Εφημερίδα Κοινωνική

ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΑΡΒΑΡΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥ ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟΥ

 Breaking News

ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΑΡΒΑΡΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥ ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟΥ
18 Φεβρουαρίου 2014

*Επιστολή

Πειραιώτισσες και Πειραιώτες,

Πολλές φορές η καταστροφή έρχεται σαν τιμωρία εκείνου που την προκάλεσε.

Δυστυχώς όμως σήμερα οι συνέπειες έχουν αντίκτυπο και σε ανθρώπους που δεν έφταιξαν σε τίποτα.

Τέτοιο παράδειγμα αποτελεί η βάρβαρη εισβολή του ΤΡΑΜ στον Πειραιά. Σε μια πόλη που αποδεδειγμένα δεν αντέχει τέτοιο μέσο Μαζικής Μεταφοράς. Σε μια πόλη – Λιμάνι κυκλοφορικά ανεπαρκή. Σε μια πόλη χωρίς χώρους στάθμευσης. Σε μια πόλη με την μεγαλύτερη ανεργία στην Ελλάδα ο δήμαρχος αποφάσισε να βρει δικαιολογία για την επερχόμενη συντριβή του. Ήδη τα έργα που άρχισαν για την εγκατάσταση των υλικών που απαιτεί η αλλαγή κυκλοφορίας των αυτοκινήτων και η τροχοδρόμηση του σιδερένιου θηρίου έχουν δημιουργήσει ασφυξία στην κυκλοφορία.

Με το καλημέρα χάθηκαν εκατοντάδες θέσεις στάθμευσης για τους Πειραιώτες.

Όσο και αν η τροχαία παραμένει σιωπηλή λόγω άνωθεν εντολών γνωρίζουμε ότι από την εποχή του αείμνηστου Διοικητή Τροχαίας Γιώργου Μητσάκου υπήρχε απόλυτα αρνητική στάση στην περαιτέρω επιβάρυνση του Πειραιά.

Το Τραμ θα κλείσει και άλλα καταστήματα, θα αναστατώσει οικογένειες θα κλείσει Σχολεία, θα υποβαθμίσει ακόμα περισσότερο την Πόλη μας, θα εξαφανίσει πεζοδρόμια, δένδρα, περίπτερα, θα τοποθετηθούν ράγες τραίνου μπροστά στα καταστήματα και τις εισόδους των πολυκατοικιών, κράσπεδα, κολώνες, καλώδια, υποσταθμοί έλξης για να περάσει το θηρίο ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟ και θα εγκατασταθεί μια μόνιμη οδική τρομοκρατία στον Πειραιά. Καλούμε τον Υπουργό Δικαιοσύνης να ενδιαφερθεί για να εκδικασθεί στο Σ.τΕ η προσφυγή της Επιτροπής αγώνα κατά του ΤΡΑΜ στον Πειραιά και του ΙΝΚΑ. Δεν χρειάζονται άλλες αναβολές, αρκετές έγιναν μέχρι τώρα.

Είναι ντροπή για όλους τους οικονομισάριους να πραγματοποιούν ένα τέτοιο καταστροφικό έργο στην πόλη μας χωρίς να έχουν προηγηθεί:

1. Μελέτη Σκοπιμότητας.

2. Γενική Κυκλοφοριακή μελέτη όλων των Δημοτικών Διαμερισμάτων του Πειραιά και του Λιμανιού.

3. Μελέτη ροών πεζών και Μελέτη θορύβων και δονήσεων και εκτίμησης περιβαλλοντικών επιπτώσεων.

4. Τέλος, Μελέτη Ωφελειών και κόστους για ένα μέσο ζημιογόνο που επιβαρύνει την Εθνική οικονομία με κόστος εκατοντάδων εκατομμυρίων κάθε χρόνο και θα μεταβάλει τον Πειραιά σε απέραντο φρενοκομείο.

 


Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ