Εφημερίδα Κοινωνική

ΕΛΕΟΣ με την πολιτική των SOCIAL MEDIA

 Breaking News

ΕΛΕΟΣ με την πολιτική των SOCIAL MEDIA
24 Σεπτεμβρίου 2015

Κάποτε οι βουλευτές έβγαιναν στους δρόμους, μιλούσαν με τον κόσμο, ανακοίνωναν αυτά που ήθελαν από πλατείες και συγκεντρώσεις, έβλεπαν τους πολίτες στα μάτια και οι συγκρούσεις ή το πολιτικό παρασκήνιο εξελισσόταν μέσα σε πολιτικά γραφεία. Πλέον, έχουμε περάσει σε άλλο επίπεδο… «εκσυγχρονισμένης» πολιτικής! Η πορεία ενός πολιτικού κρίνεται από το τι ανέβαζε τους προηγούμενους μήνες στο Facebook και στο Twitter. Οι εξαγγελίες, οι καταγγελίες, τα σχόλια και οι διευκρινίσεις για σοβαρά θέματα της καθημερινότητας των πολιτών γίνονται από τα social media. Οι υποψήφιοι ανοίγουν διάλογο «πληκτρολογίου» με τους εν δυνάμει ψηφοφόρους τους, προσλαμβάνουν κόσμο να διαχειρίζεται τα προφίλ τους, σβήνουν, γράφουν και κοινοποιούν ότι τους κάνει “LIKE” καθήμενοι ώρες και ώρες πίσω από κλειστές πόρτες και παράθυρα. Η ταχύτητα που προσφέρουν τα social media έγινε ταυτόχρονα και ταχύτητα εφαρμοσμένης πολιτικής. Η «αποθέωση» από το «ξήλωμα» ενός υπουργού απέχει μόνο ένα κλικ ή ένα post ή ένα tweet… Ποια σύγκλιση Κοινοβουλευτικής Ομάδας; Ποιο τετ-α-τετ; Αυτά είναι ξεπερασμένα… Το είπε άλλωστε ο Καμμένος (σ.σ. ο Πάνος). «Δεν έχουμε χρόνο να ασχολούμαστε με αυτά». Τα ερωτήματα είναι δυο και ο προβληματισμός «δικός σας»:

α) Η αξία ενός υπουργού κρίνεται από το έργο του στο υπουργείο ή από απόψεις που κάποτε θέλησε να μοιραστεί δημόσια;

β) Πόσο πιο «προσεκτικοί», «μετριόφρονες» και «αποστασιοποιημένοι» πρέπει να είναι οι πολιτικοί μας ιδιαίτερα τώρα που τα social media έχουν κατακλύσει τη ζωή τους και κατά πόσο αυτό είναι προς όφελος της κοινωνίας μας;

Ακόμη και τα περίφημα “γεμιστά της Θ. Φωτίου”… «πούλησαν» και «ποινικοποιήθηκαν»… Και μην πάτε μακριά. Ελάτε στον Πειραιά. Πόσες «ειδήσεις – αποκαλύψεις» που κυκλοφορούν και χάνονται κατά καιρούς στο internet και στα social media θα μπορούσαν να γίνουν προτάσεις, επώνυμες, ουσιαστικές για να αντιμετωπιστούν καθημερινά προβλήματα του Πειραιά; Δεν είναι πρόθεσή μας να τα «βάλουμε» με τις νέες τεχνολογίες. Ωστόσο, γνώμη μας είναι πως όταν παντρεύονται το «χάος του διαδικτύου» με το «χάος της πολιτικής», ο συνδυασμός είναι τουλάχιστον… εκρηκτικός με θύματα τους ίδιους τους πολίτες!

 …Και επειδή, βλέποντας και σχολιάζοντας όλα αυτά, κρίνουμε ότι το μόνο που απόμεινε στον Έλληνα για να χαίρεται είναι οι καλές παρέες, οι φίλοι και κάνα τσιπουράκι στην πλατεία… Ιδού και η είδηση:

 

Τσουχτερό φόρο σε τσίπουρο και τσικουδιά ζητά η Κομισιόν!

Τροποποίηση του καθεστώτος φόρου κατανάλωσης για το τσίπουρο και την τσικουδιά, ζήτησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή από την Ελλάδα. Συγκεκριμένα, η Επιτροπή ζήτησε χθες από τη χώρα μας να τροποποιήσει το καθεστώς φόρου κατανάλωσης για το τσίπουρο και την τσικουδιά, καθώς η Ελλάδα επιβάλλει σε αυτά τα ποτά το 50% του κανονικού συντελεστή φόρου κατανάλωσης που εφαρμόζεται στην αιθυλική αλκοόλη. Οι κανόνες της ΕΕ προβλέπουν ότι ο ίδιος συντελεστής φόρου κατανάλωσης θα πρέπει να εφαρμόζεται σε όλα τα προϊόντα που παρασκευάζονται από αιθυλική αλκοόλη. Εξαιρέσεις ή παρεκκλίσεις προβλέπονται ρητώς από τη νομοθεσία της ΕΕ και πρέπει να ερμηνεύονται αυστηρά.


Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ