Εφημερίδα Κοινωνική

Ποια και πόση άσκηση πρέπει να κάνεις καθημερινά για να μειώσεις τον κίνδυνο εμφάνισης άνοιας

Ποια και πόση άσκηση πρέπει να κάνεις καθημερινά για να μειώσεις τον κίνδυνο εμφάνισης άνοιας
12 Ιουλίου 2019

Μπορεί να είναι πολλές φορές δύσκολο να την βάλουμε στη ρουτίνα μας και να την ακολουθήσουμε, ωστόσο, τα οφέλη της είναι πολλά.

Και δεν εννοούμε μόνο τη φυσική μας κατάσταση και την απώλεια περιττού βάρους.

Η άσκηση μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων ασθενειών ενώ νέα έρευνα δείχνει ότι μπορεί να παίξει καίριο ρόλο στην προστασία του εγκεφάλου από την άνοια.

Συγκεκριμένα, ερευνητές από το Oregon Health & Science University θέλησαν να ανακαλύψουν πώς η άσκηση μπορεί να ωφελήσει τον εγκέφαλο.

Προηγούμενες έρευνες είχαν συνδέσει την άσκηση με την καλύτερη υγεία του εγκεφάλου.

Οι επιστήμονες σχεδίασαν μια μελέτη όπου ποντίκια πραγματοποίησαν μικρές ασκήσεις -που ισοδυναμούσε με 4.000 ανθρώπινα βήματα- και η εγκεφαλική τους δραστηριότητα καταγράφηκε για 3 ημέρες μετά την άσκηση.

Ο ιππόκαμπος είναι υπεύθυνος για τον σχηματισμό, την οργάνωση και την αποθήκευση των αναμνήσεων και παίζει σημαντικό ρόλο στη γνωστική εξασθένηση και τη νόσο Αλτσχάιμερ.

«Η άσκηση είναι φθηνή και δεν χρειάζεσαι συνδρομή στο γυμναστήριο για να τρέξεις 10 χιλιόμετρα την ημέρα», αναφέρει ο Gary Westbrook, M.D. 

Η επιστημονική ομάδα θα συνεχίσει την έρευνα καθώς μπορεί να βρει σημαντικά στοιχεία για την αντιμετώπιση του Αλτσχάιμερ και άλλων γνωστικών ασθενειών.

Η άσκηση αποδεικνύεται για άλλη μία φορά σημαντική για την υγεία μας και μπορεί να βοηθήσει την αντιμετώπιση της άνοιας και του Αλτσχάιμερ.

 


Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ