Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Βασίλης Μιχαλολιάκος, μιλώντας στο δημοτικό ραδιόφωνο Πειραιά απάντησε σε όσους ταλαιπωρούνται από τις Μονοδρομήσεις και τις απότομες αλλαγές στο κυκλοφοριακό του Πειραιά. Μεταξύ άλλων τόνισε:
«Η κυκλοφοριακή αλλαγή στον Πειραιά, είναι η μεγαλύτερη που έχει γίνει σε οποιαδήποτε πόλη της χώρας. Είναι μια αλλαγή την οποία πληρώνει ο Πειραϊκός λαός από το 2002. Από τότε πληρώνουμε μελέτες γι’ αυτές τις μονοδρομήσεις. Και έργα δεν γίνονταν. Όταν ο Πειραϊκός λαός μου έδωσε την εντολή να είμαι Δήμαρχος, βρήκα μια εργολαβία 3 εκατομμυρίων ευρώ, για να κάνει ο εργολάβος τις μονοδρομήσεις μόνο στο κέντρο του Πειραιά!
Το θεώρησα υπερβολικό και παράλογο το ποσό. Να σημειωθεί ότι υπήρχαν και σοβαρές ενστάσεις για την άφιξη του τραμ στον Πειραιά, ενώ η «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.» δεν αναλάμβανε το κόστος των μονοδρομήσεων του κέντρου και του Α΄ Διαμερίσματος, της Πειραϊκής. Από τότε λοιπόν, άρχισε ένας σκληρός διαπραγματευτικός διάλογος και στο τέλος επιβάλλαμε την άποψή μας. Η «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.» με ευρωπαϊκά χρήματα πληρώνει αυτό το έργο, που έπρεπε να είχε γίνει τουλάχιστον 15 χρόνια νωρίτερα. Στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές όλοι έλεγαν ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν τα σκουπίδια. Τώρα δεν το λένε γιατί δεν υπάρχουν σκουπίδια. Το μεγάλο πρόβλημα είναι η έλλειψη υποδομών που έχει η πόλη μας, που ήταν μια εγκαταλελειμμένη πόλη. Μεγάλο σύμπτωμα της έλλειψης υποδομών είναι η κυκλοφοριακή ασφυξία κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, γιατί τότε η λειτουργία του λιμανιού και της ακτοπλοΐας βρίσκεται σε έξαρση.
Βρισκόμαστε σ’ έναν μεγάλο αγώνα για να επιταχύνουμε τις διαδικασίες άφιξης του Μετρό. Είναι τραγικό να διαπιστώνει κανείς ότι το Μετρό αντί να έρθει πρώτα στο δικό μας λιμάνι, πήγε οπουδήποτε αλλού και έπρεπε εμείς να πιέσουμε αφόρητα προς κάθε κατεύθυνση.
Τη σύμβαση του Τραμ την είχαμε βρει. Προσπαθήσαμε να πολλαπλασιάσουμε τα ανταποδοτικά και τα πολλαπλασιάσαμε. Βάλαμε στο μυαλό του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά την ανάγκη να γίνει ένας υπόγειος δρόμος υπογειοποίησης της Ομηρίδου Σκυλίτση από το ΣΕΦ μέχρι το λιμάνι. Ήδη ολοκληρώθηκε η μελέτη εφικτότητας και προχωράμε να ενταχθεί και να υλοποιηθεί με το ΕΣΠΑ 2014-2020.
Οριστικοποιήσαμε την απόφαση για δημοπράτηση και υλοποίηση του έργου, υπογειοποίηση του Ηλεκτρικού που δεκαετίες το ακούμε. Έρχεται και η ελεγχόμενη στάθμευση. Αυτά τα έργα θα λυτρώσουν τον Πειραιά από την κυκλοφοριακή ασφυξία, θα του δώσουν ζωή, οξυγόνο, επισκεψιμότητα και για το Δημοτικό Θέατρο και για το λιμάνι μας και για τη ζωή μας. Το λεκανοπέδιο Αττικής πρέπει να κατηφορίζει στο λιμάνι και να περνάει καλά. Έχουμε καλό εμπόριο με ποιοτικά προϊόντα και χαμηλές τιμές με μοναδικά καταστήματα εστίασης, ψυχαγωγίας.
Την Τρούμπα τη ξαναφτιάχνουμε, την παραλία μας τη ξαναφτιάχνουμε. Πάμε καλά.
Ευχαριστώ με όλη τη δύναμη της ψυχής μου τον Πειραϊκό λαό που υποδέχτηκε αυτό το έργο των μονοδρομήσεων με μεγάλη ωριμότητα και κατανόηση για τις όποιες πρόσκαιρες δυσκολίες. Βαθύτατα τους ευχαριστώ. Έχουμε έναν υπερήφανο και υπερώριμο Πειραϊκό λαό. Ευχαριστώ τους εργαζόμενους που διένειμαν εθελοντικά το φυλλάδιο της ενημέρωσης, ευχαριστώ και συγχαίρω την Ελληνική Αστυνομία, την Τροχαία που είναι επί ποδός για να διευκολύνει, ευχαριστώ τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που φιλοξένησαν την συνέντευξή μας. Στο 1561 μπορεί να απευθύνεται όποιος έχει απορίες ή δυσκολίες με τις μονοδρομήσεις. Προχωράμε.»