Την Κυριακή εφαρμόζεται και η Β΄ φάση των μονοδρομήσεων και σε μια εβδομάδα ο Πειραιάς θα έχει δεχθεί το τελικό στάδιο μιας μεγάλης κυκλοφοριακής ανατροπής. Στόχος της δημοτικής Αρχής είναι να «κερδίσει» το 40% τουλάχιστον του χρόνου που χρειαζόταν ένα αυτοκίνητο για να διανύσει μια διαδρομή από και προς το κέντρο της πόλης.
Θα ακολουθήσουν σταδιακά: η ελεγχόμενη στάθμευση, η υπογειοποίηση του ΗΣΑΠ, της οδού Ομηρίδου Σκυλίτση, το ΜΕΤΡΟ, τα μεγάλα έργα που οραματίστηκε η Δημοτική Αρχή και τα επέβαλλε στην κυβέρνηση. Μετά, οι υπόγειες θέσεις στάθμευσης και ο δρόμος που «θα έρθει» από το ΣΕΦ, μέχρι το λιμάνι. Στόχος της δημοτικής αρχής, όπως φαίνεται, είναι να πάρει και το πάρκινγκ του ΟΛΠ. Να σημειωθεί πως με τις μονοδρομήσεις χάθηκαν 300 θέσεις στάθμευσης, εκ των οποίων οι 200 ήταν παράνομες.