Εφημερίδα Κοινωνική

Νίκος Μπελαβίλας: Έτσι λύνουμε τα προβλήματα της καθαριότητας και του κυκλοφοριακού

Νίκος Μπελαβίλας: Έτσι λύνουμε τα προβλήματα της καθαριότητας και του κυκλοφοριακού
22 Μαΐου 2019

Σε ραδιοφωνικό debate συμμετείχε ο υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά και επικεφαλής του Πειραιάς για Όλους, Νίκος Μπελαβίλας. Τα ζητήματα της ασφάλειας, του κυκλοφοριακού και της καθαριότητας μονοπώλησαν την συζήτηση με τον Νίκο Μπελαβίλα να παρουσιάζει το πρόγραμμα του για τους τρεις τομείς. Ο υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά δεν έκρυψε την έκπληξή του όταν πρώτο θέμα τέθηκε εκείνο της ασφάλειας και της εγκληματικότητας εξηγώντας πως ο Πειραιώτης μπορεί να αισθάνεται ασφαλής καθότι στην πόλη δεν υπάρχουν τα φαινόμενα της Αθήνας. «Δεν έχουμε φόνους, δεν έχουμε οργανωμένο έγκλημα. Υπάρχουν κάποια περιορισμένα φαινόμενα και συνήθως αυτά είναι ευθύνη του λιμενικού» είπε για να συμπληρώσει πως «στην πόλη έχουμε παραβατικότητα. Η κατάληψη των πεζοδρομίων, η οδηγική συμπεριφορά. Είτε έχουμε είτε δεν έχουμε αστυνομικούς – και λυπάμαι που δεν έχουμε- πρέπει αυτούς που έχουμε να τους χρησιμοποιήσουμε» είπε και αναφέρθηκε στην τάξη που πρέπει να μπει στους δρόμους, στην κατάληψη κοινόχρηστων χώρων και στα διπλοπαρκαρισμένα.

Για τον παρατηρητή της γειτονιάς που προτείνει ο Νίκος Βλαχάκος θύμισε πως είναι ένα μέτρο που ξεκίνησε από την θατσερική Αγγλία όταν διαλύθηκε η αστυνομία λόγω των περικοπών. «Ασφάλεια της πόλης είναι η καθημερινότητα μας που δεν κινδυνεύει από φαινόμενα Εξαρχείων. Αυτά δεν υπάρχουν στον Πειραιά» κατέληξε.

Απαντώντας για το κυκλοφοριακό παρουσίασε τους πραγματικούς αριθμούς του προβλήματος: «100.000 αυτοκίνητα μπαίνουν κάθε πρωί στην πόλη. Για την στάθμευσή τους χρειάζονται 2,5 χιλιάδες στρέμματα. Αυτά θα τα βρίσκαμε αν κατεδαφίζαμε 32 οικοδομικά τετράγωνα για χτιστούν πολυώροφα πάρκινγκ». Εξήγησε πως έχουν γίνει λάθη στο σχεδιασμό των μονοδρομήσεων. «Πρέπει επειγόντος να περάσουμε στην αναθεώρηση της μελέτης. Να δεχθούμε ότι πάμε για ελεγχόμενη στάθμευση και ότι 7.000 έμποροι και κάτοικοι θα εξασφαλίσουν θέση στάθμευσης την οποία θα χάσουν οι επισκέπτες.

Να μεταφέρουμε τους 100.000 οδηγούς στα μέσα σταθερής τροχιάς που ολοκληρώνονται. Να ελέγξουμε και τα 60 πούλμαν που βγαίνουν από κάθε κρουαζιερόπλοιο και πνίγουν την πόλη» είπε.

Αναφερόμενος στην υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ, επανέλαβε πως είναι ένα δύσκολο έργο και χωρίς τα αναμενόμενα οφέλη καθώς μόλις 500 μέτρα είναι αυτά που θα κερδίσει η πόλη και όχι για άλλους σκοπούς αλλά για την δημιουργία του σταθμού «Κεράνης». Επανέφερε και την πρόταση του για δημοψήφισμα για το τραμ 1 χρόνο μετά την λειτουργία του και θύμισε τις δηλώσεις του προέδρου του ΕΒΕΠ Βασίλη Κορκίδη υπέρ της λειτουργίας του. «Όχι μόνο να μην το καταργήσουμε αλλά να το πάμε στα νοσοκομεία» συμπλήρωσε εξηγώντας πως με αυτόν τον τρόπο θα διευκολυνθούν οι χιλιάδες επισκέπτες τους.

Χαρακτήρισε την καθαριότητα το δεύτερο μεγαλύτερο θέμα της πόλης μετά το κυκλοφοριακό: «Το πρόβλημα μοιάζει με το κυκλοφοριακό. Αν δεν αλλάξουμε μοντέλο δεν βρίσκουμε λύση. Αν αναρωτηθούμε που πηγαίνουν οι 70.000 τόνοι του σύμμεικτου και πόσο μας κοστίζει (6-8 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο) και πως καταστρέφει το περιβάλλον, θα καταλάβουμε πως δεν μπορεί αυτό το μοντέλο να συνεχίζεται».

Σύμφωνα με τον Νίκο Μπελαβίλα η έμφαση στην ανακύκλωση με πιλοτικά προγράμματα θα παράξει αποτελέσματα σε δύο τόμεις: μείωση του κόστους μεταφοράς (να φτάσουμε σε ανακύκλωση 50% με αντίστοιχη μείωση της δαπάνης ) και συμβολή στην αντιμετώπιση κλιματική αλλαγή.

 


 



Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ