Εφημερίδα Κοινωνική

Κωνσταντίνος Νιζάμης – Υποψήφιος Δήμαρχος Πειραιά με το συνδυασμό «ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΣΕ ΤΑΞΗ»: Διεκδικούμε το Δήμο του Πειραιά όχι ως μεταγραφές και θυρωροί, είμαστε Πειραιώτες!

Κωνσταντίνος Νιζάμης – Υποψήφιος Δήμαρχος Πειραιά με το συνδυασμό «ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΣΕ ΤΑΞΗ»: Διεκδικούμε το Δήμο του Πειραιά όχι ως μεταγραφές και θυρωροί, είμαστε Πειραιώτες!
20 Μαΐου 2019

Μια αποκαλυπτική και ενδιαφέρουσα συνέντευξη του υποψηφίου Δημάρχου Πειραιά Κωνσταντίνου Νιζάμη, που μιλάει για όλους και για όλα, χωρίς να μασάει τα λόγια του! Για την κατάσταση στην πόλη, για αυτά που θέλει να αλλάξει στον Πειραιά ώστε να τον βάλει –όπως λέει- σε ΤΑΞΗ και βεβαίως για το ηχηρό όνομα του συνδυασμού του, τον Σταύρο Κοσκωτά.

-Κύριε Νιζάμη στις 20 Οκτωβρίου 2018 ανελκύσατε εντελώς δωρεάν το Corfu Island που παρέμεινε βυθισμένο επί 35 χρόνια στην Προβλήτα Ε’ στο Πέραμα. Πόσο δύσκολη ήταν η εν λόγω προσπάθεια και τι όφελος έχει για το περιβάλλον;

Το Corfu Island ήταν ένα πλοίο που είχε βυθιστεί στο Πέραμα, εδώ και 35 χρόνια. Υπήρχε μεγάλο πρόβλημα στην προβλήτα και δεν μπορούσαν να πλησιάσουν τα πλοία αχρηστεύοντας ένα μεγάλο μέρος. Το κόστος ανέλκυσης ήταν πάρα πολύ υψηλό αλλά και οι προσπάθειες που έγιναν κατά καιρούς δεν είχαν επιτυχία. Το δε κράτος έχασε πάρα πολύ χρόνο, ίσως και λεφτά σε κάποιες εταιρείες οι οποίες δεν είχαν αποτέλεσμα.

Εμείς, καταφέραμε να το ανελκύσουμε, όταν η τελευταία προσφορά ήταν 1,5 εκατομμύριο ευρώ στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Εμείς όταν προσκληθήκαμε, το κάναμε για να αποδείξουμε ότι ο Έλληνας όταν του δώσουν την ευκαιρία προσφέρει, αλλά και συνεργάζεται για το καλό της πατρίδος. Ένα τέτοιο παράδειγμα θέλαμε να δώσουμε και νομίζω ότι ο κόσμος όλος το κατάλαβε και περισσότερο αυτοί που πίστευαν ότι δε θα βγει ποτέ αυτό το ναυάγιο.

-Πόσες οικογένειες έχουν ωφεληθεί από την ανέλκυση του Corfu Island;

Το Πέραμα έχει συρρικνωθεί και έχουμε χάσει την τεχνική μας ικανότητα. Η Cosco έχει ανεβάσει τις τιμές και έχουμε γίνει πολύ ακριβοί, με αποτέλεσμα να φεύγουν τα πλοία και να πηγαίνουν για επισκευή στην Τουρκία, στη Ρουμανία, στη Βουλγαρία και αλλού.

Το Πέραμα έχει μαραζώσει, ο κόσμος είναι χωρίς δουλειά κι εμείς προτιμήσαμε να μην δεχτούμε τα 600 χιλιάρικα που έδιναν οι Τούρκοι για να το αγοράσουν, αλλά να το διαλύσουμε με κόστος στο Πέραμα. Εργάστηκαν 50 οικογένειες και κάνανε Χριστούγεννα , Πρωτοχρονιά και Πάσχα.

Εμείς θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα διαλυτήριο πλοίων στην Ελλάδα και να μη δίνουμε τα πλοία μας στους Τούρκους προς διάλυση και φανταστείτε ότι τα πολεμικά μας πλοία με διάφορα τρικ οι επιτήδειοι τα προωθούν στην Τουρκία.

-Ποιο ήταν το όφελος της ανέλκυσής του για το περιβάλλον;

Μετά από 35 χρόνια άρχισε να οξειδώνεται και να παράγει κάποιες ουσίες οι οποίες ήταν για το περιβάλλον και για τη θάλασσα τοξικές. Τέτοια πλοία είναι πάρα πολλά και στον Πειραιά και στην Ελευσίνα. Ελπίζω η πολιτεία να βρει τον τρόπο να τα ανελκύσει, να καθαρίσει το περιβάλλον και να αποδοθούν οι χώροι για χρήση αλλά και καθαρή θάλασσα για τους πολίτες.

-Εκτιμάτε πως υπάρχουν τα διαθέσιμα κρατικά κονδύλια για αντίστοιχες ανελκύσεις;

Τα διαθέσιμα κονδύλια υπάρχουν. Υπάρχουν όμως και τα «κοράκια» τα οποία δεν αφήνουν τίποτα. Δημιουργούν προβλήματα, παίρνουν προκαταβολές, αντί να δώσουν λύσεις. Η γραφειοκρατία είναι τεράστια με αποτέλεσμα να βλέπουμε ένα κράτος το οποίο ενώ έχει ικανούς ανθρώπους δεν μπορεί να τους αξιοποιήσει .

-Τι σας συνδέει με τον κ. Κοσκωτά και πώς γνωριστήκατε;

Μας συνδέει μια φιλία η οποία κρατιέται πάνω σε μία αξιοπρέπεια και σε μια κοινή προσπάθεια να κάνουμε καλό στην Ελλάδα και στον Πειραιά. Γνωριζόμαστε αρκετά χρόνια, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία. Σημασία έχει ότι οι φιλίες αποκτούνται, δεν επιβάλλονται και εμείς με το Σταύρο έχουμε κάποια όνειρα τα οποία θέλουμε και μπορούμε να τα πραγματοποιήσουμε.

Ο Σταύρος, έχει αποδείξει εμπράκτως την αγάπη του για τον Πειραιά και την Ελλάδα. Το ότι επέστρεψε εδώ προκειμένου να ξαναρχίσει από την αρχή δείχνει το χαρακτήρα και τη διαδρομή του.

Δεν είναι από τους ανθρώπους που τα παρατάει και δεν είναι απ’ αυτούς που μισούν την Ελλάδα η οποία τότε που έπρεπε να τον βοηθήσει, τον αδίκησε. Οι αδύναμοι μισούν ή μπερδεύουν τα πράγματα κι εκείνος είναι πολύ δυνατός. Ο Κοσκωτάς θα μπορούσε, ως όνομα, να είναι εφάμιλλο ενός ήρωα του 21 που παραμένει διαχρονικό, ενώ άλλα έχουν ξεχαστεί στο χρόνο.

Με τον Κοσκωτά περπατάμε στον Πειραιά και μας χαιρετούν όλοι, νοσταλγώντας την εποχή της παντοδυναμίας του. Δεν είπε κανείς ότι είναι απατεώνας ή κλέφτης. Στον αντίποδα, άλλοι που έχουν κάνει περιουσία δεν κυκλοφορούν μόνοι τους αλλά με 20 και 30 μπράβους και το παίζουν πατριώτες.

-Στα δύσκολα χρόνια του κ. Κοσκωτά είχατε επαφή;

Ο Κοσκωτάς τα δύσκολα τα πέρασε μόνος του και δε ζήτησε από κανέναν βοήθεια. Τα δύσκολα τα αντιμετωπίζει πάντα μόνος. Έτσι έχει γαλουχηθεί μέσα από την οικογένειά του, από την πορεία της ζωής και τα βιώματά του.

Ο Σταύρος Κοσκωτάς έχει ηθική και δε φοβάται. Όταν κάποιος είναι ψηλά πάντα θα είναι ψηλά!

-Σήμερα ο Σταύρος Κοσκωτάς είναι πιο ώριμος και πιο «ψημένος»;

Σίγουρα η εμπειρία και όλη αυτή η διαδρομή τον έχει γεμίσει με περισσότερη σοφία. Επίσης, πολύτιμη ήταν και για μένα η εμπειρία που απέκτησα από το Corfu Island. Πηγαίνοντας να κάνω ένα καλό στο κράτος ταλαιπωρήθηκα πολύ από τις υπηρεσίες. Φανταστείτε να κέρδιζα… Κανείς δεν πιστεύει ότι έκανα την εν λόγω ανέλκυση τζάμπα και αρκετοί αναρωτιούνται γιατί το έπραξα. Ο καθένας χτίζει την ιστορία του και το όνομά του με το χαρακτήρα του που πηγάζει μέσα από την οικογένειά του.

Ο Κοσκωτάς, είδε την εξαθλίωση του Πειραιά και συναποφασίσαμε να εμπλακούμε με τα κοινά και να δώσουμε μάχη. Τελικά, νομίζαμε ότι έχουμε να κάνουμε με δυνατούς αντιπάλους αλλά δυστυχώς έχουμε να κάνουμε με πάρα πολύ μικρούς και ασήμαντους.

-Τι σας έδωσε το έναυσμα να ασχοληθείτε με τα κοινά ως υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά; Τι άλλαξε από το 2014 και ποια η σχέση σας με τους ΑΝΕΛ;

Με τον Πάνο Καμμένο με συνδέει μια φιλία και μια εκτίμηση. Ήταν ένας άνθρωπος που με είχε πείσει ότι είναι πατριώτης. Τελικά, δεν έχω βγάλει ακόμη τα συμπεράσματά μου γιατί είχα πάρα πολύ λίγο χρόνο να σκεφτώ. Τον βοήθησα όσο μπορούσα. Του έκανα το γραφείο στην Καρδίτσα και πήραμε τρεισήμισι χιλιάδες ψήφους. Μετά δεν είχαμε καμία επαφή. Ο Καμμένος είχε τα δικά του τα προβλήματα και τα δικά του αξιώματα. Εγώ, δε θα του κάνω κριτική. Ήταν επιλογή μου με γνώμονα την αγάπη μου για την πατρίδα.

-Σε συνέχεια της ως άνω ερώτησής μου σας πρότεινε να μπείτε στο συνδυασμό του;

Δε θα μπορούσα να ασχοληθώ αλλά ούτε και με κάποια κρατική θέση. Έχω μια δουλειά που μου αρέσει, βγάζω τα χρήματα που μου χρειάζονται και δε θα μπορούσα να ασχοληθώ με βουλευτικά αξιώματα.

-Γιατί να σας εμπιστευτούν οι Πειραιώτες;

Εγώ, είμαι ένας άνθρωπος ανήσυχος. Με τον Κοσκωτά σχεδιάζουμε μια Δημοτική Τράπεζα στην Ελλάδα, να αναπτύξουμε το λιμάνι και να κάνουμε διαλυτήριο πλοίων με σύγχρονες ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

Θέλουμε έναν Πειραιά χωριό για τον Πειραιώτη, να ξαναβρούμε το φιλότιμό μας, την ηθική μας, την αλληλεγγύη μας και την ανθρωπιά μας. Ο επισκέπτης που θα έρχεται στον Πειραιά να το σέβεται και να βλέπει ένα Δήμο με τάξη. Ο Πειραιώτης, να αισθάνεται ασφαλής και αξιοπρεπής.

Διεκδικούμε το δήμο του Πειραιά όχι ως μεταγραφές και θυρωροί, είμαστε πειραιώτες. Και θέλουμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας στον Πειραιά χωρίς αμοιβή και αξιώματα. Δε διεκδικούμε μισθό και μια θέση. Σκοπός μας είναι να βάλουμε τον Πειραιά σε τάξη! Και στις 26 Μαΐου 2019 να καταργήσουμε ότι μας εξευτελίζει και μας ντροπιάζει.

-Ποια είναι τα «στρατόπεδα» των ανθυποψηφίων σας ; Δεχτήκατε υπόγειο πόλεμο;

Ο πόλεμος είναι εμφανής τώρα που συνειδητοποίησαν τη δύναμη που έχουμε. Δε μας δίνουν χώρο να στήσουμε ένα περίπτερο, εξάλλου δε θα το κάναμε. Δε μας φώναξαν στο ντιμπέιτ. Ευτυχώς που δεν πήγαμε γιατί αυτό ήταν μία κωμωδία. Απορώ δε με το επίπεδο της συζήτησης. Οι άνθρωποι ούτε περίπτερο δεν μπορούν να διαχειριστούν. Κατάντια! Αν το είδαν και οι πειραιώτες έχουμε βγει από την πρώτη Κυριακή.

-Ποιος θα είναι ο ρόλος του κ. Κοσκωτά στο εν λόγω εγχείρημα;

Ο Σταύρος Κοσκωτάς έχει πάρα πολύ δουλειά να κάνει και νομίζω έχει την περισσότερη και σαν όνομα και ως γνώση. Έχει τις επαφές με πανεπιστήμια στην Αμερική, έχει επαφές με τεχνολογικές επαφές, επίσης, από κοινού σχεδιάζουμε μια άλλη διαδρομή του τραμ. Στα πλάνα μας είναι δύο πεζοδρομήσεις στη Δευτέρας Μεραρχίας και τη Χαριλάου Τρίκουπη ώστε να συνδέσουμε το λιμάνι με το με τη Ζέα και το Μικρολίμανο. Πρέπει ο Πειραιάς να ξεμπλοκάρει, γιατί το πρόβλημά του είναι το παρκινγκ και το κυκλοφοριακό.

Το πρωί που οι τουρίστες μπαίνουν στα πούλμαν για να πάνε στην Αθήνα ο Πειραιάς ασφυκτιά. Πειραιάς θα μπορούσε να ανασάνει, να γίνει ένας προορισμός τουρισμού και να έχουμε ένα λιμάνι το οποίο θα είναι χώρος περιπάτου και ανάπτυξης. Θέλουμε, επίσης, να γυρίσουμε το λιοντάρι πίσω από τη Βενετία. Έρχεται ο τουρίστας και δεν ξέρει τίποτα για την πολιτιστική μας κληρονομιά.

-Ποιος είναι ο τρόπος επικοινωνίας σας με τους Πειραιώτες;

Έχουμε εκδώσει δύο εφημερίδες, το ΛΩΤΟΦΑΓΟ με την ιστορία του Πειραιά , προβάλαμε το παρελθόν του και τη σύγχρονη ιστορία του, τους Δημάρχους, τους ρεμπέτες, τους αξιόλογους καλλιτέχνες και την πολιτιστική, μοναδική κληρονομιά του Πειραιά. Ακόμα και την έννοια τι σημαίνει Πειραιάς. Και πήραμε πάρα πολλά συγχαρητήρια. Προβάλαμε τη σύγχρονη ιστορία του Πειραιά, τους ρεμπέτες, τους ποιητές, τους ποδοσφαιριστές και τις ομάδες

Στόχος μας είναι να κάνουμε έναν Πειραιά αυτόνομο, χωρίς εξάρτηση οικονομική και πολιτική από την κεντρική εξουσία.

Δεν είμαστε αντίθετοι στις ξένες επενδύσεις και στους ξένους ανθρώπους . Είμαστε, όμως, της τάξης και της πειθαρχίας. Ο Έλληνας, δεν μπορεί να περιμένει πίσω από τον κάθε αλλοδαπό για να εξυπηρετηθεί. Εξηγώ πως δεν είναι καθόλου ρατσιστικό. Ο αλλοδαπός, πρέπει να οδηγηθεί σε ένα ιδιαίτερο χώρο όπου θα καθίσει, θα πιει καφέ θα του μιλήσουμε στη γλώσσα του και θα τον εξυπηρετήσουμε. Δεν μπορεί να περιμένει τρεις ώρες ο νοικοκύρης του Πειραιά μέχρι να καταλάβει ο υπάλληλος τι θέλει για ένα πιστοποιητικό. Αυτός ο μηχανισμός εξυπηρέτησης πρέπει, στη συνέχεια, να επεκταθεί σ’ όλες τις υπηρεσίες.

-Ποιο είναι το σοβαρότερο πρόβλημα του Πειραιά;

Από τα μεγαλύτερα είναι το κυκλοφοριακό και το μποτιλιάρισμα που ο κόσμος αγανακτεί και φεύγει. Τα μαγαζιά κλείνουν. Σε αυτό το αλαλούμ ήρθε να προστεθεί και η δολοφονική δολοφονική διαδρομή του τραμ που όταν λειτουργήσει θα προξενήσει ατυχήματα και μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα. Εμείς έχουμε άλλη πρόταση και την οποία έχουμε καταθέσει. Η σημερινή διαδρομή του τραμ μπορούν να την κάνουν ποδηλατόδρομο.

Με τη δική μας πρόταση που συνδέει το λιμάνι του Πειραιά, το Αρχαιολογικό μουσείο, τη Ζέα, το Πασαλιμάνι και το Μικρολίμανο και καταλήγοντας στο ΣΕΦ και η σύνδεσή του με τη γραμμή του ηλεκτρικού στο Φάληρο και της Γλυφάδας. Έτσι ο τουρίστας θα περιηγηθεί με ένα ευρώ την ημέρα σε 24ωρη βάση. Φανταστείτε πόσοι άνθρωποι θα μπουν και πόσα χιλιάρικα θα εισπράξει ο δήμος.

Ο Κοσκωτάς είναι, επίσης, σε επαφή με ένα πανεπιστήμιο στην Αμερική που Έλληνες σχεδιάζουν ένα πρωτοποριακό όχημα που για να λειτουργήσει δεν είναι απαραίτητη η παρουσία ράγας ή ηλεκτρικό. Στόχος είναι από το Φάληρο ο τουρίστας να παίρνει το μετρό ή το τρένο και να πηγαίνει στην Ακρόπολη.

- Πώς θα συνεργαστείτε με τον κύριο Μώραλη;

Στο δημοτικό συμβούλιο θα πάμε με προτάσεις και λύσεις και αν οι δικές μας είναι καλύτερες θα πρέπει να τις σεβαστούν. Αν οι δικές τους είναι πιο αξιόλογες θα τις σεβαστούμε, δε θα πάμε να κάνουμε κόντρα. Εδώ μετράνε οι ιδέες και όχι οι πολιτικές τοποθετήσεις.

-Από πού θα αντλήσετε πόρους;

Το να βρούμε κονδύλια είναι το πιο απλό. Το πρώτο πράγμα που θα κάνουμε είναι να καταγράψουμε την περιουσία του δήμου και να βάλουμε τάξη στην παραοικονομία και στα έξοδα που γίνονται χωρίς έλεγχο.

Θα σταματήσει σε όλους τους τομείς η αλόγιστη χρήση και η κατασπατάληση χρημάτων.

-Τι θα κάνετε για τις ευπαθείς ομάδες;

Δε θέλουμε ανέργους και συσσίτια. Αντ’ αυτού θα προσφέρουμε εργασία όπως ο καθαρισμός ενός δρόμου ώστε με αξιοπρέπεια να μπορεί ο άνθρωπος αυτός να αγοράσει το βράδυ στο σπίτι του φαγητό.

Θα δώσουμε τη δυνατότητα στις μητέρες να έχουν γάλα για τα παιδιά τους ακόμη και αν δεν εργάζονται. Τέλος, η εργαζόμενη μάνα στο δημόσιο αλλά και ιδιωτικό τομέα θα πηγαίνει στις 9 στη δουλειά της ώστε να έχει τον απαιτούμενο χρόνο να συνοδέψει με ασφάλεια το παιδί της στο σχολείο.

Κανένα παιδί δε θα πεινάει στον Πειραιά και κανένα παιδί δε θα δεχθεί καμία άνομη πράξη.

Ο πατέρας μου μού είπε να έχεις λόγο και να λες πάντα αυτά που πιστεύεις και βέβαια να τα υλοποιείς!

 

 

 

 

 

 


Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ