Εφημερίδα Κοινωνική

Ψάχνουν λύσεις στο Πέραμα

 Breaking News

Ψάχνουν λύσεις στο Πέραμα
25 Σεπτεμβρίου 2014

Πορθμείο και κυκλοφοριακό φέρνουν κινητοποιήσεις στην πόλη

Το πρόβλημα που δημιουργεί στο δήμο Περάματος η πορθμειακή γραμμή με τη Σαλαμίνα είναι γνωστό σε όλους, αλλά ενδεχομένως, ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος Περάματος κ. Γιάννης Λαγουδάκης να κληθεί να δώσει αυτός λύση σε ένα πρόβλημα που ταλανίζει όλη την περιοχή.

Καθημερινά, από το συγκεκριμένο πορθμείο διέρχεται ένα τεράστιο πλήθος κόσμου, ο οποίος «εκμεταλλεύεται» την πόλη του Περάματος για να πάει στον προορισμό του. Μάλιστα, σύμφωνα με μετρήσεις, από τη συγκεκριμένη γραμμή διέρχονται ετησίως 11,5 εκατ. επιβάτες χωρίς να υπολογίζονται σε αυτό μηχανές και αυτοκίνητα. Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, τα κυκλοφοριακά προβλήματα και η περιβαλλοντική επιβάρυνση που αναγκάζεται το Πέραμα να «υποστεί» είναι θέματα τεράστια. Επιβάτες, οχήματα και εμπορεύματα αναγκάζονται να περάσουν καθημερινά από έναν και μοναδικό δρόμο, τη Λεωφόρο Δημοκρατίας, δρόμο στον οποίο συχνά γίνονται τροχαία δυστυχήματα.

Πώς θα μπορούσε η Δημοτική Αρχή να διαχειριστεί το θέμα; Φυσικά βελτιώνοντας τις υποδομές της πόλης, αλλά με τι χρήματα;

Πρόσφατα σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό Κανάλι 1, ο Δήμαρχος Περάματος εξήγησε, πως παρά την «συμβολή» του Περάματος στην μετακίνηση από και προς τη Σαλαμίνα, ο Δήμος έχει να εισπράξει χρήματα για το θέμα 12 χρόνια! Τα κέρδη, όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, πέρα από τις κοινοπραξίες των ferry boat, καρπώνεται ο ΟΛΠ γιατί το Πέραμα δεν έχει συστήσει Λιμενικό Ταμείο, μιας και το λιμάνι του ανήκει στη δικαιοδοσία του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά!

Ο δημοσιογράφος Νίκος Παρασκευάς στην εφημερίδα Το Παρόν, θίγοντας το θέμα, κάνει λόγω για απραξία της Κυβέρνησης τονίζοντας ότι «κοροϊδεύει την ΕΕ, που απαίτησε να υπάρχει και δεύτερος δρόμος που να οδηγεί στο λιμάνι, ισχυριζόμενη ότι υπάρχει ο δρόμος που διέρχεται μέσω του στρατοπέδου του Ναυτικού «Παλάσκα», ο οποίος, βέβαια, είναι κλειστός και απαγορεύεται η διακίνηση πολιτών και πολιτικών οχημάτων γιατί βρίσκεται εντός στρατιωτικής περιοχής!».

Μία ακόμα λύση στο πρόβλημα, θα έδινε η περαιτέρω ενίσχυσης του τμήματος της Τροχαίας της περιοχής, αλλά στα πλαίσια του αστυνομικού Καλλικράτη, το Υπ. Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη έχει ανακοινώσει την κατάργησή του. Ο Δήμαρχος και οι κάτοικοι της περιοχής απειλούν με δυναμικές κινητοποιήσεις, γιατί όχι μόνο δεν παίρνουν έσοδα από το λιμάνι, που δικαιωματικά τους ανήκουν, αλλά από την πλευρά της πολιτείας δεν γίνεται τίποτα για να δοθεί λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της περιοχής.

 


 



Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ