Εφημερίδα Κοινωνική

Μετρό: Αποκαλύπτουμε τους σταθμούς μετρό Αγίας Βαρβάρας, Κορυδαλλού και Νίκαιας

 Breaking News

Μετρό: Αποκαλύπτουμε τους σταθμούς μετρό Αγίας Βαρβάρας, Κορυδαλλού και Νίκαιας
23 Οκτωβρίου 2018

Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζοντας οι εργασίες κατασκευής των 6 σταθμών της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό της Αθήνας, που θα συνεχίζει από την Αγία Μαρίνα και θα καταλήγει στον Πειραιά. Πρόκειται για ένα μεγάλο έργο που θα συνδέει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, τον Πειραιά, με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, των Αθηνών.

Ωστόσο, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, οι τρεις πρώτοι σταθμοί: Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια, πρόκειται να παραδοθούν σε λειτουργία τον Ιούνιο του 2019, ενώ οι τρεις που απομένουν: Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο, θα παραδοθούν σε λειτουργία δύο χρόνια αργότερα, δηλαδή τον Ιούνιο του 2021.

Σήμερα, παρουσιάζουμε με φωτορεαλιστικές φωτογραφίες και κατόψεις, τους 3 πρώτους σταθμούς καθώς και όλες τις λεπτομέρειες κατασκευής, που επιμελήθηκε η Διεύθυνση Μελετών του Αρχιτεκτονικού Τμήματος της Αττικό Μετρό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι τρεις σταθμοί βρίσκονται σε βάθος από 26 έως 29 μέτρα, ενώ θα έχουν και φυσικό φωτισμό στον χώρο κοινού.

Σταθμός ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Ο σταθμός Αγία Βαρβάρα είναι ο πρώτος της επέκτασης της γραμμής 3 και χωροθετείται κάτω από την πλατεία της Αγίας Ελεούσας, σε βάθος 29 μ. Είναι τριών επιπέδων, με πλευρικές αποβάθρες. Η κατασκευή του πραγματοποιείται με τη μέθοδο εκσκαφής και επίχωσης (cut and cover).

Στο σταθμό αυτό προβλέπονται τρεις είσοδοι, δύο από αυτές επί της λεωφόρου Ελ. Βενιζέλου και η τρίτη επί της πλατείας Αγίας Ελεούσας.

Για την παροχή φυσικού φωτισμού στους χώρους κοινού, προβλέπεται άνοιγμα στην πλατεία, το οποίο επικοινωνεί με μη στεγασμένο υπαίθριο χώρο στο επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων.

Οι κατακόρυφες επιφάνειες που περιβάλλουν το παραπάνω άνοιγμα έχουν υαλοστάσια για τον φωτισμό του χώρου έκδοσης εισιτηρίων και των χώρων διακίνησης επιβατών.

Η αποκατάσταση της πλατείας περιλαμβάνει χώρους πρασίνου, υπαίθρια καθιστικά, καθώς και επαναχωροθέτηση των υπαρχόντων αγαλμάτων και μνημείων.

Σταθμός ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

Ο σταθμός Κορυδαλλός, είναι ο σταθμός με τη μεγαλύτερη επιφάνεια εργοταξιακών καταλήψεων (9.300 τ.μ. κοινόχρηστων χώρων).

Η κατασκευή του σταθμού πραγματοποιείται, εξ ολοκλήρου, με τη μέθοδο εκσκαφής και επανεπίχωσης (cut and cover), σε βάθος 26 μ. κάτω από την πλατεία Ελευθερίας.

Διαθέτει δύο εισόδους, τη βόρεια που βρίσκεται στον πεζόδρομο του Αγίου Γεωργίου και τη νότια που βρίσκεται στην πλατεία Ελευθερίας. Για την κατασκευή του εφαρμόζονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με εύρος επιρροής διαμέτρου περίπου 1 χλμ., από το κέντρο της πλατείας Ελευθερίας.

Για να δείτε φωτογραφίες πατήστε ΕΔΩ

 

 


Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ