Εφημερίδα Κοινωνική

Πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών για καταναλωτές και εμπόρους

 Breaking News

Πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών για καταναλωτές και εμπόρους
16 Φεβρουαρίου 2016

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα οφείλουν το συντομότερο δυνατό να ενημερώσουν τους χρήστες τους για τους όρους χρήσης της πλατφόρμας ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών της ΕΕ, που τέθηκε από χθες σε εφαρμογή, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GR.EC.A. (www.greekecommerce.gr).

Ο σύνδεσμος ενημερώνει πως από τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016 έχει τεθεί σε λειτουργία η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (OnlineDisputeResolution – ODR, https://goo.gl/z7nieE) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία θα επιτρέπει τόσο σε καταναλωτές όσο και σε εμπόρους να επιλύουν εξωδικαστικά και ηλεκτρονικά τις διαφορές τους είτε αυτές αφορούν σε εγχώριες είτε σε διασυνοριακές συναλλαγές.

Η ΗΕΔ συνδέεται απευθείας με τους αρμόδιους φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) σε κάθε χώρα, οι οποίοι αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση των καταγγελιών.

Η επιλογή του φορέα πρέπει να συμφωνηθεί και από τα δύο συμβαλλόμενα μέρη. Στη χώρα μας οι αρμόδιοι φορείς είναι η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» και ο Μεσολαβητής Τραπεζικών – Επενδυτικών Υπηρεσιών.Η διαδικασία πραγματοποιείται σε τέσσερα στάδια, είναι εύκολη, ολοκληρώνεται ηλεκτρονικά και εξυπηρετεί όλες τις χώρες της ΕΕ. Ο φορέας οφείλει να αποφασίσει εντός 90 ημερών.

 

 


Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ