Εφημερίδα Κοινωνική

Κώστας Κατσαφάδος: «Η Κυβέρνηση νομίζει ότι πλούσιος είναι όποιος έχει 460€ και πάνω!»

 Breaking News

Κώστας Κατσαφάδος: «Η Κυβέρνηση νομίζει ότι πλούσιος είναι όποιος έχει 460€ και πάνω!»
29 Μαΐου 2017

*Συνέντευξη στη Χριστίνα Μπιτάδου

Τον Βουλευτή Α΄ Πειραιά της ΝΔ Κώστα Κατσαφάδο συνάντησε η εφημερίδα μας με σκοπό να μας σχολιάσει την επικαιρότητα αλλά και τις εξελίξεις σε φλέγοντα ζητήματα που αφορούν την πόλη μας.

-Ο Πειραιάς έχει δυσκολέψει με τα έργα και ακόμα η αγορά είναι «σφιγμένη». Πως πιστεύετε ότι μπορεί να φτιάξει αυτό;

-Και το τραμ και το μετρό είναι έργα τα οποία έχουν δρομολογηθεί από προηγούμενες κυβερνήσεις και έχουν ξεκινήσει πολύ πριν την θητεία του κ. Μώραλη. Αυτά όμως είναι έργα τα οποία μπορούν να δώσουν μια αναπτυξιακή πορεία στην πόλη και πραγματικά εδώ τίθεται και ένα ζήτημα σχεδιασμού, πως είναι δυνατόν το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας να αποκτά πρόσβαση στο μετρό σήμερα; Ενώ κανονικά θα έπρεπε από την πρωτεύουσα της χώρας να υπάρχει μια γραμμή που να συνδέει δύο βασικά πράγματα: το αεροδρόμιο και το λιμάνι.

Δυστυχώς όμως ο σχεδιασμός ο οποίος γινόταν για όλα αυτά τα μεγάλα έργα τα έργα πνοής και τα έργα ανάπτυξης, δεν ήταν ο ενδεδειγμένος και αυτός που έπρεπε τα προηγούμενα χρόνια. Υπάρχει μια μεγάλη ταλαιπωρία την οποία βιώνουν και οι έμποροι και οι πολίτες του Πειραιά. Το κυκλοφοριακό κομφούζιο που έχει δημιουργηθεί είναι αποτέλεσμα πολλών καθυστερήσεων όπου αυτές οι καθυστερήσεις οφείλονται και στα capital controls και αυτό δείχνει τις παρενέργειες τις οποίες έχει σε πάρα πολλές εκφάνσεις και της καθημερινότητας εκτός από της οικονομίας, όλα αυτά τα μέτρα τα οποία επιβλήθηκαν στις τράπεζες. Τονίζω ότι το εργοτάξιο του μετρό ήταν κλειστό για περίπου εννέα μήνες από την επιβολή των capital controls γιατί δεν μπορούσε να γίνει κάτι άλλο. Παρόλα αυτά είναι δεδομένη και η καθυστέρηση αλλά και η αναβλητικότητα σε ότι αναφορά και τα έργα του τραμ. Εγώ μαζί με τον Εμπορικό Σύλλογο αλλά και μόνος μου έχω αναδείξει το θέμα στην Βουλή αρκετές φορές, αλλά μιλώντας και με διάφορούς φορείς αλλά και με την Αττικό Μετρό.

Θεωρώ ότι όλη αυτή η καθυστέρηση έχει κοστίσει και σε ταλαιπωρία αλλά και σε χρήμα στην πόλη του Πειραιά. Πιστεύω ότι έπρεπε να υπάρχουν κάποια αντισταθμιστικά μέτρα, η καθυστέρηση για τα χρονοδιαγράμματα έχουν πέσει έξω για πάνω από 2 χρόνια. Η πόλη φυσικά και αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα ανεργίας. Αυτή η πόλη έχει το ευτύχημα να αγκαλιάζει στους κόλπους της το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Όπως και στην αρχαιότητα είχαν πει ότι το μέλλον της Αθήνας τότε, ήταν να στραφεί προς την θάλασσα, έτσι και το μέλλον αυτής της πόλης θα πρέπει να το οραματιζόμαστε και να το σχεδιάζουμε με βάση τη θάλασσα.

Η μεγαλύτερη επένδυση που έχει γίνει στην χώρα έχει γίνει από την Cosco. Μέσα από αυτόν τον μεγάλο ναυτιλιακό κολοσσό ανοίγονται νέες προοπτικές και νομίζω ότι με έναν σωστό σχεδιασμό και με μια σωστή σχέση η οποία πρέπει να αναπτυχθεί ανάμεσα στους επενδυτές, το Δήμο και τους υπόλοιπους επαγγελματικούς φορείς της πόλης μπορεί να δημιουργηθεί μια αύξηση του κύκλου οικονομικών εργασιών γύρω από την πόλη πολύ σημαντική, μπορούν να αναπτυχθούν επαγγέλματα και έξω από τα σύνορα του λιμανιού και έτσι να μπορέσουμε να «χτυπήσουμε» ένα κομμάτι της ανεργίας το οποίο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα απέναντι στους νέους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν.

-Έχει τεθεί ένα παράπονο από τον κ. Κουρουμπλή ότι η Cosco έχει τάξει κάποιες θέσεις εργασίας που ακόμα δεν υπάρχουν..

Το ίδιο παράπονο να του το τοποθετήσω και εγώ… Και ο κ. Κουρουμπλής για να κλέψει τις ψήφους των πολιτών είχε τάξει 350.000 θέσεις εργασίας και δεν έφερε ούτε μια! Οπότε στο σπίτι του κρεμασμένου, δεν χρειάζεται να μιλάμε για σχοινί….

-Όσον αφορά την ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη που υποφέρει τα τελευταία 8 χρόνια, τι έχετε να πείτε;

-Νομίζω ότι είναι ντροπή, η πρωτοπόρος χώρα της ναυτιλίας, η χώρα η οποία έχει την μεγαλύτερη ναυτική παράδοση στον κόσμο μαζί με τους Άγγλους να μην έχει μια ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη η οποία να λειτουργεί. Φταίνε οι συνδικαλιστές; Φταίνε οι επιχειρηματίες; Φταίνε και οι δύο μαζί; Φταίει το κράτος το οποίο δεν έβαλε κανόνες και δεν ήταν ο διαιτητής αυτός ο οποίος να επίλυε άμεσα τις διαφορές τις οποίες είχαν οι μεταξύ τους πλευρές; Ένα είναι το μόνο σίγουρο, ότι η ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη έχει νεκρώσει και αυτό είναι ντροπή γιατί φεύγουν χρήματα, ντροπή γιατί χάνεται η ναυτική υπεραξία της χώρας, ντροπή γιατί δεν μπορούμε να καταπολεμήσουμε την ανεργία μέσα από εκεί.

-Τα συμπεράσματά σας για το νέο Μνημόνιο που έφερε η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ. Θα μπορούσαν να μην το έφερναν;

-Όχι μόνο το 4ο Μνημόνιο ήταν αχρείαστο για την χώρα αλλά και το 3ο το οποίο έφερε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ. Όταν παρέλαβε την εξουσία ο κ. Τσίπρας το μόνο το οποίο απέμενε ήταν να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση την οποία αφήσαμε στην μέση λόγω των πολιτικών εξελίξεων. Μία αξιολόγησε την οποία όλο το διακύβευμα των εκλογών στηρίχτηκε πάνω στο πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης, ένα πρόγραμμα το οποίο όπως είπε ο Πρωθυπουργός στηριζόταν σε αυταπάτες, εγώ θα πω σε ωμά και συνειδητά ψέματα αλλά και πάνω στο περίφημο mail Χαρδούβελη. Το οποίο τότε οι δανειστές απαιτούσαν από τη χώρα μέτρα περίπου 1 δις € ούτως ώστε να κλείσουμε τον κύκλο των μνημονίων. Δυστυχώς ο κ. Τσίπρας εκμεταλλεύτηκε την εκλογή του προέδρου της Δημοκρατίας που μαζί με άλλες πολιτικές δυνάμεις μας οδήγησαν στις αχρείαστες αυτές εκλογές.

Αποτέλεσμα ήταν η περίφημη διαπραγμάτευση του κ. Βαρουφάκη η οποία μας στοίχισε γύρω στα 80 δις € και ένα 3ο μνημόνιο. Τώρα στην προσπάθεια του να κερδίσει χώρο και χρόνο για να πείσει το εσωτερικό του κόμματός του, την κοινωνία ότι διαπραγματεύεται, οδηγηθήκαμε στο να μην κλείσει η αξιολόγηση ένα χρόνο νωρίτερα και να μας επιβληθούν πολύ χειρότερα μέτρα από αυτά που μας ζητούσαν πριν από ένα χρόνο. Και κατάφερε να φέρει και ένα 4ο μνημόνιο το οποίο έχει και την πρωτοτυπία να είναι το μόνο μνημόνιο χωρίς να δίνει και χρήματα.

-Και γιατί γίνεται όλο αυτό;

Γιατί δε θα συνέχιζε και η συμφωνημένη χρηματοδότηση που υπήρχε από το 3ο μνημόνιο.

-Τα έχουν βάλει με τον νυν Υπουργό Οικονομικών τον κ. Τσακαλώτο, καθώς ζητούν την παραίτησή του…

-Ο καθένας κρίνεται από τους λόγους του και από τις πράξεις του. Όλα τα στελέχη αυτής της κυβέρνησης είναι πολύ γαλαντόμοι στα λόγια. Στις πράξεις και στα έργα όμως έχουν φέρει την καταστροφή, γιατί μόνο καταστροφικά είναι τα αποτελέσματα μιας διαπραγμάτευσης όπου από εδώ και πέρα από το 2020 πλέον όποιος έχει εισόδημα 460€ θα πληρώνει εφορία με την μείωση του αφορολογήτου στα 5.680€.

Η εξουσία είναι πηγή ισχύς και φυσικά είναι και πολύ δελεαστική. Από εκεί και πέρα ο γρήγορος εναγκαλισμός και το πάθος για την εξουσία την οποία έχουν επιδείξει τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, μαρτυρούν και τον αξιακό τους κώδικα.

Ο κ. Τσακαλώτος βγήκε και είπε ότι θα παραιτηθεί, σύσσωμη η κυβέρνηση είπε ότι δεν τίθεται θέμα για μείωση του αφορολογήτου… προφανώς η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί ότι πλούσιος είναι οποίος έχει 460€ και πάνω. Εκεί έχει φτάσει τον Ελληνικό λαό και δυστυχώς όλα τα στοιχεία που έχουν βγει από ανεξάρτητες αρχές και εντός και εκτός των συνόρων της χώρας δείχνουν ότι υπάρχει και μια περαιτέρω φτωχοποίηση του Ελληνικού λαού και όλοι αυτοί οι έμμεσοι φόροι που έχουν αυξηθεί κατά βάση πλήττουν τα μεσαία και τα χαμηλά στρώματα.

-Ποια η θέση της Νέας Δημοκρατίας;

-Εμείς θεωρούμε ότι το μέλλον της χώρας δεν είναι στα συσσίτια και στα επιδόματα. Εμείς πιστεύουμε στις ικανότητες του κάθε Έλληνα ξεχωριστά, πιστεύουμε στην ιδιωτική οικονομία, πιστεύουμε στην ιδιωτική ανάπτυξη. Θέλουμε να κάνουμε την χώρα μας πόλο έλξης για να έρθουν επενδύσεις, θέλουμε να κάνουμε την χώρα μας. Ο κ. Τσίπρας πιστεύει σε ένα διαφορετικό μοντέλο.

Ο Αντώνης Σαμαράς έκανε μια μεγάλη προσπάθεια παίρνοντας τη χώρα από τα πρωτογενή ελλείμματα και από πολύ μεγάλους ρυθμούς ύφεσης και παράδωσε μια χώρα με πρωτογενή πλεονάσματα και με θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης. Αυτό ήταν μια επίπονη προσπάθεια η οποία στηρίχτηκε πάνω σε κάποιους φόρους και σε πολλές μεταρρυθμίσεις οι οποίες έγιναν. Και πραγματικά αυτά τα αποτελέσματα ήταν της Ελληνικής κοινωνίας, η οποία δέχθηκε όλη αυτή τη φορολόγηση. Σταδιακά όταν άρχισαν τα αποτελέσματα οδηγηθήκαμε σε μια αποφορολόγηση, ήταν πολλοί οι φόροι τους οποίους μειώσαμε και τους μειώσαμε δείχνοντας τα αποτελέσματα μας, τους μειώσαμε γιατί είχαμε σχέδιο το οποίο πλέον μπορούσαν να κατανοήσουν και οι δανειστές και ήταν ένα σχέδιο το οποίο έβγαινε.

Τώρα οι δανειστές γνωρίζοντας ότι υπάρχουν οι πιο αναξιόπιστοι στην εξουσία και γνωρίζοντας ότι στο τέλος ότι και να τους πουν θα το υπογράψουν, δεν έχουν κανένα λόγο ούτε να αγχώνονται ούτε να μη καθυστερούν.

Οπότε όλα αυτά που γίνονται σήμερα με όλη αυτή την ακραία υπερφορολόγηση, με όλες αυτές τις υπέρογκες ασφαλιστικές εισφορές που πληρώνουν οι αγρότες και οι ελεύθεροι επαγγελματίες ο κ. Τσίπρας δεν ενδιαφέρεται για την επιβίωσή τους.

Ενδιαφέρεται για την συντήρηση αυτού του παλιού και φθαρμένου κρατικού τομέα, ενός κράτους το οποίο είναι αντιπαραγωγικό αναποτελεσματικό. Ενδιαφέρεται για το πώς μπορεί να διανείμει τη φτώχεια καλύτερα, και όχι το πώς μπορεί να αυξηθεί ο πλούτος της χώρας και κατ’ επέκταση της κοινωνίας και των πολιτών. Είναι δύο διαφορετικά οικονομικά μοντέλα. Εμείς πιστεύουμε στον ιδιωτικό τομέα, ο κ. Τσίπρας πιστεύει στον κρατισμό.

Μοντέλα τα οποία έχουν καταδικαστεί εδώ και δεκαετίες. Παρόλα αυτά δυστυχώς ο κ. Τσίπρας από εμμονή; Από ερασιτεχνισμό; Από ιδεοληψία; Από ανικανότητα; Δεν μπορεί να καταλάβει στην κατάσταση την οποία έχει φέρει την Ελλάδα.

Ακόμα δεν έχουμε πιάσει το ΑΕΠ του 2014 έχει χαθεί πλούτος από την χώρα, ακόμα έχουμε κλειστές τράπεζες, πώς μπορεί να προχωρήσει το επιχειρηματικό όταν έχει κλειστό τραπεζικό σύστημα;

 


Σχετικά άρθρα

Swiffy Output