕ, οι Κινέζοι προχωρούν και το κάνουν ως ιδιωτικό έργο. Αν το κάνουν ως ιδιωτικό έργο, ας βάλουν και τα λεφτά να το κάνουν. Αν τους αφήσουμε. Δεν θα τους αφήσουμε να το κάνουν. Είναι ένα έργο που δεν αποσβαίνεται ποτέ. Δεν θα το έκαναν ποτέ οι Κινέζοι αν δεν ήταν δώρο. Έχουμε κλείσει την είσοδο ήδη από προχθές και θα συνεχίσουμε πιο δυναμικά. Δεν θα αφήσουμε στο λιμάνι να μπαινοβγαίνουν οι τουρίστες. Ξεκινάμε πόλεμο, αφού δεν μας ακούτε εδώ και 2 χρόνια.

Πράσινος Φώτης, Πρόεδρος της Ένωσης Μηχανουργών: Εμείς δεν συμφωνούμε. Αλλαγή του υπάρχοντος Μ.Ρ.

 

17:15 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΜΕΛΗ 18:05

 

Διαβάστε τα πρακτικά στο σύνολό τους εδώ:

ΕΣΑΛ ΠΡΑΚΤΙΚΑ

 

 

 

 


Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ