Εφημερίδα Κοινωνική

Αύξηση των «κακών» μαθητών στην Ελλάδα δείχνει έκθεση του ΟΟΣΑ

Αύξηση των «κακών» μαθητών στην Ελλάδα δείχνει έκθεση του ΟΟΣΑ
09 Δεκεμβρίου 2013

Αύξηση του ποσοστού των μαθητών με χαμηλές επιδόσεις στην κατανόηση κειμένου, τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες καταγράφει έκθεση του ΟΟΣΑ που παρουσιάστηκε  από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η χώρα μας φαίνεται να πέφτει  στη διεθνή κατάταξη ως προς τις δεξιότητες των 15χρονων μαθητών. Ενδεικτικά αναφέρεται, ότι το ποσοστό των 15χρονων ελλήνων μαθητών με χαμηλές επιδόσεις στην κατανόηση κειμένου ανέρχεται σε 22,6%, έναντι 17,8% στην ΕΕ. Το ποσοστό των μαθητών με χαμηλές επιδόσεις στα μαθηματικά ανέρχεται σε 35,7% (22,1% στην ΕΕ) και στις φυσικές επιστήμες σε 38% (16,6% στην ΕΕ).


Σχετικά άρθρα

Τελευταια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΑΤΤΙΚΗΣ