Εφημερίδα Κοινωνική

ΦΟΡΟΣ «ΑΙΜΑΤΟΣ» στους ελληνικούς δρόμους – Οι αιτίες που προκαλούν καθημερινά ατυχήματα – Όλα όσα αποκαλύπτει ο ΙΑΒΕΡΗΣ

 Breaking News

ΦΟΡΟΣ «ΑΙΜΑΤΟΣ» στους ελληνικούς δρόμους – Οι αιτίες που προκαλούν καθημερινά ατυχήματα – Όλα όσα αποκαλύπτει ο ΙΑΒΕΡΗΣ
10 Μαρτίου 2016

iaberisΔυστυχώς, τώρα τελευταία ακούμε για πολλά τροχαία ατυχήματα. Είναι κρίμα νέοι άνθρωποι να χάνουν τη ζωή τους στο δρόμο. Κάθε φορά που συμβαίνει κάτι δυσάρεστο αναρωτιόμαστε: Φταίει ο τρόπος οδήγησής μας; Η ελληνική νοοτροπία; Η έλλειψη μέτρων από την Πολιτεία; Για όλα αυτά και πολλά αλλά ακούσαμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τον Τάσο «Ιαβέρη» Μαρκουίζο.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

«Όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης πρέπει να ενημερώνουν το κοινό με σποτάκια σοκαριστικά, να δείχνουν την απόγνωση που δημιουργείται μετά από ένα τροχαίο ατύχημα. Να μπει ο κόσμος στην ψυχολογία του τι είναι να περπατήσεις πίσω από ένα φέρετρο… Στο εξωτερικό αυτό κάνουν. Χρόνια παίζουν σποτάκια που μπαίνουν μέσα στο σπίτι. Άρα η παιδεία ξεκινάει από το σπίτι και έρχεται να συμπληρωθεί με ευαισθητοποιημένους, μορφωμένους και εκπαιδευμένους δασκάλους που επικοινωνούν στα παιδιά . Μετά έρχεται η Αστυνομία η οποία κάνει πρόληψη και καταστολή».

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ

«Ένα κοινωνικό μήνυμα είναι να πείσουμε τους ίδιους μας τους εαυτούς, ώστε να ανέβει η αυτοεκτίμηση μας. Τι σημαίνει αυτό; Να νιώσει ο καθένας μας ότι είναι μοναδικός, ανεκτίμητος, αναντικατάστατος, αγαπημένος και λατρεμένος από την οικογένειά του. Να δεσμεύεται κάθε πρωί πριν φύγει από το σπίτι, λίγο πριν κλείσει την εξώπορτα, ότι θα φέρει ξανά τον εαυτό του, τον μπαμπά, στα παιδιά του. Είμαστε άνθρωποι με πολιτισμό και δυστυχώς αυτό-εξοντωνόμαστε.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ… ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ…

“Είμαστε “στον πάτο” του πλανήτη σε ό,τι έχει να κάνει με την οδική ασφάλεια. Δηλαδή, έχουμε μπροστά καμία εικοσαριά τριτοκοσμικούς πληθυσμούς. Ξεκάθαρα: Ο άνθρωπος φταίει! Η αρχική ευθύνη είναι στον άνθρωπο, οδηγό, συνοδηγό, επιβάτη και πεζό. Έπειτα στον κατασκευαστή δρόμου και ιατρό που π.χ. λαδώνεται και ανανεώνει το δίπλωμα σε ηλικιωμένους. Άρα φταίει ο άνθρωπος και έπειτα οι δρόμοι. Όμως οφείλεις να προσαρμόζεσαι σε έναν κακό δρόμο. Πας πιο σιγά, πιο προσεχτικά!». Ο παράγοντας ΤΑΧΥΤΗΤΑ και η ζώνη Το 87% των θανάτων γίνονται με ταχύτητες κάτω από 40-45 χιλιόμετρα σε μια απόσταση που δεν είναι μεγαλύτερη από τα 20 χιλιόμετρα από το σπίτι. Βγάλτε ένα κοινωνικό μήνυμα, όταν είμαστε μέσα σε ένα αυτοκίνητο πριν ανοίξουμε τον διακόπτη, φοράμε ζώνη. Όσοι το κάνουν αυτό έχουν επτά φορές περισσότερες πιθανότητες να βγουν έξω από το αυτοκίνητο που συγκρούεται. Άρα, όλοι ζώνη μέσα στο αυτοκίνητο! Αν πούμε λοιπόν ότι κάποιοι φοράνε ζώνη στο μπροστά κάθισμα και πίσω δεν φοράνε ζώνη, δείτε τι συμβαίνει: Για παράδειγμα, ένα αυτοκίνητο μέσα στην πόλη κινείται με 50 χιλιόμετρα. Με βάση με έναν γνωστό νόμο της ορμής που λέει μάζα επί ταχύτητα, ο πίσω συνεπιβάτης των 90 κιλών την ώρα του τρακαρίσματος μετατρέπεται σε τέσσερις τόνους! Άμα βάλεις ένα χτύπημα τεσσάρων τόνων μέσα σε ένα φορτηγό, και να φορέσεις ζώνη, θα πεθάνεις πάνω στη ζώνη σου. Άρα δεν δικαιολογείται κάποιος να μην φοράει ζώνη ασφαλείας, ούτε ένας!».

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ

«Αυτό που σκοτώνει είναι η ανοησία! Θα κάνω μια ερώτηση για να φανεί ότι υπάρχει πρόβλημα διάγνωσης αιτίας. Η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, είναι αιτία θανάτου; Βέβαια ΔΕΝ είναι! Είναι σύμπτωμα… Αιτία είναι ότι είσαι ανόητος! Δεν περνάει μόνο του το αυτοκίνητο ούτε το κόκκινο έρχεται μόνο του. Είναι επίσης ζήτημα ψυχιάτρου: Γιατί ρε φίλε γουστάρεις να περνάς με κόκκινο; Γιατί δεν φοβάσαι να περνάς κόκκινο; Γιατί δεν σκέφτεσαι ότι το απόγευμα, αφού περνάς το κόκκινο και κάνεις απόπειρα αυτοκτονίας, ή απόπειρα φόνου, κάποιος θα πρέπει να πάει στο σπίτι σου και να πει στα παιδιά σου ότι είναι ορφανά; Θα σας πω και το εξής: Στην εκπομπή του Φερεντίνου, στο «Άκου τι είπαν», ρώτησαν 100 ανθρώπους και πήραν 100 απαντήσεις για το ποιο επάγγελμα χρειάζεται την μικρότερη συμμετοχή σε μυαλό. Η πιο δημοφιλής απάντηση ήταν επαγγελματίας οδηγός αυτοκινήτου! Δηλαδή, κάθε πρωί που βάζουν οι μανάδες που τα παιδιά τους στο σχολικό λεωφορείο, εμπιστεύονται έναν “χωρίς μυαλό”;. Το ίδιο και έναν οδηγό ενός εκδρομικού πούλμαν, έναν οδηγό ενός αστικού λεωφορείου; Δηλαδή η κοινή γνώμη με τέτοια σοβαρότητα αντιμετωπίζει το θέμα;»

ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

«Ίσως να το έχετε ακούσει, ότι τα θύματα σε ποσοστό 85-90%, είναι κάτω από 30 χρονών. Όταν κάποιος άνθρωπος φεύγει νεότερος κάτω των 30 ετών, φεύγει ή μένει ανάπηρος, φεύγει πριν γεννήσει, που σημαίνει μείωση πληθυσμού και γενοκτονία! Και εδώ τίθεται και θέμα νοοτροπίας. Ο πρώτος απερίσκεπτος είναι ο μπαμπάς που βάζει το παιδί του από 12 χρονών να οδηγήσει τις Κυριακές, να κάνει βόλτα στην αλάνα. Το παιδί θα περιμένει πως και πως την κάθε Κυριακή για να μπει στο αυτοκίνητο για να ΠΑΙΞΕΙ. Να παίξει με ένα “όπλο”! Θα έδινε ο μπαμπάς ένα καλάσνικοφ στο παιδί του; Το δίνουν όμως το αυτοκίνητο, οπότε αυτό τι κάνει; Ταυτίζει την ηλικία του παίζω με το “επικίνδυνο”, παίζει τη ζωή του όπως όλοι οι “Ελληνάρες” στους δρόμους, που αλληλοσκοτώνονται λες και έχουμε εμφύλιο πόλεμο».

ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ… ΠΑΙΔΕΙΑ

«Είναι θέμα νοοτροπίας και παιδείας. Να έχετε κατά νου τα νούμερα. Σκεφτείτε ότι τον προηγούμενο αιώνα, μέσα σε εκατό χρόνια, η Ελλάδα σε πολέμους, έχασε 70 χιλιάδες Έλληνες! Σε πενήντα χρόνια τώρα με «όπλο» το αυτοκίνητο έχασε 140 χιλιάδες! Θα ακούσεις: 150 χιλιάδες ανάπηροι, 2 εκατομμύρια τραυματίες, και 600 δισεκατομμύρια ευρώ πεταμένα στο δρόμο». Κάτι πρέπει να κάνουμε για όλα αυτά…

 

 

 

 

 


Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ