Εφημερίδα Κοινωνική

Βλέπουν «μεθοδεύσεις» στο νέο master plan του ΟΛΠ

 Breaking News

Βλέπουν «μεθοδεύσεις» στο νέο master plan του ΟΛΠ
02 Οκτωβρίου 2019

Μπορεί η Επιτροπή Σχεδιασμού και Αξιοποίησης Λιμένων την περασμένη Τετάρτη να ενέκρινε στην πλειονότητά του το επενδυτικό σχέδιο της ΟΛΠ ΑΕ, όμως άφησε ένα διάστημα 10 ημερών για να γίνει δημόσια διαβούλευση όσο αφορά την δημιουργία τέταρτης προβλήτας αλλά και επέκταση του car terminal. Και ενώ όλοι περίμεναν να καθαρογραφεί η απόφαση και να δοθεί στους ενδιαφερόμενους από φορείς έως δήμους οι μέρες κύλησαν και αρχές της εβδομάδας δεν είχαν τίποτα επίσημο στα χέρια τους. Η ΕΣΑΛ σύμφωνα με πληροφορίες θα συνεδριάσει την προσεχή Παρασκευή για να αποφασίσει για την έγκριση των δύο θεμάτων που δεν πήραν το «πράσινο φως» στην προηγούμενη συνεδρίαση.

Αντιδρούν οι δήμοι και φορείς του λιμανιού

Το επιχειρησιακό Σχέδιο (Master Plan) του Οργανισμού Λιμένα Πειραιά ΟΛΠ ΑΕ συζητήθηκε σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 30/09/2019 μετά από πρωτοβουλία του Δήμου Περάματος στο Δημαρχείο της πόλης. Στη σύσκεψη συμμετείχαν: η Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά κα. Σταυρούλα Αντωνάκου, οι δήμαρχοι Περάματος κ. Γιάννης Λαγουδάκης, Κερατσινίου-Δραπετσώνας κ. Χρήστος Βρεττάκος, η Περιφερειακή Σύμβουλος κα. Ευγενία Μπαρμπαγιάννη, ο Πρόεδρος του ΒΕΠ κ. Ανδριανός Μιχάλαρος, ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Μετάλλου κ. Σωτήρης Πουλικόγιαννης, ο Πρόεδρος του ΣΕΝΑΒΙ κ. Βασίλης Κανακάκης, ο Πρόεδρος της Ένωσης Μηχανουργών κ. Φώτης Πράσινος, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ναυπηγείων κ. Κατσουλάκης Θεολόγος, ο κ. Αλεξόπουλος Σωτήρης εκπροσωπώντας την Κίνηση Πειραιά «Όχι Λιμάνι στην Πειραϊκή», καθώς και Αντιδήμαρχοι και Δημοτικοί Σύμβουλοι των Δήμων Περάματος και Κερατσινίου-Δραπετσώνας.

Η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων συμφώνησαν ότι το κατατεθέν σχέδιο Master Plan έχει αρνητικές επιδράσεις στη λειτουργία των πόλεων, στην τοπική οικονομία, αλλά και στην ποιότητα ζωής των πολιτών. Εκφράστηκε η έντονη αντίθεση των φορέων σε ό,τι αφορά την επέκταση με τέταρτη προβλήτα του σταθμού των containers, καθώς και την επικείμενη ακύρωση των χώρων της Ναυπηγοεπισκευής στην περιοχή Κερατσινίου-Δραπετσώνας καταδικάζοντας τον κλάδο σε εξαφάνιση. Παράλληλα, επέμειναν στην τήρηση της σχέσης Λιμανιού – Πόλεων με τρόπο που δεν θα καθίσταται ετεροβαρής, ζημιώνοντας τη λειτουργία των πόλεων. Ο Δήμαρχος Περάματος κατήγγειλε τις απαράδεκτες μεθοδεύσεις που προωθούν έναν σχεδιασμό ανάπτυξης του λιμανιού χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις για τις παραλιμένιες πόλεις. Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Κερατσινίου – Δραπετσώνας, έχοντας πρώτα πάρει την ομόφωνη απόφαση όλων των παρατάξεων του δημοτικού του συμβουλίου εξέφρασε την αντίθεση απέναντι σε καθετί επηρεάζει αρνητικά την πόλη και τους ανθρώπους της.

Με την ολοκλήρωση της σύσκεψης η πλειοψηφία των συμμετεχόντων αποφάσισε:

-Να απαιτήσει την αναβολή της συνεδρίασης της ΕΣΑΛ -Να διαμορφώσει ένα κοινό πλαίσιο για το νέο master plan της ΟΛΠ Α.Ε

-Να υπάρξει δυναμική παρουσία όλων όταν ανακοινωθεί επίσημα η συνεδρίαση της ΕΣΑΛ -Να συσταθεί αντιπροσωπεία των φορέων με σκοπό να συντονίσει τις πρωτοβουλίες και τις δράσεις που συναποφασίστηκαν -Να γίνει εκστρατεία ενημέρωσης στην κοινωνία του ευρύτερου Πειραιά

-Να στηριχτούν οι κινητοποιήσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη, τόσο των εργαζομένων, όσο και των άλλων φορέων -Να ενημερωθούν τα πολιτικά κόμματα και οι βουλευτές της Α’ και της Β’ Πειραιά

 


Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ