Την Παρασκευή 21 Απριλίου έπεσαν οι τίτλοι τέλους για το πλοίο Παναγιά Πάρου, το πάλαι ποτέ δημοφιλές ταχύπλοο πλοίο της NEL LINES.
Το πλοίο δεν βρισκόταν στην Ελλάδα, καθώς τα 4 τελευταία χρόνια ήταν εγκαταλελειμμένο και παροπλισμένο στο λιμάνι του Algeciras.
Πώς βυθίστηκε
Μία ισχυρή καταιγίδα σε συνδυασμό με την κακή κατάσταση στην οποία ήταν το σκαρί του πλοίου είχαν ως αποτέλεσμα την εισροή υδάτων και την ανατροπή του πλοίου. Συγκεκριμένα την Παρασκευή 21 Απριλίου το πλοίο αρχικά κάθισε με την πρύμνη στο βυθό και στη συνέχεια ανατράπηκε με την αριστερή πλευρά του και να μισοβυθιστεί.
Ποιο ήταν το HSC PANAGIA PAROU
Όπως γράφει το nautilia.gr το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1996 από τα γαλλικά ναυπηγεία Chantier Leroux & Lotz Naval στο Saint-Malo Naval για λογαριασμό της SNCM.
Στις 26 Μαρτίου του 1996 ολοκληρώθηκε ως NGV ASCO και αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος της γαλλικής εταιρείας στις ακτοπλοϊκές μεταφορές της Μεσογείου.
Είχε χωρητικότητα 4.934gt (359 dwt), μήκος 102 μέτρα, πλάτος 15,4 μέτρα και βύθισμα 2.79 μέτρα. Εξοπλιζόταν με 4 κύριες μηχανές MTU 20V 1163 συνολικής ιπποδύναμης 35.328 B.H.P. και ανέπτυσσε ταχύτητα 37,5 κόμβων. Είχε ικανότητα μεταφοράς 576 επιβατών και 150 Ι.Χ.