Εφημερίδα Κοινωνική

Ι.Βουράκης: Γιατί τόση βιασύνη για ΤΡΑΜ και ΜΟΝΟΔΡΟΜΗΣΕΙΣ;

 Breaking News

Ι.Βουράκης: Γιατί τόση βιασύνη για ΤΡΑΜ και ΜΟΝΟΔΡΟΜΗΣΕΙΣ;
16 Ιανουαρίου 2014

Σε επιστολή του ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Πειραιά, Ιωσήφ Βουράκης αναφέρει:

Χθες, Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2014, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά, μας κοινοποιήθηκε από το Δήμαρχο Πειραιά, το γεγονός ότι έχει τεθεί σε εφαρμογή, μελέτη η οποία προβλέπει τις μονοδρομήσεις κεντρικών αρτηριών του Πειραιά, το αργότερο μέχρι τέλος Φλεβάρη.

Την παρουσίαση της μελέτης έκανε ο κύριος Σπυράκος, υπεύθυνος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, με σκοπό να ενημερωθούμε για το έργο.

Σε ερώτηση μου για το αν η μελέτη περιλαμβάνει το σύνολο του Πειραιά, μου απάντησε ότι η συγκεκριμένη μελέτη, μετά από συμφωνία με τον κύριο Μιχαλολιάκο, αφορά μόνο στους κεντρικούς δρόμους του Δήμου και συγκεκριμένα στις οδούς Ηρώων Πολυτεχνείου, Γρηγορίου Λαμπράκη, Ακτή Θεμιστοκλέους, Χατζηκυριακού και Τσαμαδού.

Δεν γνωρίζουν τι σημαίνει αυτό για τον υπόλοιπο Πειραιά, ούτε τι προβλήματα θα προκληθούν στις γειτονιές της πόλης, ούτε αν θα εξυπηρετούνται οι πολίτες μετά την εκτέλεση του έργου, καθώς η κίνηση θα γίνει δραματική στους παράπλευρους δρόμους.

Να υπογραμμίσουμε δε, ότι η μελέτη έγινε με βάση το μοντέλο των ευρωπαϊκών πόλεων, χωρίς ποτέ να προσαρμοστεί στις ανάγκες του Πειραιά.

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι τα εξής:

• Σε ποια μελέτη αναφερόμαστε; Στην ίδια που είχε γίνει το 2004 και αφορούσε στο συγκεκριμένο έργο, επί Δημαρχίας Αγραπίδη και η οποία προφανώς δεν έχει επικαιροποιηθεί, 10 χρόνια μετά; Μελέτη, η οποία έχει προκύψει σε συνάρτηση με την εκτέλεση του έργου του Τραμ, το οποίο δεν προβλέπεται να είναι προς παράδοση σε λιγότερο από πενταετία.

• Πώς είναι δυνατόν έργο τέτοιου βεληνεκούς να έχει ολοκληρωθεί σε λιγότερο από ένα μήνα ουσιαστικά, χωρίς να προκληθούν αμέτρητα προβλήματα;

• Ποια ακριβώς θα είναι η κατάσταση στις γειτονιές του Πειραιά, μετά τη μονοδρόμηση των κεντρικών δρόμων και πώς ακριβώς θα εξυπηρετούνται οι δημότες και οι επισκέπτες στο Δήμο μας;

• Πώς μπορούν να προβλέψουν τα δρομολόγια και τη διάρκεια των δρομολογίων των λεωφορείων και των τρόλεϊ, τα οποία ξεκινούν και καταλήγουν σε γειτονιές του Πειραιά, χωρίς να έχει γίνει μελέτη, στη σήμανση και στους φωτεινούς σηματοδότες που ρυθμίζουν την κίνηση σε όλο τον υπόλοιπο Πειραιά;

• Που αποσκοπεί αυτή η βιασύνη για την εκτέλεση του έργου στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο (5 μήνες πριν τις αυτοδιοικητικές εκλογές) ; Μήπως είναι άλλο ένα έργο »βιτρίνας» του κυρίου Μιχαλολιάκου προσπαθώντας να κερδίσει εντυπώσεις;;;


 



Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ