Εφημερίδα Κοινωνική

Πιλοτικό πρόγραμμα από την περ. Αττικής για ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πολιτών

 Breaking News

Πιλοτικό πρόγραμμα από την περ. Αττικής για ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πολιτών
28 Φεβρουαρίου 2017

Πιλοτικό πρόγραμμα που θα δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά για περισσότερες από 40 περιπτώσεις (έκδοση δικαιολογητικών, πιστοποιητικών κλπ) πρόκειται να θέσει σε εφαρμογή η Περιφέρεια Αττικής, που συμμετέχει και υποστηρίζει την ελληνική αποστολή στη μεγαλύτερη έκθεση ψηφιακών επικοινωνιών και τεχνολογίων διεθνώς, στο Mobile World Congress που πραγματοποιείται στη Βαρκελώνη.

Το πρόγραμμα, όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης Αττικής για την Ψηφιακή Πολιτική Παναγιώτης Αθανασιάδης πρόκειται να ξεκινήσει στους αμέσως προσεχείς μήνες και οι πολίτες θα έχουν πρόσβαση σε αυτό χρησιμοποιώντας τους κωδικούς του taxisnet. Παραλληλα, σε εξέλιξη βρίσκεται και η δημιουργία του επικαιροποιημένου Οδηγού του Πολίτη, μιας πλατφόρμας εξυπηρέτησης με «έξυπνο» τρόπο, μέσω της ιστοσελίδας της Περιφέρειας. Ο σχετικός οδηγός εκτιμάται ότι θα τεθεί σε λειτουργία στις αρχές του Απριλίου. Αναφορικά με τον γενικότερο σχεδιασμό που αφορά την «έξυπνη περιφέρεια» (smart region) ο κ. Αθανασιάδης επισημαίνει ότι έχει ήδη καταγραφεί η υφιστάμενη κατάσταση και θα ακολουθήσει εμπεριστατωμένη μελέτη που θα αφορά το μεταβατικό σχέδιο προς τη δημιουργία δομών για την «έξυπνη περιφέρεια», με βασικούς πυλώνες την επιχειρηματικότητα, το περιβάλλον, τις μεταφορές, την ενέργεια και τη συμμετοχή των πολιτών.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 



Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ