Εφημερίδα Κοινωνική

Καταγγελία: Βρήκαν απίστευτα «κόλπα» για να «τρενάρουν» λογαριασμούς της ΔΕΗ

 Breaking News

Καταγγελία: Βρήκαν απίστευτα «κόλπα» για να «τρενάρουν» λογαριασμούς της ΔΕΗ
23 Οκτωβρίου 2019

Περιπτώσεις με… «κρυφτούλι» στη ΣΑΛΑΜΙΝΑ - Τι απαντάει εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ στην ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ

Πενία τέχνας κατεργάζεται λέει ο σοφός λαός και δεν έχει άδικο αν αναλογιστεί κανείς τι μπορεί να σκαρφιστεί ο παμπόνηρος Έλληνας για να γλυτώσει, προσωρινά όπως θα διαβάσετε παρακάτω, τους λογαριασμούς της ΔΕΗ. Συμπολίτισσά μας, σε μια συζήτηση που είχαμε μας ανέφερε μια «πονηρή» συνήθεια που έχει γείτονάς της σε οικισμό της Σαλαμίνας. Όπως μας είπε, εκείνη έχει διαπιστώσει πως κάθε φορά που φτάνει η ημερομηνία καταμέτρησης των κιλοβατόρων από υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ, αυτός, μαζεύει το σπίτι του, κλείνεται μέσα και αυτό φαίνεται άδειο. Γιατί το κάνει αυτό; Γιατί ο μετρητής του, βρίσκεται στο εσωτερικό του σπιτιού του και αν αυτός δεν ανοίξει στον υπάλληλο αυτός δεν μπορεί να κάνει την καταμέτρηση. Όπως καταλάβατε και σεις, εκείνος θεωρεί πως με αυτό τον τρόπο θα πληρώσει μικρότερο λογαριασμό στη ΔΕΗ.

Ωστόσο, η πραγματικότητα θα «του χαλάσει το όνειρο».

Πώς γίνεται η καταμέτρηση

Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ επικοινώνησε με το 11500 του ΔΕΔΔΗΕ για να μάθει περισσότερα. Η αναμονή μικρή και η υπάλληλος που μας απάντησε στο τηλέφωνο ευγενέστατη και κάλυψε όλες τις σχετικές απορίες μας. Το παραπάνω περιστατικό είναι πάγια τακτική πολλών καταναλωτών όπως μάθαμε αλλά δυστυχώς το μόνο που κερδίζει ο καταναλωτής με αυτό το σκεπτικό είναι χρόνος. Κάποια στιγμή ο έλεγχος του μετρητή θα γίνει και η σωστή χρέωση θα έρθει αναδρομικά στην τελική εκκαθάριση. Πώς θα γίνει αυτό; Ο καταναλωτής θα ενημερωθεί με επιστολή ότι κλιμάκιο του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιήσει μέτρηση στο ρολόι του. Ενδεχομένως σε κάποιες περιπτώσεις η επιστολή αυτή να έχει την μορφή εξώδικης ειδοποίησης, πράγμα που σημαίνει ότι ο έλεγχος θα γίνει υποχρεωτικά. Έτσι θα φανεί στο σύστημα και η χρέωση για την αντίστοιχη πραγματική κατανάλωση ρεύματος και ο καταναλωτής θα πάψει να πληρώνει τους προσωρινούς «έναντι» λογαριασμούς.

Καταχώριση Ενδείξεων Μετρητή

Στους συνήθεις καταναλωτές Χαμηλής Τάσης (οικίες, καταστήματα, μικρές επιχειρήσεις κ.λπ.) ο ΔΕΔΔΗΕ ο εφαρμόζει την τετραμηνιαία καταμέτρηση. Το πρώτο δίμηνο η εταιρεία εκτιμά τις καταναλώσεις και το αμέσως επόμενο δίμηνο λαμβάνεται η ένδειξη του μετρητή από το προσωπικό της Εταιρείας, ώστε να προκύψει η συνολική κατανάλωση του τετραμήνου. Οι κατ” εκτίμηση καταναλώσεις («έναντι») υπολογίζονται αυτόματα από το μηχανογραφικό σύστημα της εταιρείας. Ο υπολογισμός δεν είναι αυθαίρετος, αλλά βασίζεται σε συγκεκριμένο αλγόριθμο που περιλαμβάνει τα ιστορικά στοιχεία των καταναλώσεων, όπως είναι οι καταναλώσεις της αντίστοιχης χρονικής περιόδου του προηγούμενου έτους. Κατά συνέπεια, οι συγκεκριμένες καταναλώσεις δεν διαφέρουν σημαντικά από την πραγματική κατανάλωση του διμήνου, εκτός και εάν το τελευταίο χρονικό διάστημα διαφοροποιήθηκαν οι καταναλωτικές συνήθειες του πελάτη.

Η υπηρεσία καταχώρισης ενδείξεων

Εάν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία καταχώρισης ενδείξεων, τότε ο ΔΕΔΔΗΕ θα ακυρώσει αυτόματα την προγραμματισμένη εκτίμηση των καταναλώσεων σας και αντί αυτής θα υπολογίσει τη συνολική σας διμηναία κατανάλωση, η οποία προκύπτει ως διαφορά της ένδειξης που καταχωρήσατε από την ένδειξη που είχε καταγράψει η Εταιρεία πριν δυο μήνες. Όπως μάθαμε από την εταιρεία είναι πολλοί αυτοί που καταχωρούν μικρότερες ενδείξεις στην κατανάλωσή τους για να ρθει μικρότερος λογαριασμός. Όμως και αυτοί, με τον αιφνίδιο έλεγχο, δε θα γλυτώσουν την «λυπητερή». Πότε μπορείτε να δώσετε την ένδειξη;

Μέσα σε διάστημα 5 εργάσιμων ημερών, το οποίο θα αναφέρεται στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ πληκτρολογώντας τον 11ψήφιο αριθμό παροχής σας. Αρκεί να τηλεφωνήσετε στα 11500 και 2111900500 ή ηλεκτρονικά στο www.deddie.gr.

Θα πρέπει να γνωρίζετε:

• Τον αριθμό παροχής σας

• Την ένδειξη του μετρητή σας


Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ