Εφημερίδα Κοινωνική

ΑΠΟΦΑΣΗ – ΣΤΑΘΜΟΣ: 6.000 ευρώ θα καταβάλλει εισπρακτική εταιρεία σε καταναλωτή που τον ενοχλούσε!

 Breaking News

ΑΠΟΦΑΣΗ – ΣΤΑΘΜΟΣ: 6.000 ευρώ θα καταβάλλει εισπρακτική εταιρεία σε καταναλωτή που τον ενοχλούσε!
16 Φεβρουαρίου 2016

Απόφαση σταθμός, κατά της ανεξέλεγκτης δράσης των εισπρακτικών εταιρειών, που έχουν γίνει ο τρόμος δεκάδων πολιτών με οφειλές, ήρθε να τους δώσει ανάσα. Σύμφωνα με τη δικαιοσύνη, το δικαίωμα αποζημίωσης «γεννιέται» και μόνο επειδή η τράπεζα στην οποία ο καταναλωτής χρωστά δεν φρόντισε να τον ενημερώσει ότι σκοπεύει να δώσει σε εισπρακτική εταιρεία τα στοιχεία του (διεύθυνση, τηλέφωνο σπιτιού, εργασίας, κ.λπ.) και τα έγγραφα με τα προσωπικά του δεδομένα για το τι οφείλει!

Έτσι, και μόνη η σχετική τηλεφωνική όχληση από την εταιρεία δημιουργεί ευθύνες για την τράπεζα που δεν γνωστοποίησε προηγουμένως στον πελάτη της ότι θα του ζητηθεί από εισπρακτικούς μηχανισμούς να πληρώσει, καθώς η σχετική οφειλή του μπορεί έτσι να γνωστοποιηθεί και σε τρίτα πρόσωπα (οικογένεια, εργασία κ.λπ.) που δεν θα έπρεπε να γνωρίζουν, με συνέπεια να προκληθεί στον καταναλωτή ηθική βλάβη.

Η αποζημίωση αυτή όπως επισημαίνει το Έθνος που παρουσιάζει το θέμα, μπορεί να είναι βέβαια πολύ μεγαλύτερη και να στοιχειοθετείται ευθύνη της εισπρακτικής εταιρείας, εφόσον χρησιμοποίησε μέτρα ανεπίτρεπτα που προκάλεσαν προσβολή της προσωπικότητας. Ειρηνοδικείο επιδίκασε αποζημίωση 6.000 ευρώ (με τους νόμιμους τόκους) σε δικηγόρο, επειδή δέχθηκε οχλήσεις τηλεφωνικές από εισπρακτική εταιρεία, προκειμένου να διαπραγματευθεί τον τρόπο και χρόνο αποπληρωμής των οφειλών του λόγω χρήσης πιστωτικής κάρτας, χωρίς να έχει καμία σχετική ειδοποίηση από την τράπεζα ότι διαβίβασε τα στοιχεία και τα οικονομικά του δεδομένα σε τρίτους.

 

 


Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ